Ahogy nézem maga a telefon méret nagyon, de nagyon minimálisat változott. Épp most válok meg a note2-mtől, így lehet a 3-s lesz az utódja
hozzászólások
b4zsi-
(őstag)
Jó cikk lett. Nem gondoltam, hogy ennyivel kisebb, mint a Z ultra és a Samsung prémium garanciájáról se hallottam. Ami nem tetszik továbbra sem az a touchwiz... Azt valahogy nem tudom megszokni.
A touchwiz alatt mit értesz? A launchert? Mert szerintem semmivel sem rosszabb, mint nova vagy társai. Annyi, hogy kevesebb a beállítási lehetőség. Részemről ss párti vagyok (nem félreérteni ).
b4zsi-
(őstag)
Tudásra nem biztos hogy rossz, de nekem a design nem tetszik. Azt gondolom két perc alatt cserélni lehet, de az alapfelület nem annyira jön be.
[ Szerkesztve ]
Caaabi
(senior tag)
Nagyon jó cikk! Pont egy ilyet vártam már Romolhatóságról valamit írnál esetleg? Knox mellett custom romok mennek rajta és később nyom nélkül visszaállítható a garanciaképes állapot?
Szerintem is csak idő kérdése, egyelőre a knox ebbe bezavar..
Caaabi
(senior tag)
Köszönöm a válaszaitokat, remélem mire a birtokomba kerül egy ilyen készülék, addigra megoldódik Bár eddig nagy erőssége volt a samunak h könnyen romolható meg minden, kíváncsi lennék miért erőltetik a knoxot :S
A Knox szerintem nagyon hasznos dolog az üzleti szférában, bővebben a S4-es preview-ban írtam róla, és végül is természetes jelenség a samsungtól, hogy kihasználva azt a rendszert megpróbálja bevédeni a készülékeit ezen nem csodálkozom, viszont a lelkes tömegen úgysem tud kifogni senki
Caaabi
(senior tag)
A knoxot azután került a romokba miután eladtam az s4em,pontosan hol is van ez a cikked? Elolvasnám h kicsit jobban képbe legyek mert ezek szerint elég felületes az amit a knoxról valójában tudok...
ITT az eredeti célja az, hogy el tudd különíteni a személyes cuccaidat a cégestől, így mondjuk ha az ember kisgyereke megkaparintja a telót és elkezd törölgetni nem tud semmi fontosat letörölni és visszafelé is jó, céges berkekben nem láthatják a személyes jellegű dolgaidat. Rendszerezés szempontjából is jó lehet, mert az ember szabadidejében általában teljesen másra használja a telefont mint mikor munkaeszköz. Szóval az alap koncepcióval nincs gond.
[ Szerkesztve ]
Caaabi
(senior tag)
Az irányzat valóban jó, reméljük hamarosan vegyíteni lehet a kellemest a hasznossal
Premium garancia hogyne.Mindenre van kifogásuk,egy büdös paraszt cég. Galaxy S3 LTE készülékemet 4 hónapja nem csinálják megfele,csak a mellé duma meg a hitegetés.Ritka tapló egy cég...De fel is vannak jelentve többe fog nekik ez fájni...
Dr.FantastiK
(őstag)
koszonom,
Nagyon bejovos ez a NOTE 3, nekem jelenleg az 1-es van, de Karacsonyra biztosan beujitok erre.
A prémium garis dolgot alátudom támasztani én is.
Mármint azt hogy működik, nem azt amit te írtál.
Úgy kijöttek 3 nap alatt lakásra mindenféle mellédumálás nélkül hogy már csak 3 hónap gari van a készülékre (SGS2-ről van szó, lássuk be bizony már nem nagyon mai "prémium cucc").
Sőt!!! Ők kértek elnézést hogy 3 napot kellett várnom arra hogy kicseréljék az usb-s panelt.
Kaptam kijelzővédő fóliát, tisztító rongyocskát meg egy raklap prospektust, meg egy "kupont", hogyha a köv 1 hónapban vásárlok samu hűtőt/mosógépet/TV-t akkor kapok 20% kedvezményt...
Nálam ez a Prémium+++ szolgáltatást juttatja eszembe.
Nem lehet hogy te akarsz egy olyan problémát gariztatni ami valójában user errorból fakad?
Grat a teszthez.
3-4 hónap múlva én is SGN3-at szeretnék SGS2 leváltónak vásárolni, és ez a tesz még inkább arra felé billent, hogy jó döntés lenne.
[ Szerkesztve ]
Én is csak azt tudom mondani mint az előttem szóló. 6000ft-os kijelzőfóliát adtak és kb. 20 perc alatt megcsinálták a telót.
Ha te olyan buta voltál, hogy bevitted és nem éltél a prémium garanciával akkor az a te hibád.
