üzenetek

hozzászólások


Kansas
(addikt)

Az, hogy MI alapú a megoldás, azt sem jelenti, hogy jobb a nem-MI alapúaknál. A MI nem ezüst golyó, amit minden problémára rádobva jobb megoldást kapsz az eddigieknél - elég sok időt töltöttem MI-t/DL-t erősen nyomó cégnél(IBM) hogy ez nyilvánvaló legyen számomra.

És de, minőségben alig van eltérés a DLSS2 javára 4K felbontáson. Ennél kicsivel több van 1440p-n, 1080p-n és alatta pedig szvsz semmi értelme DLSS-t használni, ott inkább azt kéne meggondolni, hogy AAA-val akarsz-e játszani vagy inkább valami jobbfajta indie-vel, esetleg kicsit régebbi játékokkal, fele akkora rendszerkövetelmények mellett...
Most komolyan, milyen VGA-ja van annak, aki 1080p-ben nem kap elég fps-t, tud az egyáltalán DLSS-t? Még az én 1650-em is elég FHD High-ra a legtöbb játékban 60+ fps mellett - az fps-huszárok meg azért nem fogják a DLSS-t használni, mert bár több frame-et eredményez másodpercenként, de a latency-t ezzel együtt növeli, ha még oly kis mértékben is...

Ezzel együtt persze jobb a DLSS kicsivel, ha az artifact-okat el tudod viselni(különösen a ghosting csúnya, mintha egy lassú PVA panelen tolnád...), de azonos teljesítmény-kategóriában annyival drágábbak most a GeForce-ok a Radeon-oknál, hogy annyit nem biztos, hogy megér a DLSS mindenkinek. De persze ha már zálogba csaptad a családi kompaktot egy 3070-ért cserébe, nyilván hülye lennél nem kihasználni...

[ Szerkesztve ]

üzenetek