üzenetek

hozzászólások


Micsurin
(nagyúr)
Blog

Van baj a fejben... nem csak párbeszéddel jöhet létre kommunikáció. :U :W

Na itt hasal el mélységesen a CP... menj végig Valentine-on az RDR2-ben és utána tekeregj egyet Night cityben. Ha szerinted még mindig él a város és a 2000-es évek elejétől komolyabb szintet képvisel akkor kb látható miért tart ott a játékipar ahol, mert a userek úgyis minden szart megvesznek és egy jelentős többség tapsolni fog a félkész hibás termékhez. :U


Ciccuka
(veterán)
Blog

Aktuális most is, minden maradt a régiben.


nuke7
(veterán)
Blog

1) nem ismerem az RDR2-t, nincs meg, nem is voltam rá kíváncsi
2) nem mondtam, hogy él a város, ezt sehol nem írtam, nem is erről szólt a beszélgetés, hanem az NPC-kről és a játék típusokról

de amúgy persze, mondom, biztos igazad van, ha nem tetszik a játék, ne játsz vele, menj rdr2-zni :K (vagy GTA-zni, az is jobban tetszik neked biztos ;) )

#142 Ciccuka : nem tudom melyik játékkal játszol, ezek szerint a GTA-val. Én inkább a CP-vel játszom, nekem az jobban tetszik, ízlések és pofonok.
Szerintem amúgy meg a Cyperpunk is better than GTA5 - mert a GTA5-t nem bírom :DDD
csináljak én is videót erről ..? :U :F

[ Szerkesztve ]


icemad
(nagyúr)
Blog

Teljesen és tökéletesen nem vagy tisztában az npc fogalmával. Az npc nem játékos karakter, aki reagál a játékos viselkedésére. Ha az utcán elkezdek lövöldözni, akkor a Gta-ban menekül mindenki, ahogy tud, cp2077-ben kuporodik. Mi ez már? Kb Kingpin szint, az meg huszonakárhány éves játék. Egy 2 bites hangyát, ha megpiszkálsz kint a kertben, rohan, mint az őrült, menekül. Félti az életét, mert csak egy van neki. És ez csak egy példa. Van még sok.

Amit meg másoknak írtál... Menj rdr2-zni, gta-zni... Komolyan mondom, dedó szint. Hol élsz te? Fán? Szólásszabadság van már vagy 30 éve. Ha valakinek nem tetszik valami, akkor leírhatja.

[ Szerkesztve ]


nuke7
(veterán)
Blog

1) Te találkoztál már élőben hangyával?
2) Te nem vagy tisztában a díszlet és a non-player character közötti különbséggel, de nem baj.
Ahogy leírtam, akikkel nem tudsz interakcióba lépni (vagyis 1-1 reakciójuk van) azok csak az environment, nem npc-k.
Az npc egy karakter ahogy a nevében is van, nem díszlet.

Amennyiben a GTA díszlete és játékmenete jobban tetszik neked, nyugodtan játsz azzal, senki nem mondta, hogy ne. Csak én se hasonlítom a Rayman-t a GTA-hoz és mondom azt, hogy milyen béna a GTA, hogy ugrás közben nem tud a levegőben maradni, vagy nincs lefelé támadás...
Persze lehetne erről is videót csinálni :U
(de attól még, hogy lehet ilyen videót is csinálni, totál irreleváns lenne - azért gondolják sokan, hogy a GTA-s videók relevánsak, mert a grafikája a két játéknak nagyon hasonló - ettől még lehet fordított videót is csinálni, és lassan kedvet is kapok hozzá :DDD )

[ Szerkesztve ]


Micsurin
(nagyúr)
Blog

Oké oké egyszerű kérdés.

Odaállok és bámulom egy szerinted nem NPC elé, az reagál rám esetleg fegyvert fog rám amíg békén nem hagyom, (átlag rendőr gta v) akkor az nem interakció?

Ha orrbavágnak és te visszaütsz az sem interakció? Esetleg elfutnak az ütésed miatt az sem interakció? Na itt meg is dőlt a példád mert az említett játékban:
a., elfut
b., visszaüt
c., elcsap (ha autóban ül)
d., elővesz egy fegyvert és rád lő

Jaja nincs interakció...

edit.: te direkt nem akarsz valamit érteni vagy csak nem megy? Nem mint JÁTÉK, mint kerek egész lett hasonlítva hanem bizonyos funkciók lettek összemérve. :U :W

[ Szerkesztve ]


nuke7
(veterán)
Blog

Igen, és bizonyos funkciók irrelevánsak a JÁTÉK szempontjából.
Jól írod :K
(ugyanolyan interakció, mint amikor leesel magasról és meghalsz mondjuk, vagy a pálya valamelyik része valami miatt halálos - attól, hogy hatással van rád, még nem lesz karakter belőle...
szerk. mondjuk az a)elfut milyen hatással van rád, azt most így hirtelen nem értem, de attól még áll amit írtam :) )

#146 Ciccuka : szuper, ügyes vagy!