Rakeem: köszi
Nem vagyok se buta se hülye,és USER hiba sincs.
Nem ismeritek a történetet!
Volt egy kijelző,beszédhangszóró és akksi csere.
Csakhogy amit állítólag új alkatrészként tettek bele,még szarabb mint ami volt, és azóta egyszerűen leráznak.Félre duma,hülyítés cigánykodás megy,de anno már megjártuk egy tv-vel is.
Nekem nem 3 napot hanem két hetet kellett várnom, hogy ugyan már kifáradjon valaki, és a telefonos egyeztetés során még a hölgy akart nekem dirigálni,hogy nekem mikor legyen már ugyan jó az időpont,meg ha nem jó bejön a munkahelyemre és majd ott csinálja meg...szánalmas a Samsung, várki bármit mondjon, rengeteg probléma van a garanciális problémákkal náluk...
[ Szerkesztve ]
Igazad van. Sokkal jobb más gyártók praktikája, amikor te viszed be a szervizbe, ahol ülnek rakta heteket-hónapokat majd azzal adják vissza, hogy nem tudták reprodukálni a hibát. True Story.
Baszki, ha hozzám szerelő jönne és nem kellene nekem mászkálnom, akkor alkalmazkodnék az időponthoz...
Nem értem, hogy mi baj van azzal, hogy a munkahelyedre bemennek, ez megint a te kényelmedet szolgálja mert még csak azt sem kell leszervezned, hogy elszabadulj hanem odamennek, leülteted a szerelőt bárhova és megcsinálják.
Azt sem értem hogyan ráznak le. Egyszerűen kihívod őket megint és kész. Nem hiszem el, hogy rajtad akarnak spórolni mikor eleve náluk a javítás annyi, hogy újra cserélik.
Az ismerőseim közül bárki vette eddig igénybe ezt a szolgáltatást mindenki rendkívül rugalmasnak találta őket.
A másik meg az, hogy ha a te esetedben helytelenül jártak el az sem feltétlen a Samsung hibája hanem személyi hiba, amit szerintem hogyha bepanaszolsz a Samsung supportnál akkor kivizsgálják az ügyet. Szerintem problémák minden komplex szolgáltatás során merülhetnek fel, ezeket tudni kell kezelni a vásárló részéről is.
Hát ilyenről még nem panaszkodott senki. Ami persze nem jelenti azt hogy nem történhet meg.
Bár azt nem értem mi abban a szánalmas ha otthon nem tudod őket fogadni akkor elmennek akár a munkahelyedre is.
Másfelől meg ha így jártál akkor egy panaszlevelet kell írni, amiben finoman akár a fogyasztóvédelmet is be lehet lengetni.
Kis ideig foglalkoztam emberekkel. Bár nem ismerlek és nem sok hszed olvastam eddig, de nem lehet hogy már az alapoknál te is megütöttél egy olyan hangnemet ami kiverheti a biztosítékot?
#13260800
(őstag)
Bocsánat érte biztosan jó ez a cucc. De telefonnak ez már erősen a vicc kategória. Ám aki szereti használj örömmel
Capella
(senior tag)
A nyom nélküli visszaállítás nem lehetséges, ha már a Knox warranty void flag 0x1-re váltott.
Ezt az új bootloader aktiválja S4-nél, ha nem Samsung digitális aláírással ellátott kernelt, ROM-ot talál betöltődéskor. A Note 3 pedig eleve ilyen bootloaderrel jött ki.
Mivel ez egy elektronikusan generált hardveres (fizikai) változás lesz a processzor erre szolgáló területén, soha többé nem állítható helyre szoftveresen. Csak processzor cseréjével.
El kell dönteni, hogy mi fontosabb, a gyári garancia és mellette használhatod a Knox biztonsági rendszert, vagy a garanciát elvesztve úgy rootolsz és ROM-olsz, ahogy akarsz vagy tudsz, de ebben az esetben már nem használhatod a Knoxot.
Caaabi
(senior tag)
Először azt hittem hiányozni fog nagyon a romolás ONE-on, de el kell ismerni h a gyári rom is nagyon jó, egyedül a root hiányzott egy darabig, de már ezt is megszoktam, remélema a note 3 on is jó a gyári rendszer, egy kis next launcherrel megbolondítva, nem használatos gyári sallangot pedig javarészt le lehet tiltani alkalmazáskezelőben.....
Egy kis update az üzemidővel kapcsolatban: péntek reggeli töltéssel vasárnap este 44%-on volt a kicsike.
stick007
(tag)
Engem meggyőzött a periféria, egy dolog azért furcsa számomra, egy telefonban már 3GB RAM?
Ideje a notimat lecserélni egy Note 3-ra
ryori
(senior tag)
samsung galaxy trendbe meg nem tudom mi van de annyira erős a vakuja hogy nemigaz