üzenetek

hozzászólások


NumberGuy
(tag)

A Witcher 3 is egy ordenáré bugtenger volt, csak ezt sokan hajlamosak elfelejteni. 3000-es sorozatú VGA-n vagy az új konzol generáción szerintem teljesen jól fut. A fennálló bugok nagy részét jövő év elejére biztos eltakarítják, az előző gen hibáit meg valószínűleg év végéig optimalizálják. Valószínűleg végül ugyanolyan cult lesz, mint a Witcher, és CD Projekt megint a "jó" cég lesz.


ddekany
(veterán)

Azért az nem igaz, hogy nem érdemes összehasonlítani a kettőt, mert a GTA V szintjén kidolgozott környezet (már olyan téren ahogy rád reagál) nem ütközik a Cyberpunk 2077 játékmenettel. Egyszerűen nem volt rá nekik engine/know-how/motiváció/pénz/valami.

Van valahol valami mérhető a történet kidolgozottság terén? Hány órányi jelenet, stb. Nekem úgy tűnt, hogy a történet erősen lineáris, csak az elején és végén van szétágaztatva. Ez nem így van?

[ Szerkesztve ]


copass
(veterán)
Blog

gta-ban van fizika?! :D gtafizika: ha hozzáérsz valamihez ess le,dőlj el,törj össze, majd robbanj fel. az hogy a gta-ban minden ütközésnél kikatapultál a sofőr az csak eleinte vicces, idővel már frusztráló és a játszhatóság rovására megy.
GTA egy Michael Bay film hatalmas robbanásokkal.
CP2077-ben nézd meg a járműveket hogy gyorsul,lassul,irányíthatóság,stb.
biztos vagyok benne hogy ezért nincs ilyen szintű "fizika" a CP2077-ben mert nem ez a fontos benne. hanem a sztori, a küldetések. ne az legyen már egy üldözéskor hogy azért nem tudod
megcsinálni mert felrobban az autód, vagy nekimész egy másiknak.
egy félkész játékot nem tudsz végig vinni az összes szálon. vannak bugok, optimalizálási gondok.
simonzé: mondhattam volna szarnak is! :D


ddekany
(veterán)

Nyilván nem egy valóság szimulátor a GTA meg RRD, de azért látszik, hogy finoman szolva többet fektettek bele ilyen téren. Ez szerintem vitán felül áll. Az hogy kell-e ez... hol húzod meg a határt? A történetet az sem befolyásolná, ha csak vigyázban állnának emberek az utcán. Vagy ott se lennének, ha nem lehet velük beszélni érdemben úgy sem. Sőt, maga a grafika is csak azért próbál valósághűbb lenni, hogy könnyebben belemerülhessen a játékos, stb. A történetet anélkül is át lehetne adni...

[ Szerkesztve ]


miqlas
(őstag)

... akkor hasonlítsuk a 2011-ben megjelent Skyrimhez! Abban is van nagyon erõs, több szálon futó sztori, a mellék küldik, a titkos dungeon-ök, titkos társaságok mind a játékot erõsítik. Az AI az egyik legjobb, grafika pazar volt a maga idejében.

Én a CP-ot, mint asztali szerepjátékot imádom! Szerintem ezért is voltak nagy elvárásaim a CP2077-el szemben. Egyrészrõl ezek teljesültek, mert a város remekül lett felépítve, a zsúfoltság érzése néha hullámokban tud rám törni, és ez itt jó, mert ilyen világot mesél el a Neuromancer és a többi hasonló regény. Másrészrõl meg ott az üresség, mert olyan, hogy AI - nincs, ezek üres pixelbábok. A kedvenc karakterosztályom (a techi) benne van, de nincs. Értelmetlenné tették - sajnos. Két igazi „karakterosztályt” tudsz fejleszteni: solo és netrunner.


Adamyno
(tag)
Blog

Nekem nagyon Deus Ex szagú ez a játék. Mondjuk ott nem igazán volt ez a hype és tapasztalataim szerint a hibákat sem nagyon lehetett észrevenni.


Rasnac
(aktív tag)
Blog

Hamarosan érkezik egy újabb cikk a témában a - történet, és fontosabb mellék küldetések kategóriában. De alapvetően jól látod, a fő történet csapásiranya adott, egyedül a végén van lehetőséged szerteágaztatni.
Ha minden igaz 1-2 napon belül elkészülök a cikkel, és azután már csak az engedélyre kell várni.


nuke7
(veterán)
Blog

jönnek a patch-ek, nem kell aggódni... :U
(a witcher 3 is elég jó lett, annál nem hinném, hogy rosszabb lesz ;) )

plusz ugye ahogy írták mások is, a GTA 5 tök más játék - én pl. asszem egy órát bírtam azzal játszani...

#65 miqlas42 : na a skyrim... 10-12 órám ment bele, mire annyira elakadtam egy küldetésnél, hogy nem tudtam tovább menni, sárkánnyal meg csak az introban találkoztam... remek játék biztosan, nekem nem sikerült kihozni belőle semmit...

