[Re:] DPD tapasztalatok - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Blackmore85
(újonc)

Így nézett ki átvételkor a ma délelőtt külföldről érkezett csomagom.

Hanglemezek voltak benne, első pillantásra talán nem esett bennük kár, de ez csak az isteni szerencsének köszönhető.


Fluke
(tag)

Hello!

Én olyat kérdeznék hogy már kb tavaly karacsony óta jön néha a dpdtöl olyan sms telefonra hogy csomag fog jönni, de sose jön ki, meg a másik az hogy nem is rendeltünk semmit, de mikor rendelés követest nézem tényleg bent van hogy beérkezett meg stb, meg hogy kézbesitve ekkor meg ekkor, ma meg már olyan is jött hogy dhltol jönni fog valami hétfőn, megnézem a rendelés kovetest a dhl oldalán és ilyeneket ir hogy németorszagból jön, ez mi a manó? Semmit se rendeltem meg még rokon se él ott? Ezek valami téves üzenetetek?


Piistii
(tag)

Én Jó tapasztalatomat szeretném megosztani. Csehországból jött monitorom 3 nap alatt küldte ki semmi kár nem volt rajta a futár is normális volt


valaki654
(tag)
Blog

Sziasztok!
Megosztanám egy friss tapasztalatomat én is. Rendeltem a közelmúltban egy csomagot, kiválasztottam a kiszállítást egy hétfői napra. Eddig minden OK, aztán egyszer csak egy munkanappal hamarabb a kért időponthoz képest reggel 9-kor küldenek egy emailt (SMS-t véletlenül sem küldenek), hogy a csomagomat aznap hozzák 16:30-17:30 között. A futár 13:00-kor hívott telefonon, hogy itt van a háznál, természetesen én nem voltam itthon és még lecseszett, hogy én kértem mára. :F Én mondom neki ez nagy tévedés, mivel én Hétfőre kértem kiszállítást és nem Péntekre. Erre nagy duzzogva lerakja a telefont, hogy jó akkor majd hozza Hétfőn a csomagom. A csomag megérkezett Hétfőn, szerencsére épségben, bár a doboz kicsit nyomott volt pár helyen. Az email, amit küldtek egyébként korrekt, csak azt nem értem, hogy miért nem előtte lévő napon küldik ezt vagy este nekem és akkor talán időben tudnék rá reagálni vagy ha már ők helyettem eldöntötték a kiszállítás időpontját tudnám módosítani az általam eredetileg kívánt napra. Küldhetnék SMS-ben is, mert azt hamarabb észrevenném és ott egyszerűbb a módosítás is.


Ataxia
(tag)

Sziasztok
Tegnap rendeltem meg a dpd futart. Ma reggel kaptam is emailt , hogy 8 -18 kozt várható az érkezése, hogy felvegye a csomagom.
A futár nem jött mondanom se kell.

Holnap vajon felveszi vagy reklamaljak?
Így még nem jártam.
Az ugyfelszolgalatot tudom hogy szinte lehetetlen utolérni.

Mik a tapasztalatok. Ti mar jártatok így?


Buga20
(újonc)

Semmiképpen ne a dpd- t válaszátok,a feladot csomagom töröten érkezett meg az ügyfélszolgálat nem válaszolt az emailemre a futár dobálta a csomagot a vevő panaszára sem válaszoltak a pénz amit kaptam a feladot csomagomért visszautaltam a vevőnek de sajnos a termek töröten nem sokat ér úgyhogy így jártam a dpd futár szolgálattal soha többet nem választom.

[ Szerkesztve ]


Sanyi52
(tag)

Én örökre elástam a DPD-t, piszkos csapat. Reklámjuk, hogy a futárnál kártyával is lehet fizetni, de ez hazugság. Mérhető károm keletkezett a kp-felvétel miatt.
Megjegyeztem magamnak, a DPD soha többé nem lesz a szállítóm.


Viperator
(őstag)

Még a DHL sem tökéletes.... lenyúltak a dobozból két terméket, ki volt tépve a doboz egyik sarka és csúnyán ragasztottak vissza. Akitől rendeltem (japán cég, Németországból), szóltam és küldtek másikat (azokat megkaptam) és majd ők rendezik a DHL-lel (mert én hiába írtam kétszer panaszt és semmi)


palyszer
(csendes tag)

Sziasztok!

