[Re:] [crey:] Jabil / Nokia / Microsoft - különösen nem ajánlott. - UPDATE lent!!! - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


MineFox54
(őstag)
Blog

Megelőztél Tényleg nincs leírva külön, de itt :
A hibáról videó is készült, amit az alábbi linken tekinthetnek meg:
https://vimeo.com/116055912 (a jelszó: lumia)
le van írva.

[ Szerkesztve ]


crey
(MODERÁTOR)
Blog

Bocsi srácok, a jelszó: lumia. Javítva.


MineFox54
(őstag)
Blog

Azért hogy észrevettem :U

[ Szerkesztve ]


Klaus Duran
(senior tag)
Blog

Nokia
disconnect people

;]


buherton
(őstag)
Blog

Olvasd el...

A cikkhez: nem egyszerű sajnos. Én csak reménykedem, hogy nem kell garanciáztatni, vagy ha tönkre megy, akkor inkább magam csinálom meg :( .


erahurka
(félisten)
Blog

Emlékszem volt egy levelezésem a Nokiával annak kapcsán, hogy nekem márpedig adjanak cseretelefont ha leküldjük 2 hétre szervízbe. Végül azt mondták Váci úton kapni fogok. Persze nem kaptam volna, de amit az Allee Care pont le akart küldeni két hétre a központba (hátlapcsere egy Lumia 620-on, tehát csak egy szaros hátlapot kellett volna hozzám vágni) azt ők megoldották egy óra alatt (akkor már kértem egy szoftverfrissítést is, időnként újraindult a telefon meg ilyenek).

Mondjuk az újraindulgatás nem oldódott meg, de legalább kaptam új hátlapot. Én nem akarok annyi időre megválni a telefonomtól, főleg hogy nincs cserekészülék.

Egyébként sem a Nokia sem a Microsoft esete nem kirívó, sajnos Kelet-Európában szarnak a vásárló fejére. Pedig egy jó szervízes kiszolgálás még meg is erősíti az embert abban, hogy legközelebb is ugyanazt a márkát válassza. Míg ha így kicsesznek vele, arról mindenkinek beszámol akinek csak tud. Csak itt ez is ilyen hülye módon működik mint sok más :(

Hogy pozitív garanciális tapasztalat is legyen: PS3-amat vittem vissza, zörgött. Első alkalommal valami puha felületre rakták, nem adott ki hangot, nem cserélték. Nem akartam nekiállni pörlekedni velük hogy tegyék simán az asztalra, mert ha mégsem szólal meg milyen hülyén jön ki, nem?
Otthon sem igazán volt hangja utána, úgy látszik a BKV helyre rázta a problémás alkatrészt de hamarosan újra előjött.
Egy hét múlva vissza, bekapcs, KRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Meg volt a csere 10 perc alatt, azóta is megy a gép, lassan 4 éves.

(#7) buherton: Te pedig a kommenteket olvasd el, tisztán látszik belőlük, hogy utólag kerültek elhelyezésre a jelszavas megjegyzések a cikkbe :U

[ Szerkesztve ]


Plazmacucci
(félisten)
Blog

Halottam ilyet csak másik szervizzel más márkánál :DDD


erahurka
(félisten)
Blog

Én olyan legendákra emlékszem hogy leküldték szervizbe a telefont, ott bedobták egy vödör vízbe majd visszaküldték, hogy nem cserélik mert a garancia nem terjed ki ilyen jellegű sérülésekre.

Sony szervízpartneréről hallottam még hogy borzasztó, de pár napja a Win Tablet topikban az Asus partnereit fikázták a srácok. Egy szó mint száz, legjobb ha el sem romlik az adott készülék :))

[ Szerkesztve ]


Воланд
(titán)

en anno amikor az egyik budapesti nokia care-ben szobahoztam a jabilt, meg az azt ovezo torteneteket csak hummoges volt a valasz, meg a tereles, hogy attol fugg, hogy ott kihez kerul a keszulek.


tthom
(senior tag)

Egyébként teljesen mindegy, hogy milyen eszközt szeretnél itthon megjavíttatni... Az esetek nagy részében megy a terelés, hümmögés, vállvonogatás, esetleg meg is próbálják magyarázni, hogy nincs baja, jelentéktelen hiba, vagy ilyesmi. Tök mindegy, hogy egy 1000Ftos fülhallgatóról, vagy egy 250e-es ajtóról, netán sokmilliós autóról beszélünk. Nagyon ritka, amikor korrekten, flottul intéződik valami.. De ebben a magyarok nagy része is hibás, mert sokan próbálnak trükközni, hogy visszakapja az árát a cuccnak, mert meggondolta magát.


csaba951
(veterán)

Hetente 2-3 alkalommal tedd ki a történeted a Nokia/Microsoft Facebook oldalára! Érdekes módon azonnal igyekeznek majd tényleg megoldani a problémádat! ;)

Ha a közösségi médiában rongálod a hírnevüket, az nagyon érdekli őket. Ha csak a szokásos bolt/szerviz utat járod, akkor mindig le fognak rázni.


Kolondrum
(félisten)
Blog

Megint meséljem el? Igen egy idő után az ember maga kezd működni, én üzengettem, vidit tettem a telóra, háttérbe írtam le nekik mi a baja, vicc...! 8 vagy9 kör után végül megfogadták a tanácsom és alaplapot cseréltek, csak addigra minden más ki lett cserélve.
Az eset óta a Nokia (ms) rendszerébe én kiemelt figyelemmel szerepelek. Megmondták. Amint a nevemen megy be valami nem szórakoznak. Azonnal központi szervi. Ez egyrészt szopó másrészt jó. Bár már nem érint az MS-Nokia vonal.


crey
(MODERÁTOR)
Blog

Ha évek óta ennyi panasz van rájuk (márpedig nem az első történet amit az MA-n olvasunk), akkor kinek éri meg őket alkalmazni?

Csak amikor már annyi papírom van a készülék hiba mentességéről, hogy egy jóérzésű Greenpeaces felsírna, ez a hulladék ennek ellenére csak nem működik, akkor nem őszinte a mosolyod...


Kex613826
(tag)
Blog

Hasonló problémánk van egy Huawei Ascend Y300-al. A telefon már 8-szor volt szervizben, de a probléma még mindig fennáll, a hangerőszabályzó és a bekaocsológomb vagy nem reagál, vagy magától állítgatja a hangerőt...


buherton
(őstag)
Blog

Ott volt az email, de szerintem ebbe most ne menjünk bele. :)

[ Szerkesztve ]


Integrale
(veterán)

930-at is a heten elviszem ujra. Az hagyjan, hogy a cserelt alkatresz ugyan igy szar mint a csere elotti, deaz kulon orom,hogy a hatlapot szarul rakjak vissza, a kameragomb ferde stb.


Zoli0726
(aktív tag)
Blog

Talán nem a Nokia hibája, hogy a szervízesek ennyire kontár munkát végeztek, de ettől függetlenül nagyon gáz. Kijelzőcsere... ómájgád.
És a legjobb az egészben, hogy téged néznek hülyének, miközben...
Fogyasztóvédelem?


Kolondrum
(félisten)
Blog

A kijelző csere L 1-2-es szint. Alaplaphoz nyúlni drága és macera. Az már L 3-4. ;)

üzenetek