Én elhiszem, hogy sokszor csak ez a megoldás vezet célra. Csakhogy itt nem egy cégnek a meglévő telefonközpontjának lecseréléséről van szó, hanem egy vadonatúj egészségügyi információs rendszerről, amelyet több tízezer orvos, asszisztens, gyógyszertári alkalmazott, laboralkalmazott fog használni. Amelynek kihatása van a teljes népesség betegellátására.
Semmibe nem került volna, ha október elején látva az állapotokat közlik, hogy oké, ez még messze nincs olyan állapotban, mint kellene, egy hónappal eltoljuk a bevezetést. Addig egy pilot szintű tesztet csinálunk azokkal, akik már eljutottak valahova, és a tapasztalatokat egyből nyilvánosságra hozzuk és beépítjük az ajánlásokba. Ennyi.
Most futnak az események után, miután november elseje látványos kudarc volt, és még egy héttel később is egész napokra leállt a rendszer, látták be, hogy ez még messze nincs kész, legyen december 15 az új start. Csakhogy ezzel a mentalitással abból sem biztos, hogy lesz valami...