A véleményetekre lennék kíváncsi.

A múlthéten rendeltem Angliából néhány dolgot. Pitney Bowes-on keresztül a DPD-vel jön.
Július 18. óta elméletileg hollandiai központban dekkol a csomag, azóta semmi. A nyomkövetésük nem ír semmit csak, hogy beérkezett az ottani elosztó központba. Most kellene az itteni kirendeltségbe érkeznie és onnan hozzám. De nekem furcsa hogy gyakorlatilag 2 munkanap alatt nem frissült semmit.
Olvasva a fórumot én már a legrosszabbra készülök :(( vagy nyugtassatok meg, hogy ennél a futár cégnél ez hosszabb folyamat lesz.

Köszönöm. :F


Viperator
(őstag)

Az én cuccomat az angol DPD futárszolgálat raktárában lenyúlták.... az eladónak sikerült elrendezni és visszakaptam a pénzt. Pedig sokáig vártam rá...


palyszer
(csendes tag)

Update:

Reggel jött az sms, hogy mai nap dél és egy között kézbesítik a csomagot. Mondanom se kell, hogy a futár elérhetőségét nem kaptam meg, cserébe viszont a nevét elküldték, hogy minek azt nem tudom mert azzal én sok mindent nem tudok kezdeni. Na mind1 is szerencsémre az futár felhívott 11 órakor (még jó hogy az angol ürgétől kértem, hogy mindenképp írja rá a csomagra a telefonszámom). Délkor már jött is, hát nem egy kedves figura (ellentétben a gls-es futárral aki kb már névről megismer annyi csomagot hoz). Nem mertem módosítani az átvétel időpontját az itt tapasztaltak miatt, meg amúgy is épp ráértem.

Összességében szerencsém volt mert itthon voltam, valamint adtam telefonszámot, de bele se merek gondolni mi van ha ezek a feltételek nincsenek.
Mindenki legyen résen velük.


dethroner
(veterán)

Én is leírnám a tapasztalatom.
Rendelésem ők szállítják, ma reggel 9-kor kaptam egy emailt, hogy a futár 13:52-14:52 között fog jönni. Egyből hívom hogy fél háromig melózok, utána kb 10 perc alatt otthon vagyok.
Hát ő azt így nem tudjam mert ahogy a kör adja, meg hogy be van neki ütemezve stb. De meglátjuk, hívjam fel ha már jó nekem. Ok.
Fél 3 előtt hívom, nem veszi fel. Hazaérek 14:38-ra, hívom a kapu előtt állva, felveszi.
Már volt ott, nem voltam otthon.
Mire én, de hát épp ezt beszéltük hogy előtte hívlak de nem vetted fel. Most itt vagyok, jöhetsz.
De hát az nem úgy van, ő már nem fog visszajönni, meg hogy itt van pár utcával (kábé 2km) arrébb, menjek oda és odaadja.
Ember, 4db lemezfelnit hozol, gondolkozz már! :Y
Hát rakjam autóba és úgy.
Anyád! Fel fogom forgatni az egész autót azért mert te lusta vagy 2 percre visszajönni, na persze. Hiába érvelek hogy eddig az összes többi futárcéggel meg tudtam beszélni hogy mikor leszek otthon és mindig akkor jöttek, őt ez nem hatja meg. Ő a futár, akinek a kedvéért vegyél ki szabit és ülj otthon és mindezek mellett még fizessek 7 ezret szállítás címén. Ezért a szolgáltatásért. Kis túlzással magam elautózhatnék 7000-ből hogy személyesen átvegyem.
Erre felteszi a nagy kérdést: Akkor mit csináljon, hozza holnap?
Miért, holnap mi fog változni, akkor fogsz jönni amikor nekem alkalmas?
Hát ő azt nem tudja.
Tudod mit, vidd a picsába akkor. Felhívtam a webshopot, elmondtam hogy nem tudok egyeztetni ezzel a bandával és kerítsünk más megoldást. Ok, ők visszakérik a csomagot a futártól, és amikor beérkezik, elküldik újra, ezúttal GLS-el. Remek, azok is mindig rohannak, de legalább jófej a futár, már sokszor volt nálam, és ha más időben járt erre, mindig volt ideje visszajönni.
Kerüljétek a DPD nevezetű céget :K

