üzenetek

hozzászólások


MineFox54
(őstag)
Blog

Az elején néztem, hogy Úr Isten, mi lesz ebből, de kurva* jó lett.
*Sorry modik, de ez ide a jó kifejezés


kátú
(őstag)

Ténleg nagyon f*sza lett a végeredmény, elismerésem


zoli03
(őstag)

Milyen festékkel fújtad le?


sanzi89
(addikt)
Blog

Én is a festésre vagyok kíváncsi, mert ha csak sima spray alapú egyszerű alapozó, festék, lakk akkor az minden lesz, csak nem tartós. Legalábbis nekem eddig sose sikerült tartós végeredmény bárhogy próbálkoztam.


Dtomka
(veterán)

:C
Nagyon szép lett gratula! :K


zoli03
(őstag)

Én is pont ezért kérdeztem.


Gyula84
(veterán)

én is :D


kicsipapucs
(őstag)

Hűűűha! Nagyon bejön nekem is, tökre megihlettél! :R


CaNNa3IS
(senior tag)
Blog

dettó ugyanez.
Mondom mi a f.. lesz ebből az áruházi sz..r-ból. :DDD
Le a kalappal. Ez nem kis munka volt.


Maximum1
(őstag)

"A Shimano láncfeszítő oldalirányba nem állítható, amire egyébként semmi szükség,"
Pedig állítható, nekem kellett is.
Tetszik ez a strandkorlátkék szín. :DDD


orion1025
(őstag)
Blog

Köszönöm az elismerő szavakat, elég sok munkával és szívással járt a végeredmény elérése! :R

A festéssel kapcsolatban sok műhelytitkot nem osztanék meg, de tartós lesz az, eddig az összes festett bringám állta a sarat, maximum ott "kopott" le, ahol tudott érintkezni a talajjal, ha eldobtam őket. Nem mindegy a festék minősége, a márkája, az első rétegben fújt vastagsága, de igaz ez a lakkra is. Az alapozót nem emelném ki, mivel sosem használok alapozót gyárilag már festett felületen, ilyen esetekre van egy sokkal jobb megoldás, amit garantáltan nem robbant le a jó isten sem. Ez a bringa is kapott már elég kavicsot, minden nap csörömpöl a vázon tetemes mennyiségű, mert a gumi rendesen tudja szórni, de eddig még egy karcolás sem esett rajta. A felnitől féltem, pontosabban a színétől, de a lakk minősége miatt még az olajat is nyomtalanul le lehet törölni róla, még egy vizes zsebkendővel is.

Volt már olyan acél BMX-em, ami két-három lépcső magasságról talajt fogva érezhetően "mozgott" hosszanti irányban, de szintén tökéletes volt a festés évek múltán is, pedig fehér volt, a koszt is le lehetett törölni róla anélkül, hogy jött volna vele a fedő vagy a lakk.

Maximum1:

Az enyémen ilyen nincs, pedig direkt végignyálaztam megvétele előtt a dokumentációját :DDD De igazából szükségtelen jelen esetben, teljesen jó helyen van, nyíl egyenes vele a láncvonal, nem is volt még problémám ezzel.

[ Szerkesztve ]


energy4ever
(addikt)
Blog

En nem festettem sose bicot, amilyen hamar kopnak, nagyon nem jo. Inkabb homokfuvas + szintereles, megvan kb 4.000Ft-bol.
Golyos csapagyas agyak nem ernek semmit se. Ipari csapagyasok is hamar doglenek, titan/keramiak dragak, egyik se jo. En bicos korszakom alatt kb 500-600ezer ft-ba vegeztem ki csak hatso agyat.
Igy nezett ki a legszebb bicom:

Amennyi penzt, idot, energiat, testi epseget beleoltem ebbe a sportba, ma mar inkabb autot epitenek, ha mar ilyen draga hobbit valasztanek.

Korrekt cikk lett gratt erte! :K


orion1025
(őstag)
Blog

BMX-re eddig sokat nem kellett költenem, na meg a primitívségét szeretem. ellenben nevetségesek az alkatrész árak, pláne egy 3 részes hajtókar.

Nálam a racsnik fogytak, de azok nagyon, aztán sikerült egy olyan Dicta szériát kifognom az 5000Ft-os kategóriában, ami két bringát megélt, úgy, hogy egy kalapács sem tört el benne, és csak egyszer volt kipucolva.

A montizás nagyon nem mozgat meg, ellenben a BMX-et az istenért nem tudom letenni...


Ed3r_X_
(nagyúr)
Blog

Gratula, baromi szép lett a végeredmény. :Y


KillHates
(nagyúr)
Blog

Gratulálok! Nagyon szép lett és igényes! Széles utat, gumifákat! :D


dark2
(tag)

Nagyon tetszetős lett, gratula! :R

Igaz, nekem egy nagyon öreg montim van és aszfalton járok, de nekem a tengelyek hajlottak el gyakran (feltekerős racsnija volt) - míg nem kaptam egy használt kereket kazettás aggyal (jól mondom?) - na a csőtengely még egyszer sem tört el. Szóval régi montii, ami rozsdásodott is kicsit a festékhiános részeken. De a festés már volt próbálva - először akril, kiegészítve lakkal, de az lejött. Úgyhogy jó falusi sufnituning módjára - lekapartam a gyári kissé zománcszerű festést és aranyszínű hammerite-tal lett áthúzva. Nem mondom, hogy ecsettel festve egy gyönyörűség (összehasonlítva a fújt festék egyenletességéhez), de hogy fenemód jól kapaszkodik az acélvázon... :DDD Nem is lakkoztam, eleve matt a felület.
Ha megint festeni kellene, ilyen megy rá megint. A váz így arany, a sárvédők, kormány fekete.


mqm
(senior tag)
Blog

Sosem voltam nagy bringa szerelmes ,de jó volt olvasni ezt a szösszenetet! :)
Gratula a szép darabhoz!


VS461
(tag)
Blog

Jó volt olvasni, visszajöttek az emlékek az eddigi 5 bringa-összerakásról. Jó is az!
Viszont hiányérzetet generáltál a saját, jelenleg többezer kilométerre lévő, utolsó építésem iránt! :O :C


fi:zi'k
(nagyúr)
Blog

A legszebb bringád, amiből semmi nem látszik. No offense.


Alba Game
(tag)

Korrekt bringa, korrekt munka, korrekt cikk. Gratula !!
(apró észrevétel: a végeredmény képein sajnos a "nagy teljes" -nél sokkal több nem látszik :( ).

üzenetek