üzenetek

hozzászólások


Stauffenberg
(nagyúr)
Blog

Erről írtam reggel is a sok idegesítő reklám kapcsán.

Értem én, hogy a kevés néző miatt kell valahonnan többlet bevételt behozni és ezért a reklámoznak orrba-szájba, de ez nem fenntartható, egy ponton túl nem lehet több reklámot bezsúfolni vagy drágábban adni a reklámidőt csak azért, mert fogy a néző.

Ezért hoztam a gasztronómiás példát. Ott is a vendégszám drasztikus esése volt a probléma, amikor már tényleg úgy tűnt, hogy az egész magyar vendéglátósdi összedől, jött a fiatalabb generáció és azt mondta, hogy nem lehet tovább megszorítani, hanem pénzt, energiát és lelkesedést kell beletenni. A recept meg kiválóan bevált. Még most is sok a suttyó étterem, de most már tényleg van hova beülni és évről-évre nő az étterembe járók száma (már csak a súlyos munkaerőhiánnyal vannak gondok, de ez nem vendéglátás-specifikus probléma, az egész országot sújtja).

A moziknak is az lenne a feladatuk, hogy nyújtsanak valamit, amit otthon nem lehet. Ha kell spóroljanak a termek megszüntetésével, hogy a meglévők jobb kihasználtsággal működjenek, de adjon a mozi egy olyan élményt, amit otthon nem kapsz meg.

üzenetek