[Re:] [HussarF:] Az utam a lóheréig, 3/3. - Giulia Quadrifoglio krónikák #3 - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


#50192640
(kezdő)
Blog

Előre mondom, hogy nem a zsebedben akarok turkálni, meg irigykedni :)
Le vagyok nyűgözve a részletekre fordított figyelmedtől meg az alaposságtól, de ez az írás nekem a science fiction kategória, a tárgyát és az értékét tekintve is. Kb annyi a kapcsolata az én valóságommal, hogy ennek az autónak is négy kereke van, a többi, including a rendszám milyen alakú legyen meg milyen egyéni rendszám legyen az olyan szintű disconnect, mint az Amerikába jöttem c filmben Semmi és a postásnő :)

Ettől függetlenül élvezd, csak törd meg a sztereotípiákat is pls :)


HussarF
(addikt)
Blog

Kis túlzással ezzel kelek és fekszek 2 éve. Ez ilyen megvalósult álom (vagyis még nem valósult meg...). Igazából még ennél is jobban bele tudtam volna menni a részletekbe, de már nem akartam emészthetetlen szintű bejegyzést összerakni :)

Ez a rendszám dolog pont nem a sci-fi része :) Egy egyedi rendszám, ami ugyanolyan 3 betű - 3 szám formátumú, mint az alap, az alig több, mint 100k forint. Ha 4 betű - 2 szám vagy 5 betű - 1 szám kombót kérsz, az már 430k HUF körül van. A 100-ast se nagyon éri meg nekem, de annak még adok egy halvány esélyt. A rsz. formátuma (hogy matrica, vagy kis alapú) meg alig kerül valamibe, inkább csak adminisztráció.

Alfás sztereotípiák legfeljebb olyanok, hogy lerobban a kocsi minden úton. Azt, remélem, mindenképpen megtöröm :DDD


Klaus Duran
(senior tag)
Blog

Én nem hiszek az ilyenben. Csak a tulaj alapúban, pl: retardált smoke & charm.
Idén már kigyulladt egy Alfa a céges parkolóban és kiégett a kocsi motortere.


Somatom
(veterán)
Blog

Mi mást vársz tőle? Belső égésű, nem? ;]


HussarF
(addikt)
Blog

Az már külsőégésű, mint a BMW N47D20 kódú motorjai ;]


freeknight
(őstag)
Blog

Hihetetlen, mennyire nem kell a digóknak a pénzed :DDD . Türelmes ember vagy, én ennyit biztos nem küzdöttem volna velük. Vettem volna egy C63 AMG-t aztán csókolom. Bár én könnyen beszélek, mert nekem a Mercedes az álomautó, és mert úgysincs ennyi fölös pénzem :D


#50192640
(kezdő)
Blog

Khm, én arra a sztereotípiára gondolok, hogy a város a sportkocsisok pályája és mindenki kis gyökér és takarodjon, akinek nem 3400LE-s az autója :)


Somatom
(veterán)
Blog

Ez nem igaz. Legalábbis nekem teljesen mások a tapasztalataim. Tudod hol alszik a 400 kilós hím gorilla? Ahol akar. Nem kell a városban sportkocsis lóerő, csak a tömeg számít. Régebben EZT a szerelvényt terelgettem. Állandó behajtási engedélyem volt a belvárosba. Nem volt egy lóerőgyár, mégis bármikor sávot tudtam vele váltani. Csak jobbra, balra mozgattam egy centit a kormányon, amitől hátul húsz centit himbált a pótkocsi vége. Mire a tükörbe néztem, már bármelyik sávba nyugodtan átsorolhattam. Mindegy volt, hogy AMG Merci, vagy Quattroizé digórakéta, mind előzékenyen húzódott félre. :)

[ Szerkesztve ]


.LnB
(titán)
Blog

Nekem is sci-fi kategória. :D

De, kedves HussarF! Amint meg lesz az autó, sok boldog és balesetmentes kilométert kívánok vele! Jómagam eléggé Japán autó párti vagyok. De ha ma vehetnék bármit, biztos, hogy Giulia lenne. :) Bárcsak többet látnék belőle az utakon.