[ Szerkesztve ]


Micsurin
(nagyúr)
Blog

Irrelevánsak, végül is ja... wannabe action rpg de nem kell elősegíteni a világba való beleélést... :DDD :DD


icemad
(nagyúr)
Blog

1. Találkoztam
2. Az npc fogalmával is tisztában vagyok.
Mi a kérdés?

Felhozod állandóan rayman-t, de nagyon nem kellene. Következő mi lesz? Pac-man?
Open world játék van hasonlítva open world játékhoz. Lehetne bármelyik másikat mondani, far cry, AC, watch dogs, stb.
Az, hogy neked tetszik ez a cp fajta megoldás, tudsz játszani vele az ordenáré bugok ellenére, és még tapsolsz is hozzá, hogy csak így tovább, jó ez, elég ez a játékosoknak, na ahhoz csak gratulálni lehet. Csináljátok így, hangoztassátok minden fórumon, küldjetek pizzát a fejlesztőknek, hagy lássa a többi cég is, hogy mif@szért fejlesszünk, ha így is jó, mert így is veszik. Fejlesztés helyett elég marketingre költeni jó sokat, és akkor minden nagyon f@sza lesz.


Pirosász
(aktív tag)

Szólj a játékgyártóknak, hogy nem kell külön fegyverhang a különböző fegyvereknek, stb.
Tök irrelevánsak a játék szempontjából. Lehet ezt még tovább butítani.
Hülye Rockstar! Ha női a karakter, és belerúgsz az autójába, elhajt. Ha férfi általában kiszáll, és felpakol. Tök felesleges! A CP2077 a követendő példa. Mindenki felteszi a kezét, és kész. :)


copass
(veterán)
Blog

speedrun az első dugásig, nem teljes végigjátszás.
teljes ~3 óra...


nuke7
(veterán)
Blog

jaja, witcher 3 asszem két és fél, és abban asszem 160 órám van... :DDD

(#151) Pirosász: ok

(#150) icemad: te meg folyton a gta-t hozod fel, nagyon nem kellene. Következő mi lesz? Pac-man?
Ha nem tudod felfogni, hogy mi a különbség a két játék között, akkor felesleges ide írni.
Miért nem a witcher3-al hasonlítod össze? :F
(annak még értelme is lenne, ugyanaz az engine, ugyanaz a műfaj - ja, dehát akkor nem lehet hőbörögni, az már igaz :DDD )

Mesélhetnél amúgy, hogy neked mit tesz hozzá a játékélményhez CP-ben (vagy mit vesz el) hogy az autó gumiját nem tudod kilőni..? (ami mondjuk még reális is lehet abban az időben) :F

[ Szerkesztve ]


copass
(veterán)
Blog

marketingre költeni kell, nagyon-nagyon sokat. akár tetszik akár nem, ha fillérbaszósra veszed a figurát akkor sokat bukhatsz rajta.


Micsurin
(nagyúr)
Blog

Akkor lehetne csak igazán hőbörögni... kezdve azzal, hogy Novigrad nem érződik egy zombijárvány utáni kihalt putrinak.:DDD :DDD


icemad
(nagyúr)
Blog

Witcher 3-at azért nem hozom fel, mert ugyanez a trehány banda követte el. Annak mennyi idő kellett, mire játszható lett normálisan? Megjelenéskor játszottál vele? Vagy a kettővel? Egyikben sem volt köszönet. Ha meg Witcher 3-azni akarsz, akkor próbáld ki először. Ott hogy reagálnak, ha egy falu közepén nekiállsz ok nélkül gyilkolni mindenkit?


nuke7
(veterán)
Blog

Imádtam mind a három részt :K
Mindegyikkel játszottam, minden játéknál vannak bugok, CDPR legalább kijavítja őket az eddigiek alapján ;)

[ Szerkesztve ]


ddekany
(veterán)

300 millió dollár fölötti összegről írnak, hogy ennyibe került a fejlesztés. Nem világos hogy abban mi volt benne, és mi nem. De az kb 100 milliárd Ft (nem millió, millárd). :Y Ha ez így igaz... megnézném hogyan oszlik el ez, mire mennyit kőltöttek.

Amúgy, tán ott fontos megütni a sweet spotot nekik, hogy hány ember ad le pre-ordert, vagy impulzus vásárol az első pár napon, és ha nem azt adsz amire számítanak, ebből hány ember megy el odáig, hogy visszatérítést kér. Ha valaki pár órát már beletett, és aztán jön rá, hogy ez neki így csalódás, akkor már nem túl valószínű, hogy refundot kér. Sőt, Steam-en pl. 2 óra játék után már nem kapsz automatikusan refundot, szóval erre számolhatnak, hogy ha 2 óra alatt nem buksz ki, akkor már övé a pénz. Most persze volt korlátlan refund rendesen, de az a konzolos technikai gondok miatt, szóval az más fajta baleset.

[ Szerkesztve ]


copass
(veterán)
Blog

indie játékokban kábé így néz ki, az elosztás. persze nincs kőbe vésve semmi és ez nem AAA.
az biztos hogy nagypályán eszetlen pénzeket beletolnak marketingbe.
biztos hogy jelentősen megdobta a költségeket Keanu Reeves gázsija.
https://www.gamasutra.com/images/gamerbytes/graph.png

[ Szerkesztve ]

üzenetek