üzenetek

hozzászólások


JanR
(addikt)
Blog

Ahogy nézem maga a telefon méret nagyon, de nagyon minimálisat változott. Épp most válok meg a note2-mtől, így lehet a 3-s lesz az utódja :)


b4zsi-
(őstag)

Jó cikk lett. Nem gondoltam, hogy ennyivel kisebb, mint a Z ultra és a Samsung prémium garanciájáról se hallottam. Ami nem tetszik továbbra sem az a touchwiz... Azt valahogy nem tudom megszokni.


Syl
(nagyúr)
Blog

A touchwiz alatt mit értesz? A launchert? Mert szerintem semmivel sem rosszabb, mint nova vagy társai. Annyi, hogy kevesebb a beállítási lehetőség. Részemről ss párti vagyok (nem félreérteni ;) ).


b4zsi-
(őstag)

Tudásra nem biztos hogy rossz, de nekem a design nem tetszik. Azt gondolom két perc alatt cserélni lehet, de az alapfelület nem annyira jön be.

[ Szerkesztve ]


Caaabi
(senior tag)

Nagyon jó cikk! Pont egy ilyet vártam már :) Romolhatóságról valamit írnál esetleg? Knox mellett custom romok mennek rajta és később nyom nélkül visszaállítható a garanciaképes állapot?


Aguinaga
(őstag)

Tudtommal egyelőre nem, de dolgoznak rajta.


bb0t
(senior tag)
Blog

Szerintem is csak idő kérdése, egyelőre a knox ebbe bezavar.. :F


Caaabi
(senior tag)

Köszönöm a válaszaitokat, remélem mire a birtokomba kerül egy ilyen készülék, addigra megoldódik :) Bár eddig nagy erőssége volt a samunak h könnyen romolható meg minden, kíváncsi lennék miért erőltetik a knoxot :S


bb0t
(senior tag)
Blog

A Knox szerintem nagyon hasznos dolog az üzleti szférában, bővebben a S4-es preview-ban írtam róla, és végül is természetes jelenség a samsungtól, hogy kihasználva azt a rendszert megpróbálja bevédeni a készülékeit ezen nem csodálkozom, viszont a lelkes tömegen úgysem tud kifogni senki :)


Caaabi
(senior tag)

A knoxot azután került a romokba miután eladtam az s4em,pontosan hol is van ez a cikked? Elolvasnám h kicsit jobban képbe legyek mert ezek szerint elég felületes az amit a knoxról valójában tudok... :)


bb0t
(senior tag)
Blog

ITT ;) az eredeti célja az, hogy el tudd különíteni a személyes cuccaidat a cégestől, így mondjuk ha az ember kisgyereke megkaparintja a telót és elkezd törölgetni nem tud semmi fontosat letörölni és visszafelé is jó, céges berkekben nem láthatják a személyes jellegű dolgaidat. Rendszerezés szempontjából is jó lehet, mert az ember szabadidejében általában teljesen másra használja a telefont mint mikor munkaeszköz. Szóval az alap koncepcióval nincs gond. :N

[ Szerkesztve ]


Caaabi
(senior tag)

Az irányzat valóban jó, reméljük hamarosan vegyíteni lehet a kellemest a hasznossal ;)


FlashLed
(senior tag)
Blog

Premium garancia hogyne.Mindenre van kifogásuk,egy büdös paraszt cég. Galaxy S3 LTE készülékemet 4 hónapja nem csinálják megfele,csak a mellé duma meg a hitegetés.Ritka tapló egy cég...De fel is vannak jelentve többe fog nekik ez fájni...


Dr.FantastiK
(őstag)

koszonom, :R

Nagyon bejovos ez a NOTE 3, nekem jelenleg az 1-es van, de Karacsonyra biztosan beujitok erre. :))


Rakeem
(aktív tag)
Blog

A prémium garis dolgot alátudom támasztani én is.
Mármint azt hogy működik, nem azt amit te írtál.
Úgy kijöttek 3 nap alatt lakásra mindenféle mellédumálás nélkül hogy már csak 3 hónap gari van a készülékre (SGS2-ről van szó, lássuk be bizony már nem nagyon mai "prémium cucc").
Sőt!!! Ők kértek elnézést hogy 3 napot kellett várnom arra hogy kicseréljék az usb-s panelt.
Kaptam kijelzővédő fóliát, tisztító rongyocskát meg egy raklap prospektust, meg egy "kupont", hogyha a köv 1 hónapban vásárlok samu hűtőt/mosógépet/TV-t akkor kapok 20% kedvezményt...

Nálam ez a Prémium+++ szolgáltatást juttatja eszembe.

Nem lehet hogy te akarsz egy olyan problémát gariztatni ami valójában user errorból fakad? :D

Grat a teszthez.
3-4 hónap múlva én is SGN3-at szeretnék SGS2 leváltónak vásárolni, és ez a tesz még inkább arra felé billent, hogy jó döntés lenne.

[ Szerkesztve ]


bb0t
(senior tag)
Blog

Én is csak azt tudom mondani mint az előttem szóló. 6000ft-os kijelzőfóliát adtak és kb. 20 perc alatt megcsinálták a telót.

