[RIOS ERROR] [Re:] CF hatásfok és Catalyst AI 4870x2-vel - LOGOUT.hu Hozzászólások [RIOS ERROR]

üzenetek

[RIOS ERROR] [RIOS ERROR]

hozzászólások

[RIOS ERROR]

hackeeeee
(Jómunkásember)
Blog
[RIOS ERROR]

Ez igaz. A FC2 motorja nem CryEngine-...


janos666
(nagyúr)
Blog
[RIOS ERROR]

Érdekes, épp Abu-tól rémlik ez a mese is, ahol az Ubi arra panaszkodik, hogy kemény dió átírni a Crysis motorját úgy, hogy nekik is jó legyen. Bár ez nem teljes ellentmondás, mert a linkelt hsz szerint is van benne cryengine 2-ből átvett kód, és korábban azt írta, hogy szinte teljes egészében át kellett írni (szinte mindent felülírni az egyikben, vagy a másikba áttenni ebből egy keveset, végül is ugyanaz, csak más szemszög szerint sarkítva...)

Oké, meg vagyok győzve, a FC2 nem cryengine alapú, még csak nem is rokon, esetleg keresztágon... :R


Puma K
(veterán)
Blog
[RIOS ERROR]

Te jó ég ez egy elég komoly olvasmány :R
Néha 2x-3x vissza kellett olvasnom egy-egy mondatot hogy felfogjam miről is a lényeg :DDD


janos666
(nagyúr)
Blog
[RIOS ERROR]

Én az aláírásoddal voltam így. :))
Engem egyetlen dologgal lehet összezavarni. Mégpedig a hibás központozással. Illetve még az se gond, ha nincs kellő számú vesző a mondatban, de ha feleslegesen vannak kirakva vesszők, azzal engem újbóli olvasásra, és újraértelmezésre ítélsz.
"A pogánynak tartott Koppány népe, ha nem kullogott a századokon át az István által elkötelezett németbarát úton, akkor eleinte,,, pogány, később rebellis, maradi, esetleg paraszt,,, volt, manapság,,, nacionalista."
Ha kihagyod ezt a 3 vesszőt, már 1 olvasásra megértem, így viszont 3x futottam neki, újra és újra, miután a hamis vesszők megtörték az értelmezhetőséget. Ha egy vessző se lett volna benne, az csak lassította volna az értelmezést, de nem kellett volna előlről nekifutni.
Sőt, a mondatot már értem, de a lényegéi fontosságát még nem érzem. A németbarátság szerintem az egyik legkisebb probléma ami az utóbbi 1000 évben történt. Na, de ez már túl off..

Lehet, hogy te is hasonló okok miatt olvastad el újra. Amit tudok magamról, hogy hajlamos vagyok túl hosszú mondatot írni, de valamiért jobban esik, mint szétszedni, mert így egy gondolatmenet egy mondat. (na, ez a mondat egy erőltetett példa...)

Amúgy eddig ennél fordítottam legtöbb figyelmet az olvasói élményre. Ehhez képest eddig ez a 2. legkevésbé olvasott írásom (jelenleg még a legkevésbé olvasott, de úgy saccolom 2. azért lesz a listán mire "elsüllyed").

[ Szerkesztve ]


scope2007
(addikt)
Blog
[RIOS ERROR]

ez is egy jó kis írás lett :) :R


ollie
(MODERÁTOR)
Blog
[RIOS ERROR]

Igényes munka!


huskydog17
(addikt)
Blog
[RIOS ERROR]

A Dunia szerintem maxmum annyiban a Crytek-é hogy esetleg megvásárolták, az lehetséges, de olyan nagy mértékben átírták, hogy gyakorlatilag egy saját motort írtak. Kicsit hasonlít a HL-hez, ugyanis az Quake motort használ, de olyan nagy mértékben átírta a Valve azt a motort, hogy nem véletlenül hívják sokan Half-Life motornak. A Quake motornak csak a kis töredéke maradt meg a kódban.
Másrészt ha CryEngine 2 lenne a FC2-ben -amit még mindig nem hiszek-, akkor valószínűleg nem reklámozták volna annyit a Dunia nevű motort hanem annyit írtak volna hogy CryEngine 2 és kész.
Harmadszor meg azért is vagyok benne biztos hogy az saját motor, mert a fejlesztés megkezdésekor számtalanszor hangsúlyozta az Ubisoft, hogy saját, házon belül készült motorral fog üzemelni.
Szóval a Dunia és a CryEngine 2 teljesen más motorok.


janos666
(nagyúr)
Blog
[RIOS ERROR]

Még egy kicsit utánaolvasgattam. Tényleg saját Ubisoft kreálmány, és a fejlesztők állítása szerint csak a kód ~3%-át teszik ki a Cryengine 2.0-ából átemelt részek.
De amúgy nagyon jó példa a Half-Life 1. Az is kb 98%-ban átírt Quake motor. Ugyanakkora mégis mindig felmerül a Quake szó, ha a GoldSource-t taglalják.