[ Szerkesztve ]


Manitou
(addikt)

Túl vagyok már sok netes rendelésen, de eddig még megúsztam, most viszont bekövetkezett az amitől mindig kicsit tartottam, hogy hiánytalanul megérkezik-e a csomagban minden.
Egy angol webshopból rendeltem, 9 dolgot. De 2 termék valahogy nem került bele a dobozba, vagy csak lenyúlta valaki belőle.
Ugyanis a doboz az szét volt szakadva és rá volt húzva valami szürke zsák és folpakkal körbetekerve, úgy hogy az egyik termék folpakkal rá volt gyógyítva a dobozra , úgy hogy kivülről látszott. Már gyanus volt a dolog, hogy mi a fene. Sajna nem én vettem át a csomagot, hanem hozzátartozóm.
A kibontást levideóztam, mert gyanus volt az egész becsomagolás. A két hiányzó termék értéke 25 euro körüli .

Volt már ilyen sérült csomagolású csomagom, de akkor nem hiányzott semmi. Szóval nem mondom, hogy feltétlen a futárcégnél vette ki valaki, lehet csak a feladó nem tette bele.

Ilyenkor először a DPD-vel kell felvenni a kapcsolatot reklamálni, vagy a webshopnak küldjem el a videót, aztán ő kürdjön a futárcéggel? Vagy mindkettőnek menjen az "anyázó" levél?

Ha valakinek már volt hasonló ügye, az leírhatná mi ilyenkor az ügy menete ?


tekk
(tag)
Blog

sziasztok!

van egy amazon.co.uk-s rendelés, de már egy hete nincs mozgás. Szerintetek?

tracking


RudY
(addikt)
Blog

Mindkettőnek és minél hamarabb, ha még nem tetted meg.


Postas99
(senior tag)

Segítség kéne, vagyis tanács nekem is.

[Ez is Hollandiában állt meg]

És ma kellett volna megjönnie.

Felhívjam a DPD-t, vagy reklamáljak az Ebay-nél?


Viperator
(őstag)

Lehet, hogy megtörtént a lenyúlás, de nem biztos... velem így történt tavaly (Anglia!), sokáig vártam és semmi, szóltam a webshopnak, hogy nézze utána, hogy mi történt a csomaggal, kiderült, hogy valaki ellopta (a központi elosztóban). Vissza is kaptam a pénzt a webshoptól, de a szállítási díjat nem.


tekk
(tag)
Blog

Látom megkaptad, átvetted, az enyém már 100% hogy elveszett :O


Postas99
(senior tag)

Igen. Szerencsém volt. De dühítő hogy 10.000 Ft szállítási díjat számolnak fel egy 2 hetes szállításáért. Aminél imádkozni kell hogy ne vesszen el a csomag. Amúgy ami benne volt a töltő a dobálástól megsérült. Maga a termék nem. De most épp lesz@rom mert van hozzá másik töltöm.


Manitou
(addikt)

Végül először a webshopnak írtam, és egy rövid live chatelés után írták, hogy visszatérítik a hiányzó dolgok árát. Írtam, hogy balfasz módjára csomagolták be és szétszakadhatott a csomagolás és kiesett belőle valószínű a két termék (persze szerintem simán ki is lophatták) Ez könnyebben ment, mint gondoltam. Amit észrevettem, hogy az angolok nagyon szarnak a biztonságos becsomagolásra.... ha egy mód van rá onnan többet tuti nem vásárolok. Pl múltkor egy ebayes vásárláskor a feladó egy viszonylag sérülékeny karbon alkatrészt csak úgy egy bubis zacsiba tekert be és úgy adott fel. Nem akartam hinni a szememnek. Hogy lehet ennyire hülye valaki, hogy egy dobozba nem bírja beletenni és a dobozt kitömni valamivel? Ez lett volna a helyes feladási mód.

üzenetek