Ha te olyan buta voltál, hogy bevitted és nem éltél a prémium garanciával akkor az a te hibád.

Rakeem: köszi :R


FlashLed
(senior tag)
Blog

Nem vagyok se buta se hülye,és USER hiba sincs.
Nem ismeritek a történetet!

Volt egy kijelző,beszédhangszóró és akksi csere.
Csakhogy amit állítólag új alkatrészként tettek bele,még szarabb mint ami volt, és azóta egyszerűen leráznak.Félre duma,hülyítés cigánykodás megy,de anno már megjártuk egy tv-vel is.
Nekem nem 3 napot hanem két hetet kellett várnom, hogy ugyan már kifáradjon valaki, és a telefonos egyeztetés során még a hölgy akart nekem dirigálni,hogy nekem mikor legyen már ugyan jó az időpont,meg ha nem jó bejön a munkahelyemre és majd ott csinálja meg...szánalmas a Samsung, várki bármit mondjon, rengeteg probléma van a garanciális problémákkal náluk...

[ Szerkesztve ]


Syl
(nagyúr)
Blog

Igazad van. Sokkal jobb más gyártók praktikája, amikor te viszed be a szervizbe, ahol ülnek rakta heteket-hónapokat majd azzal adják vissza, hogy nem tudták reprodukálni a hibát. True Story.
Baszki, ha hozzám szerelő jönne és nem kellene nekem mászkálnom, akkor alkalmazkodnék az időponthoz...


bb0t
(senior tag)
Blog

Nem értem, hogy mi baj van azzal, hogy a munkahelyedre bemennek, ez megint a te kényelmedet szolgálja mert még csak azt sem kell leszervezned, hogy elszabadulj hanem odamennek, leülteted a szerelőt bárhova és megcsinálják.

Azt sem értem hogyan ráznak le. Egyszerűen kihívod őket megint és kész. Nem hiszem el, hogy rajtad akarnak spórolni mikor eleve náluk a javítás annyi, hogy újra cserélik.

Az ismerőseim közül bárki vette eddig igénybe ezt a szolgáltatást mindenki rendkívül rugalmasnak találta őket.

A másik meg az, hogy ha a te esetedben helytelenül jártak el az sem feltétlen a Samsung hibája hanem személyi hiba, amit szerintem hogyha bepanaszolsz a Samsung supportnál akkor kivizsgálják az ügyet. Szerintem problémák minden komplex szolgáltatás során merülhetnek fel, ezeket tudni kell kezelni a vásárló részéről is.


Rakeem
(aktív tag)
Blog

Hát ilyenről még nem panaszkodott senki. Ami persze nem jelenti azt hogy nem történhet meg.
Bár azt nem értem mi abban a szánalmas ha otthon nem tudod őket fogadni akkor elmennek akár a munkahelyedre is.

Másfelől meg ha így jártál akkor egy panaszlevelet kell írni, amiben finoman akár a fogyasztóvédelmet is be lehet lengetni. :D

Kis ideig foglalkoztam emberekkel. Bár nem ismerlek és nem sok hszed olvastam eddig, de nem lehet hogy már az alapoknál te is megütöttél egy olyan hangnemet ami kiverheti a biztosítékot? :D


#13260800
(őstag)

Bocsánat érte biztosan jó ez a cucc. De telefonnak ez már erősen a vicc kategória. Ám aki szereti használj örömmel :)


Capella
(senior tag)

A nyom nélküli visszaállítás nem lehetséges, ha már a Knox warranty void flag 0x1-re váltott.
Ezt az új bootloader aktiválja S4-nél, ha nem Samsung digitális aláírással ellátott kernelt, ROM-ot talál betöltődéskor. A Note 3 pedig eleve ilyen bootloaderrel jött ki.
Mivel ez egy elektronikusan generált hardveres (fizikai) változás lesz a processzor erre szolgáló területén, soha többé nem állítható helyre szoftveresen. Csak processzor cseréjével.
El kell dönteni, hogy mi fontosabb, a gyári garancia és mellette használhatod a Knox biztonsági rendszert, vagy a garanciát elvesztve úgy rootolsz és ROM-olsz, ahogy akarsz vagy tudsz, de ebben az esetben már nem használhatod a Knoxot.


Caaabi
(senior tag)

Először azt hittem hiányozni fog nagyon a romolás ONE-on, de el kell ismerni h a gyári rom is nagyon jó, egyedül a root hiányzott egy darabig, de már ezt is megszoktam, remélema a note 3 on is jó a gyári rendszer, egy kis next launcherrel megbolondítva, nem használatos gyári sallangot pedig javarészt le lehet tiltani alkalmazáskezelőben.....


bb0t
(senior tag)
Blog

Egy kis update az üzemidővel kapcsolatban: péntek reggeli töltéssel vasárnap este 44%-on volt a kicsike. :K


stick007
(tag)

Engem meggyőzött a periféria, egy dolog azért furcsa számomra, egy telefonban már 3GB RAM?
Ideje a notimat lecserélni egy Note 3-ra :DD


ryori
(senior tag)

samsung galaxy trendbe meg nem tudom mi van de annyira erős a vakuja hogy nemigaz :D


bb0t
(senior tag)
Blog

nem lehet hogy érzéki csalódás? :P

üzenetek