Mondjuk abból kéne kiindulni, hogy mi az a szint, ami az emberi szervezetet károsítja? Mert 3db NO2 molekulától bizony nem fog kipusztulni fél Berlin...
Mellesleg betiltották már a dohányzást az összes közterületen? Azért annyira nem baba önjelölt gyárkémények után gyalogolni.
A #127-ben írtam, hogy lehetne, hatékonyan ÉS fogyasztásbarátan csökkenteni az emissziót (részecskéket közel nullára...), csak a gyártók nem hajlandók tudomást szerezni róla. Tény, autónként mondjuk 500EUR-val több lenne a beszerelése - amit egy év kocsikázás után a fogyasztáson vissza is hozna.
Más: "A csaláshoz nem fér kétség, kártérítésre azonban csak bizonyított kár esetén lehet igényt tartani" - azt hogy bizonyítom hitelesen, hogy szoftver-downgrade után csökken az autó teljesítménye+nő a fogyasztása -> megnő az üzemanyagköltség? Ezenkívül a botrány miatt gondolom csere esetén 10-20%-kal olcsóbban tudok csak megszabadulni a kocsitól, ezt a 3-600kFt-ot miért nekem kell benyelni - hogy igazolom, hogy csalás nélkül ennyivel fentebb állna az autó értéke? Nem aprópénzről beszélünk, Madzsarisztánban ennyi hitelrészt egy éven keresztül fizet a tisztelt tulaj.
[ Szerkesztve ]