üzenetek

hozzászólások


AtHoS
(nagyúr)

Szigorúan személyes véleményem, hogy talán jobb lett volna minden probléma gyökerével kezdeni, tehát a "hogyan adjak el a hardveraprón" c. cikkel, így talán az eladói oldal is képbe kerülne bizonyos alapvető társalgási, információmegosztási, stb... dologgal.

A hozzászólásokban emlegetett sok ostoba vásárló az eladó felrakott hirdetése után kerül csak a képbe. Ha a hirdetés is hiányos - sokan arra arra sem veszik a fáradtságot, hogy pl. normálisan jellemezze a terméket vagy legalább linket rakjon be teszthez, gyártói oldalhoz- , akkor ne csodálkozzunk, ha a vevőjelöltek hasonlóan frappáns üzenetekkel zaklatnak :DDD

Tehát szerintem illett volna a gyökerektől kezdeni és csak azt követően "helyrerakni" a vásárlói oldal viselkedési normáit.

Azt bizonyára a rutinos eladók leszűrték, hogy mindkét oldalon - ugyanúgy a vásárlóin és az eladóin is - nagy hiányosságok vannak.

Számomra a legborzasztóbb, hogy sokan nem veszik a fáradtságot, hogy válaszoljanak a küldött privát üzenetre (legyen az vásárló avagy éppen eladó). Egyébként a személyes gyöngyszem az volt, mikor az illető aláírásában ez a szöveg volt olvasható: "Privát üzenetre illik válaszolni" :DDD Ja persze! Biztos, ha neki fontos

Én jellemzően vásárlóként használom a HA-t, így döntő többségében eladókkal van személyes kapcsolatom. Az olvasott hozzászólásokból sokat szépen vissza lehetne fordítani eladói hiányosságokra, mert azért nem mindig a vásárlóban kell keresni a hibát, szóval szívesen olvasnám a "Hogyan adjak el a HardverAprón" c. bejegyzést

ui. szvsz. kellett egy ilyen bejegyzés, ahol össze vannak szedve az alapvető viselkedési normák, praktikus megoldások, mert nagyon sokunkra erősen ráfér az iránymutatás :R

üzenetek