[Re:] Hogy mi mindent fogok még rákölteni az autóra... de már nem sokáig. - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


bambano
(titán)
Blog

arra, hogy előtte hogyan bántak vele, nagyjából nulla.
max. annyi, hogyha nem látod az autó rendes szerviztörténetét (ja, még mindig szerviz, a szervííííííz az az, amit a sámánok isznak), akkor nem veszed meg. ha egyszer eladásra kerülne az autóm, kapnál vele egy bazi nagy köteg számlát és bemehetnél bármelyik márkaszervizbe, és lekérdezhetnéd a központi adatbázisukat.

de az se mindegy, hogy vásárlás után mit csinálsz vele? gagyi olaj 30 ezrenként vagy rendes, időben? keresel megbízható szerelőt vagy beviszed az első helyre? én mindig ott állok a sarkukban és nézem, hogy mit csinálnak, akár tetszik nekik, akár nem. az is igaz, hogy első menetben minden szerelővel meg főnökkel össze kellett balhézni ahhoz, hogy felfogják, nem hülye vagyok, hanem laikus.

"A magyar benzin": nincs olyan, hogy magyar benzin, mert ez az állítás azt feltételezné, hogy minden benzin egyforma, pedig nem. A tankolásnál az első, hogy megnézed, valójában milyen üzemanyag való az autódba. Például ha valaki figyelmesebben elolvasta a fóccvágen bora 1.6 fsi kottáját, akkor rádöbbenhetett, hogy abba bizony 98-as nyál való. Tehát nem tankoljuk gyalog 95-ös benzinnel, mert tönkremegy. szerintem olyan kúton kell tankolni, ami nagy lánchoz tartozik, forgalmas, nem alszik meg a benzin a tartályban és valamilyen prémiumot, mert abban kevesebb a kén.

ne sajnáljunk literenként 9 forintot a vpowerre, mert a hengerfej javítás több nagyságrenddel többe kerül. nem tankolunk munkagépből leszívott gázolajat okosba', mert az adagoló se két fillér. ugyanezért nem tankolok áruházi kutakon, meg kis vidéki családi vállalkozásoknál.

üzenetek