Megvagyok már győzve, a cikket is átírtam még tegnap. Én is áldozatul estem a tévhitnek, de neten keresgélve nem csak én voltam az, aki erős rokonságot látott a Dunia és Cryengine 1-2 közt. Kezdetben ugye azért, mert logikus lépés lett volna, hogy a Far Cry továbbra is Cryengine-re alapoz, továbbá hogy látványban és gépigényben is elég hasonló a Crysis és a Far Cry 2 (illetve körülbelül annyival gyérebb csak a látvány Far Cry 2-ben, amennyivel gyorsabban fut ugyanazon a vason).
Miután most a méricskéléskor is azt láttam, hogy a Crysis, Warhead és FC2 is tök azonos eredményeket produkál mind azonos vason való futási sebességben, mind AI beállításokra való tekintetben, és a Crossfire is azonos hatásfokkal üzemel a mindhárom játék alatt, ezek csak megerősítették a tévhitemet, amit a magyar wikipédia is oszt.
Illetve gondoltam még arra, hogy ha nem is a Cryengine kódjait álltak neki átírni, míg végül semmi sem marad az eredetiből, akkor átvettek tőlük bizonyos programozási elveket, ötleteket, és ezért hasonlít a kettő. Vagyis nem copy-paste, de úgymond a Cryengine 2 volt a Dunia fejlesztőinek "bibliája"...

De bevallom, tévedtem. Az FC2 hivatalosan csak 3%-nyi rokonságban áll a Cryengine 1/2-vel, azaz gyakorlatilag semmi közük egymáshoz.


#65755648
(aktív tag)
[RIOS ERROR]

Ok, ok, kár ezt ragozni. "Tévedni emberi dolog" - mondta a sün és leszállt a drótkeféről :)

A wikipédiáról meg lassan kezdem azt hinni hogy többször téved mint nem...


CsíkosMókus
(aktív tag)
[RIOS ERROR]

Főleg, hogy a németbarátság és a mostani, nevezzük "radikális nacionalista" nézőpontnak nem üti egymást.


Dare2Live
(nagyúr)
Blog
[RIOS ERROR]

"Dunia Engine is a game engine developed by Ubisoft's Montreal development team for Far Cry 2, the sequel to Far Cry made by Crytek. The game engine was designed for PC, Xbox 360, and PlayStation 3. It is a heavily modified version of the CryEngine, which Ubisoft licensed from Crytek. " [link]

szvsz FC2 egyszerüen gagyi Crysisal összelőve.

[ Szerkesztve ]


Dare2Live
(nagyúr)
Blog
[RIOS ERROR]

Na kifutottam az időből de:

[I]Ubisoft has developed a new engine specifically for Far Cry 2, called Dunia, meaning "world", "earth" or "living" in Arabic but also used in many languages with Arabic loanwords including Punjabi, Farsi, Nepali, Bengali, Hindi, Indonesian, Kurdish, Turkish, Malay, Marathi, Urdu, Gujarati, Marvadi and Swahili.[33]

The Dunia engine was built specifically for Far Cry 2 by Ubisoft Montreal development team. It delivers realistic semi-destructible environments, special effects such as dynamic fire propagation [34] and storm effects, real-time night-and-day cycle, dynamic music system and non-scripted enemy A.I actions.

The engine takes advantage of multi-core processors as well as multiple processors and supports DirectX 9 as well as DirectX 10.[35] Only 2 or 3 percent of the original CryEngine code is re-used, according to Michiel Verheijdt, Senior Product Manager for Ubisoft Netherlands. Additionally, the engine is less hardware-demanding than CryEngine 2, the engine used in Crysis.[36][/I]


csirkés11
(tag)
[RIOS ERROR]

megkérdezhteme hogy mi a bajod a stalkerrel?

üzenetek

[RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR]