[Re:] [Dany007:] Micro Lag probléma - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


miresz
(veterán)
Blog

Pont nem erről van szó. Valószínűleg az oprendszer próbálja több szálra szétdobni a cpu terhelést,de a Game engine,meg azt nem tudja mert nem tudja eldönteni,hogy az most 2 mag,vagy 4,és ezért egyszer erre,egyszer arra dobja ki s folyamatot,ezért nem fog fullon menni egyik mag sem. Ezért is van az,hogy ezek a modulos arhitectúrák (FX,AMD A sorotzat ) nem tud elég adatot küldeni a VGA-nak ilyen régebbi game enginek esetében,és ezáltal sajnos CPU limit lesz. Ha megnézed ilyenkor a GPU terhelést is láthatod majd,hogy ezekben az esetekben ~ 40-50% körül fog csak menni a kártya. Egy BF4 esetében ami már modern game enginnnel rendelkezik,ott fullon fog menni a kártya,és a proci is sokkal jobban fog dolgozni,mert tudja kezelni a modulokat.

üzenetek