[Re:] [crey:] Jabil / Nokia / Microsoft - különösen nem ajánlott. - UPDATE lent!!! - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


MineFox54
(őstag)
Blog

A jelszó eredetileg is benne volt, de nem valami egyértelmű helyen.


Zsoleszhun
(addikt)
Blog

Kijelzőcsere ezen kiégtem én is :DDD

[ Szerkesztve ]


Lall
(veterán)

Végigjártam hasonlót (egyszer le is írtam valahol itt ph!-n), csak engem begyanúsítottak, hogy fizikai sérült volt a telefon és a 17 hibát - amit egy A4-es teleírt lapon vittem be a szervizbe - ez okozza! Egy ügyvéd barátom levelezett velük hónapokig (fogyasztóvédelem, per, rendőrségi feljelentés), mire hajlandóak voltak cserélni. A legundorítóbb társaság. Szégyen, hogy ez a Nokiának nem tűnik fel évek óta és még falaznak is nekik. Adnék az ilyen cégek pofájának olyan büntetést, hogy azt se tudná merre meneküljön az országból.

[ Szerkesztve ]


Drenadar
(veterán)
Blog

Lehet ezt már nem a nokia hungaryval kellene megbeszélni hanem a rendes anyavállalattal.
Leírni nekik a dolgot, videót betenni mellékelni a szerviz álláspontját...


hülyegyerek
(addikt)

Ma Magyarországon teljesen mindegy, hogy egy cég milyen színvonalú szolgáltatást ad (legyen az szerviz, bank, vagy élelmiszerbolt), az a lényeg, hogy haver legyen. Nem az ügyfél a lényeg, hanem hogy csak egy adott haveri körnek adjunk megbízást, a többiek meg menjenek csak csődbe.


crey
(MODERÁTOR)
Blog

na jó, csak a Nokia Hungaryval eddig ez a négy levélváltás történt. Az összes többi kör a Jabil/Geminitel-en kersztül ment.

Nem célom, hogy lejárassam sem a Nokiát, sem az MS-t. Egyszerűen csak megoldást kívánok találni egy problémára, és nagyon remélem, ha nekem ilyen a hozzáállásom, akkor ezt fogom viszont kapni.


savoo
(addikt)

Független vagy szolgáltatós a készülék? (Csak azért kérdezem mert ha esetleg T-s, akkor oda kellett volna vinni az elejétől kezdve. Tudtommal a T oda pirított a Jabilnak, hogy kiemelten kezeljék az ő általuk leadott készülékeket. Én is így kaptam a 3. kör szerviz után minden szó nélkül készüléket. )


crey
(MODERÁTOR)
Blog

Független, MM-ben vásárolva.


fi:zi'k
(nagyúr)
Blog

Érdekes, hogy ennyi gond van a Lumiákkal. Vagy csak a szervizzel? :U
Egy barátom a 920-asáról tudna hasonlókat mesélni.

Ez vmennyire a Nokia/MS sara is, hiszen őket képviseli a Jabil szervizes ügyekben.


Polllen
(nagyúr)
Blog

A szerviz költség, amíg nincs nagy baj, nem foglalkoznak vele. :(


Drenadar
(veterán)
Blog

De gondolom téged is bosszant, ha hülyének néznek téged...


crey
(MODERÁTOR)
Blog

De, de hangsúlyozom, nem a Nokia Care nézett hülyének, hanem a két szervizes csapat. Igen, valahol az Ő saruk is, de nem XY Nokia vagy Microsoft alkalmazott gondolta azt, hogy az accelerometer hibáját megoldja egy szoftverfrissítés, meg egy kijelző csere.


Drenadar
(veterán)
Blog

Reméljük a Nokia megoldja a gondot.

Én már ott kiakadtam volna, mikor a szervizes azt tanácsolta hibakezelésnek, hogy kapcsoljátok ki azt, hogy forgatni lehessen a kijelzőt. Kértem volna, hogy ezt írja le, hogy ez a szerviz álláspontja a hibáról, és akkor azt küldeném el a Nokiának. Röhej, hogy mindenkit hülyének néznek, és valószínűleg azért, mert az be szokott válni...


kmisi99
(addikt)

Akkor ennyi erővel nagyjából felsőkategóriás samsungon kívül semmit nem érdemes venni! Láttam én már ezen a fórumon nagyjából minden gyártó garanciájáról ilyet, hogy hónapokon át húzódik egy triviális hiba. A samsung kijön megcsinálja elmegy! De sajnos csak a csúcstelóinál!


Integrale
(veterán)

Csak a csúcs telefonjainál? Egy S Advance szerintem nem az, a prémium garancia pedig úgy emlékszem, hogy arra is érvényes volt.


MineFox54
(őstag)
Blog

Nem tom hogy ez-e az, de ha igen, akkor igazad van: https://my.samsung.hu/premium-assistance


Integrale
(veterán)

Igen, erre gondoltam. Ráadásul van köztük Ace, S xy mini stb


Zoli133
(őstag)
Blog

Áhh az még csak 5x járt szervizben. Nekem is a Nokiával kellett leveleznem, amint az elkezdődött 2. körben cseréltek alaplapot. Nem tudom, hogy működhet még a Jabil így...


Thrawn
(félisten)
Blog

Hjajj, mi csodás dolog is a garancia/jótállás érvényesítése...
Töredelmesen bevallom, hogy az utóbbi időben teljesen elfogyott a türelmem ezen a téren, és így is állok hozzá. Működik.


crey
(MODERÁTOR)
Blog

Közben vannak fejlemények, a cikk hatására megkerestek egy páran (nem, nem Fa testápolóval :DDD), és segítettek.

Ezzel természetesen a cikket is ki fogom egészíteni, amint végelegesen pont kerül az ügy végére. :)


crey
(MODERÁTOR)
Blog

Updateltem a cikket! :)


Drenadar
(veterán)
Blog

Végre vége az értetlenkedésnek és a bosszankodásnak! :)


LuzZzer
(tag)

Szia! Így visszanézve szerinted hogy lehetett volna ezt meggyorsítani? Az az érzésem valami hasonló utat fogok megtenni lumia 950 és szoftverhibás windows 10-zel. Jabil készülékcserét rendelt el én meg visszavásárlást szerettem volna. MS weboldala nem is válaszol nekem a panaszra, szóval úgy érzem kezdődik...

Üdv, L

üzenetek