Először is köszönöm szépen a leírásodat.
Bevallom én is kacérkodok a dologgal, hogy elszegődjek mozdonyvezetőnek.
Nyilván mindenhol vannak (nem túl szalonképes viselkedésű) emberek, de láthatóan itt is magasról letojják az embert, csak dolgozz. Persze a felelősség minden a tiéd, ha meg valamit csinálsz, akkor ahogy többen is írták akasztás...
Ezzel együtt hatalmas tisztelet, hogy kijártad az iskolát és már egyedül mentél vonattal.
Azért szívesen olvasnék egy cikket az iskolás időkről, mi hogy merre hova.
Persze most nevetségesen hangszik, de én imádom a régi MÁV os közdok filmeket Azokat már rongyosra néztem.
Szóval, egyszerűen én részemről tisztelem nagyon a mozdonyvezetőket, mert ott tényleg észnél kell lenni. Ettől függetlenül nagyon szép szakmának tartom. Az tény, hogy jobb mint kubikolni egy kertben vagy építkezésen, de meg is van a felelőssége.
Azt nem tudom, meg merjem e kérdezni, hogy mit jelent a fizetés címszó ott
Szép napot és, sok sok baleset és gond mentes kilométert kívánok.
Utókérdés: Minden mozdonyban, vagy vonatban van éberségi berendezés amit állandóan nyomogatni kell?
Csak azért kérdezem, mert párom nagypapája akkoriban mozdonyvezető volt. Még gőzösön kezdte, aztán villannyal is járt. És mesélte a nagymamája, hogy otthon is állandóan úgy járt a lába, hogy az éberségit nyomja.