üzenetek

hozzászólások


Stauffenberg
(nagyúr)
Blog

"Maximum az ünnepek előtti hetekben, mikor rengeteg a hirdető. A rekord 22 perc volt."

Rogue One volt, karácsony előtti napokban. Filmelőzetesekkel együtt túllépte a 30 percet a fárasztás.

"Amúgy átlag 10-15 perc, és ezzel az átlag néző kalkulál is előre, ha zavar, ne menj be előre."

Nem, nem, nem! A reklámokat is utálom, de azt is amikor valaki a sötétben botorkál, mert akkor éppen nem 15, csak 13 perc volt a reklám és már a film alatt tolja az arcodba a seggét, miközben a kólával és a kukoricával egyensúlyozik, felrúgja a táskádat, megzavarja a nyitójelenetet. Szerintem ez alapvető mozikultúra. Inkább játszom a telefonon, de én időben bent vagyok. Utálom, mikor olyan haverral megyek, aki ugyanígy gondolkozik, mindig külön megyünk be (ő meg általában kifogja a büfében azokat, akik szerint "még van bőven időnk, úgyis csak reklám megy" embereket és el is késik a film elejéről).

"Nyilván a Pink is teletolná reklámokkal a vetítést, ha lenne, ki hirdetne nála."

Nem a Pinket magasztaltam, ez általános jelenség a mozik esetén.

Elhiszem, hogy nincs elég néző és reklámokat kell bevonni, de tényleg arra kellene rámenni, hogy élmény legyen a mozizás kifogástalan minőségben, különben az emberek inkább otthon fognak filmezni. Én évek óta követem a hazai gasztroforradalmat és a magyarok egyre többet járnak étterembe, pedig sokáig a vendéghiánytól döglődött az egész műfaj. Ehetnének otthon is, de egyre inkább elfogadott, hogy havonta 1-2 alkalommal beülnek valahova vacsizni (nagyjából mozijegy + büfés költés árából). Ha ugyanez lezajlana a moziknál is, nem lenne hiány. Ehelyett van az évben 3-4 film ami nagyon sok embert bevonz, amúgy meg alacsony kihasználtság mellett mennek a termek.

üzenetek