[Re:] DPD tapasztalatok - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


Moethe
(csendes tag)

Dettó ugyanez volt velem és párommal a hétvégén. Mi tv-t rendeltünk, szombaton ugyanúgy sms, egész nap otthon voltunk, de mivel a kapucsengő kódja nem volt nekik megadva, vártuk, hogy hívjanak, természetesen feleslegesen. Aztán ma reggel mára ígérték a kézbesítést, kíváncsi vagyok mi (nem) lesz belőle...


Met
(nagyúr)
Blog

Hozzánk jönnek céges szinten minden nap (6 éve), egyszer volt gond hogy nem vittek ki valamit napokig.
Azzal az egy depóval van csak gond.


nonsen5e
(addikt)
Blog

Lehet, hogy csak én vagyok túlképzett, de nem hiszem, hogy a kapucsengő használatához felsőfokú végzettség kellene. Teszem azt, az 5 éves unokahúgomat beállítom a kapuba és megmondom a nevet amit keressen, ő is képes felcsöngetni, hogy sziiijjaaaaaa. :) :DDD Nehogy már házszám és név alapján ne találjon meg. Legközelebb majd megírom, hogy az utca sarkától 26 lépés, és a kaputelefonon a bal felső gombtól lefelé számított 6. gombot nyomja meg.

Budapest, XI. ker.

[ Szerkesztve ]


Moethe
(csendes tag)

Csak azért írtam, mert így érthető miért telefonon vártuk a jelentkezésüket :) Amúgy nekünk is azt írták, hogy sikertelen kézbesítés, ami vérlázító, mert így olyan mintha rajtunk múlott volna, holott egyáltalán nem.
Amúgy most kaptam az infot, hogy sikerült kézbesíteni, ehhez mondjuk telefonálni is kellett, hogy ugyan legyenek oly szívesek (szerencséjükre nem én hívtam őket, hanem a párom :D ) Gondolom kicsit letérdeltek a múlt heti emagos akcióktól, mindenesetre elég amatőr ez így.


Stanlee
(őstag)
Blog

Céges szerződésünk volt velük, akkoriból az a tapasztalatom, hogy az esetek többségében sikerült kikézbesíteniük egész jól a csomagokat. Havi szinten volt kb. 15 csomagunk, ami azt jelentette, hogy az ország x pontján fel kellett venniük egy csomagot és egy másik ponton - ez mindig ugyanaz volt - leadni. Kb. 2-3 alkalommal havonta nem sikerült a csomagfelvétel vagy leadás. Ezekre az esetekre kamu beírások születtek, pl. hogy címzett nem elérhető, vagy csomag nem állt készen felvételre. Onnan tudtuk, hogy nem is voltak ott felvenni a csomagot, mert az üzemek területe be van kamerázva, szóval visszanézve a videókat nem volt az autójuk még csak a kapu környékén se. Telefonálni nem szoktak, hiába van telefonszám megadva.

Európán belül az egyik legolcsóbb a szolgáltatásuk, párszor küldtem velük Angliába, Németországba, Ausztriába is csomagot, ott megkapták a címzettek, de nem tudom, mennyire volt olajozott a kiszállítás. Sajnos nekem már mindegyikkel (GLS, DHL, DPD, UPS, FedEx) volt rossz tapasztalatom. A drágábbak sem jelentenek jobb/gyorsabb kiszolgálást sajnos...


nonsen5e
(addikt)
Blog

Hát igen, kovácspistafutár kft.-től még elfogadható is lenne, de azért a DPD azért elég nagy cég az ilyen szerencsétlenkedéshez...


Stanlee
(őstag)
Blog

A depók megérnek még egy misét, az egyikkel folyamatosan bajunk volt, ott kamu dolgokat írtak be, miért nem tudják a csomagot felvenni. Az egyik sofőr a végén mondta, hogy azért nem jönnek ki, mert aznap nincs arra kiszállítanivaló, és nem éri meg nekik kijönni, szóval megy a kamu beírás. Ez mondjuk még nagyon a magyar rendszer kiépítése során volt, de azért eléggé felháborító volt.


Lauda
(félisten)
Blog

Nekem nagyon jo veluk a tapasztalatom. Legutobb is mondom rajuk kerdezek mikor jon a csomag. 10 perc mulva valaszoltak, hogy kerik a csomagszamot, hogy utana nezhessenek. Elkuldte az elado a csomagszamot, megirtam nekik, ujabb negyed oran belul jott a valasz, hogy a futar 12 oraig varhato. Kb fel 12-kor atvettem a csomagot. De ezt leszamitva sem volt sosem problema veluk. Az atvetelhez is az adott napon es idoszakban mentek.

