Egy tévé meg egy monitor. De vagy 8m-re egymástól. : )
De szvsz ablakban monitorozva is jó lesz az. Majd este kitapasztalom mit is tud ez a latency monitor.
Az utsó bekezdéses dolognak szerintem sincs sok értelme. De egy idő után már bármit kipróbál az ember ami egyszerű és látszólag gondot nem okoz.
Nem igazán van olyan játék ahol nincs jelen. Ahol durván látszik az a GTA4, de ott csináltam frametime grafikont és az elég csúnya lett. Talán linkeltem ide is. Tehát ha csak a GTA4-et és a hozzátartozó frametime grafikont nézzük akkor rámondom, hogy CPU limit miatti microlag-ről beszélünk. Tényleg dzsungeles a grafikon nem elég sima stb.. meg érezni is, hogy azért nincs meg a fix 60fps.
No, de az összes többi játékban teljesen sima a grafikon, ahogy a nagykönyvben megvan írva, semmi kiugrás semmi extra. És érzésre is smoothabb a játék. Csak ugye ha mozgatom az egeret és figyelem a távoli éleket akkor látni azt a fura lagszerű rözögés valamit. Annyira viszont nem durva a jelenség, mint amiket youtube-on mutatnak be CF-es / SLI-s rendszer microlagolást.