üzenetek

hozzászólások


Abu85
(HÁZIGAZDA)
Blog

Ez csak medium detail. Mivel ennél a programnál a globális illumináció állandó, így annak csak a minőségét lehet változtatni. Ez kihatással van arra, hogy a processzor hány probe-ot számol, és időnként mennyit fog frissíteni. Medium beállítás mellett kevés a probe, így nem lehet annyira párhuzamosítani, míg magas minőséggel sok a probe, így a kevés mag elfogy. Egyik teszt sem mond hülyeséget, csak a GameGPU magas minőségben tesztelt. A medium szint fölött még van két lépcső, ami a probe-ok számára hatással van. Ez a globális illumináció minőségét is nagyon megnöveli. Ezért fogynak el a kétmagosok a GameGPU tesztjénél, mert annyi probe-bal már nem bírnak el, mint a több maggal dolgozók.
Nyilván az AMD a Gaming Evovled címeknél nem helyezi hátrányba a régi processzorokat és a konkurenseket, de a játék dizájnját úgy alakítják ki, hogy értékelje, ha sok mag van a prociban. A Far Cry 3 ezért tud skálázódni még maximális grafika mellett is (amire manapság nem volt példa), mert nagyon sok a probe és azokat gyorsan kell így frissíteni. 2-6 mag csak ezzel foglalkozik az egész játék futása alatt. Ez egy nagyon jól párhuzamosítható feladat. A probe számításokat leszámítva a játék két szálig skálázódik.

[ Szerkesztve ]

üzenetek