"Továbbra sem értem. Akkor most neked ment?"
Nem jött nekem. le tudott lassulni időben.
(#78) PDA_FAN: "e mááár.... A történet nem erről szólt. Bátorkodtam rangsorolni, és a macska életét alacsonyabb szintre tenni, mint az emberéletet."
De a jogszabályok nem működhetnek így. Azon szituációban mindig azonos cselekvést kell kell megkövetelni. Ha nem így lenne, a legfelsőbb bíróságig menne minden ügy.
(#83) ricsi99: "A relatív gyorshajtásból van a legtöbb baleset."
Ez a magyar gumicsont. Minden baleset konkrét okra vezethető vissza, csak egyszerűbb elintézni a relatív gyorshajtással. Sőt minden baleset vissza vezethető a relatív gyorshajtásra. A lassabban vezetsz, akkor nem alakul ki a baleset helyzet. Később érsz oda.
(#105) ricsi99: "Addig azzal nincs semmi bajom amíg bárki bárhogy közlekedik, az sem érdekel ,hogy ismeri e a kreszt vagy csak letolt 2 litykó pálinkát.... az érdekel kizálag ,hogy amikor a közelemben van ne veszélyeztessen ,csak azért mert menő... "
Az a baj, hogy sokan fel sem ismerik a veszély helyzetet. Még azt sem, hogy saját maguk felelősek érte.
Nem tartják meg a biztonságos követési távolságot. Azt gondolják, hogy az előtte haladónak kell erről gondoskodniuk. Az európai közlekedési törvények egységesek a biztonságos követési távolság megkövetelésében. A németek az autópályákon rendszeresen tartanak fotoshootings akciókat. Az esemény emlékére ajándék utalványokat küldenek az érintetteknek. Mennyi pénzt fizessenek be az rendőrség aktuális kasszájába.
Az tudni kell, hogy a német autópálya balesetek jelentős többsége a pályák városi vagy város közeli szakaszain, torlódásban, 30 km/h sebesség alatt következik be. Az autó előtt haladó jármű hirtelen fékezése okán. És nem a követési távolság meg nem tartása és a figyelem lankadása okán.