Erre a cimre irtam: dpd@dpd.hu

[ Szerkesztve ]


The DJ
(addikt)
Blog

Heti szinten többször is jön hozzám a DPD, hoz/visz csomagokat/alkatrészeket. Az olcsóságuk miatt esett rájuk a választásom és a vevőknek is az a fontos, hogy minél olcsóbb legyen a szállítás. A tapasztalatom sajnos elég vegyes, kicsit olyan olcsó húsnak híg a leve utánérzés. A hozzám járó sofőr olyan elegánsan hajítja be a csomagtérbe a csomagokat, hogy néha a hajam is égnek áll. Átadom neki, ráragasztja a fuvarlevelet és derékhajlítás nélkül behajítja a dobozomat az autó végébe, ezért nagyon (NAGYON!) alaposan és jól kibélelve kell csomagolnom, hogy elkerüljem az ebből adódó kellemetlenségeket. A másik dolog pedig az, hogy már az elején közölte, hogy ha nincs erre más fuvarja, akkor bizony nem fog csak miattam eljönni, ezért azt fogja beírni a gépbe, hogy nem talált itthon, tehát ha ezt látom a csomagszámnál, akkor ne lepődjek meg. Ez pedig az utóbbi hetekben kétszer is előfordult.

A legrosszabb tapasztalatom egy visszatérő csomaggal volt, azaz nem vette át a vevő és ilyenkor (talán két alkalommal) még megpróbálják újra kézbesíteni. Ilyenkor végigzögyögtetik a depótól a címzettig és gondolom nem bánnak kesztyűz kézzel a csomaggal. Mire visszakaptam úgy nézett ki az alaposan becsomagolt laptop, hogy a külső csomagolás szinte egy az egyben hiányzott a dobozról, a sarkai pedig ki voltak szakadva és kilátszott maga a gép, ami észrevehető ütődéseket és karcokat kapott. Azt hittem ennyivel megúszom, de nem. A Wifi fizikai ki/be kapcsolóját is ütés érte és ezáltal meg is szűnt működni, tehát nem tudtam aktiválni többé a beépített wifit, ezért maradt az USB-s stick.

A GLS ezzel szemben gyors, pontos és teljesen más munkamorállal dolgozik. Csak ugye jóval drágábbak is...


XtremLor
(őstag)
Blog

Dpd-rol ugyan ez a velemenyem, magasrol lesz_rjak a csomagokat, dobalas alap, a rakter egy kaosz csak behajigalnak mindent, nem kerulne sokba pl a nagyobb sulyosabb cuccokat rogziteni, volt hogy egy kamion tengely alol huztuk ki az enyemet ami csak bevolt dobva...gondos csomagolas eseten is jartunk ugy hogy a lab szilankosra volt torve, 20kg gondolom nehez volt a szerencsetlennek igy oda kell verni rendesen, hat miert ne. Kerulom ha tehetem, nem hianyzik a baj....
A gls csak pozitiv tapasztalatom van, a teruletis jo baratom is lett, banom is kicsit, mivel otthagyta a ceget 1 honapja....


nonsen5e
(addikt)
Blog

Ha az illetékes embertől (közös képviselő, gondnok) beszerezném a kapualjban található kamera felvételét, amin tisztán látszik, hogy egy DPD-s ember sem tette be a lábát a ház kerületébe, akkor sem lehetne fogyvédnél, vagy egyéb szervnél bármit is elérni? Gondolom jól le vannak védve, ÁSZF-be beleírva, hogy a fuvarozók önkényesen kitalálhatnak bármilyen valótlan szöveget, hogy miért nem tudtak egy adott dolgot kiszállítani.
Nem is az a legfőbb problémám, hogy késik. Tudok még egy napot várni, (csak a méregdrága mobilnetemet emésztem fel végül is) hanem, hogy kitalált indokokkal nem hozzák. Mondják meg kerek perec, hogy ***nak idehozni ma, majd jövő hét csütörtökön.


kaszaking
(tag)
Blog

Nem csak a DPD ilyen. Szinte minden futárszolgálat ugyan ebbe a fajba tartozik.


66zio
(aktív tag)
Blog

holnap jön velük egy Külső winchester remélem semmi baja nem lesz.


MineFox54
(őstag)
Blog

Kezdj el Pest felé fordulva imádkozni napi 24 alkalommal, és az imákat az óra első másodpercében kezdd. Illetve, még gyújts gyertyákat x:30-kor a monitor előtt, amin a dpd weblapja található. Így van ~0,3% esélyed, hogy megjön épségben. :N

[ Szerkesztve ]


Ed3r_X_
(nagyúr)
Blog

Nekem nagyon jó a tapasztalatom velük, lassan egy tucat csomagot küldtem velük, gyorsak, korrektek. :)


66zio
(aktív tag)
Blog

:C
Újonnan vettem webshopból szóval legrosszabb esetben is visszakapom a pénzem. Vagyis remélem.


anjani182
(őstag)
Blog

A GLS gyors pontos?! 2 hét alatt -most márciusban- 2 laptop tört meg, szabványosított laptop szerviz-dobozban küldtük őket javíttatni! Hiába a kipárnázott csomagolás, hatalmasat eshettek... :(

[ Szerkesztve ]


Lauda
(félisten)
Blog

Irtal nekik emailt, hogy ne szorakozzanak es hogy mikor erkezik a csomag?


nonsen5e
(addikt)
Blog

Igen, egyelőre válaszra várok.


Lauda
(félisten)
Blog

Helyes! :)

üzenetek