[ Szerkesztve ]


#90088192
(senior tag)
Blog

Ezert erdemes tankkal, gumi hevederes megoldassal kozlekedni, nem nagyon talalnak modot ra, hogy elszallitsak, az ablaktorlo ala nem lehet cetlit tenni, es ha ugy akarod akkor a Merci tetejen is parkolhatsz. :DDD


#50192640
(kezdő)
Blog

Megint másként mondom akkor: nyilván a fehér furgonos is egy iszonyatos bunkó tud lenni gyakran, de az általános idegesítő, kivagyi mindentleszaro _altalaban_ megis a drága gyors és erős luxusautós (Audi, BMW, Mercedes, folytatható) :)


Somatom
(veterán)
Blog

A parkolással nem volt gondom, mert foglalt helyem volt. Viszont az odajutás az gyakran szült érdekes szitukat. Pl. az Operett színház raktárbejárata a Mozsár utcában van. Annak a végén, a Jókai téren jobbra kellett volna fordulnom, de rendszeresen elállták az utat a szabálytalanul parkolók. Személyautó elfért volna, de a nagy döggel esélyem sem volt. Én ott megálltam az utca közepén és besétáltam szemben a Dönereshez. Szórakoztató volt ebből a pozícióból kommunikálni a mögöttem tomboló AMG Mercissel.
-Mit képzel, hogy feltartja az utcát? Azonnal rendőrt hívok.
-Ó uram! Hálás lennék érte, mert nekem épp foglalt a kezem. ;]

[ Szerkesztve ]


#90088192
(senior tag)
Blog

Így is lehet :C

[ Szerkesztve ]


Carlytoo
(aktív tag)
Blog

Nagyon ritkán kötekedek. Ilyen esetekben meg pláne nem szoktam ,mert soha nem érdekelt kinek mire van lóvéja, DE ezt a lízingtörténetet egy nyári kirakatautóra nem tudom értékelni. Nyilván itt ez az én szemléletem. Nem vagyunk egyformák és nem is a személyeddel "kötekszem", hanem az állásponttal. Ha van pénzem egyben kifizetni egy ilyen jellegű dolgot, akkor megveszem. Napi mászkálós, családi autóra lenne szükségem és azt oldom meg ilyen formában az számomra emészthető, de így. Hozzáteszem van egy kivétel: Mindent, amit akartam elértem az életben és már csak ez maradt célnak. Na, ha ez a helyzet, akkor megint máshogy írjuk azt az ábécét.

[ Szerkesztve ]


Somatom
(veterán)
Blog

Tegyük fel, van húsz millád "játékautóra"! Ha kettőt befizetsz, a 18 -ból meg többet hozol ki, mint a lízing járulékos költségei, akkor azzal jobban jársz, mintha KP -ben kicsengetnéd az autót.

[ Szerkesztve ]


Somatom
(veterán)
Blog

Akkor én is másképp írom. Ha bunkó, hát bunkó. Az ő keresztje, engem nem érdekel.


Carlytoo
(aktív tag)
Blog

Ebben az esetben igen.


HussarF
(addikt)
Blog

Azért félig rajtam múlott ez, hogy ez ennyire elhúzódott. Ha júliusban azt mondom, hogy uzsgyi, rendeljük, már őszre itt lett volna, csak akkor úgy voltam vele, hogy még bírom cérnával.

#7 Nemonddmá
Szerencsére nem vagyok rákényszerítve, hogy sokat vezessek városban. Engem a BP-i vezetés is hamar elkezd frusztrálni. Ülni a dugóban, zötyögni a rossz utakon, kerülgetni a kátyúkat, keresni a parkolóhelyet... Oda valami SUV kell, ami átlibben minden úthibán, ellátsz mások feje felett... Khm, akarom mondani, városi kisautó, ami keveset fogyaszt és szennyez, kis helyen is elfér stb. ;]

#14 Carlytoo
Nem azért van szükség lízingre, mert nem lehetne egyben letenni a pénzt. Ez azért alapvetően céges autó lesz, még ha nem is a hagyományos "málhás ló" értelemben, hogy évi 50 ezret megy és ütve vágva van. (Évi 10 ezer km, valószínűleg így is simán belemegy majd.)
A nyíltvégű lízing legfontosabb tulajdonsága, hogy céges használat arányában (amit útvonalnyilvántartással igazolsz), visszaigényelheted az áfát a kezdőrészletből és a lízingdíjakból. Ekkora összegnél ez egy jelentős tétel :)
Meg persze egyébként is jobb, ha van forgatható tőkéd, mint ha az elején mindent beleborítasz a kocsiba :)

[ Szerkesztve ]


Somatom
(veterán)
Blog

A budapesti rossz utakra a nagy kerék és a jó rugózás a megoldás. Pl. ezzel kifejezetten élvezem a.budapesti közlekedést. :)

[ Szerkesztve ]


Carlytoo
(aktív tag)
Blog

Meggyőztél :R

üzenetek