[ Szerkesztve ]


nuke7
(veterán)
Blog

deus ex minden volt, csak nem open world, de nekem is tetszett, (az újak) viszont a legújabb része nagyon rövid lett - azt hittem, hogy akkor kezdődik a bonyodalom amikor vége lett a játéknak :D


dugo_
(veterán)

plusz ugye ahogy írták mások is, a GTA 5 tök más játék - én pl. asszem egy órát bírtam azzal játszani...

Dettó, ebbe pedig már beleszaladt 40+ óra... Nem is értem, hogyan lehet hasonlítani.

Amúgy ha valakit autóval belegázolnak a vízbe, az biztosan nem kezd el úszni az életben. Valóság - GTA V 1:0...


paljani
(aktív tag)

Most meguntam kicsit a CP-t , két napja ugrottam neki a Mankind Divided-nek. Nagyon különböznek, ami közös, hogy mind a kettő oltári jó játék. Nem is bánnám ha jönne már végre új Deus Ex.

Más. Többen írtátok és én is egyetértek, hogy a gamerek emlékezete egyszerre végtelen és kétperces. Mind a GTA mind a Witcher utolsó része egy bugtenger volt amikor kiadták, bőven megjelenés után lettek kivasalva/kiegyenesítve és értek oda a játékvilág legtetejére. A CP is ott lesz szerintem 1-2 év (és pár kieg) múlva.


brd
(nagyúr)

Nem a játék egészét hasonlítottam a GTA-hoz, mert mint írtad is, más stílus. Ellenben mindkettő open world, vezethető járművekkel és jelentős számú interaktálható gyalogos NPC-vel, csak ezen a téren vettem össze a kettőt.

paljani: a próféta szóljon belőled, mert egyébként egész jó játék lenne, ha a hiányosságokat pótolnák és a bugokat kiírtanák.


nuke7
(veterán)
Blog

:K


nagy_norbert
(újonc)

még a végén én is kipróbálom


Narxis
(nagyúr)
Blog

Ne tedd.


Alpi.
(addikt)
Blog

:C
Nem tudom, hogy poén vagy komoly a hsz-ed, de mindkét verzió ugyan úgy adja ! :D


ddekany
(veterán)

Skyrim vicces darabb, mert ott, sőt, igazából már az elődjénél (Oblivion), nagyon ambiciózusak voltak az élő világ terén. Aztán persze kénytekek voltak erősen kiherélni az egészet, mert széttrollkodtak mindent az NPC-k. Nekem Skyprim igen butácskának tűnt ilyen téren, a látszatra sem ügyetlek. Aztán utólag a modderek csináltak ilyen-olyan immersion modokat, akiknek ez sokkal nehezebb amúgy. De látszik, hogy a meglévő enigne-el mennyire hihetőbbé lehet enni a világot, ha meg van rá az akarat (vagy, a fanatizmus).


Vesa
(veterán)

A Skyrim egy tizenX éves játék, az alapverzióban ott sem volt benne a fele tartalom sem, ami most már elérhető. Tehát nem teljesen valid összevetni egy 3 hete megjenet címmel. Az AI megalkotásának nehézségi szintje pedig össze sem mérhető egy járművekkel és közlekedési szabályokkal telezsúfolt tech város, és egy középkori szabadon lovaglós, néhány NPC-s, kunyhós, falvas környezettel.
Lehetne jobb az AI, ez nem vitás, de a két játék nehezen összevethető ebből a szempontból.

Egyébként a helyzetek amiben az NPC-k megjelennek, a CP-ben már most is rendkívül változatosak, ennyi féle random tevékenység és scriptelt párbeszéd/esemény nem sok játékban található meg. Az nem igazán reaális elvárás, hogy minden egyes NPC-vel beszélgetést lehessen lefolytatni, ezt a GTA sem tudja, ott is 4 tőmondatot ismételget az összes NPC, ha hozzájuk szól a játékos.


icemad
(nagyúr)
Blog

"Nekem Skyprim igen butácskának tűnt ilyen téren, a látszatra sem ügyetlek." mondod ezt egy cp topikban. Ahol aztán tényleg telibesz@rták, hogy legalább minimálisan köze legyen a valósághoz....

[ Szerkesztve ]


mephi666
(nagyúr)
Blog

a skyrim-el nekem az volt a fő problémám, hogy a main questline nem fogott meg... elkezdtem, nyomtam aztán a sidequestek tömegét és pár nap/hét után el is felejtettem, mit is keresek igazából abban a világban :) millió lehetőség tárháza, de elvesztem mindig a sorok közt... cp-ben most 45óra körül vagyok és nem érzem ezt: nincs annyi lehetőség, de érzem hogy haladok előre a sztoriban, mellékküldiket is csinálok, jó az egész... :K karakterek nagyon jók, rég éreztem így játékban... számomra a jericho volt talán az utolsó, amiben féltucat igen jó karakter össze volt lapátolva (akadt köztük irritáló g*ci is, de a maga módján az is "jó" volt)

üzenetek