Hirdetés

üzenetek

hozzászólások


Lenry
(nagyúr)
Blog

A múlt héten cseréltettem SRS hiba miatt Vianoban foglaltságérzékelőt. Csak üléspárnával együtt lehetett venni. 200k...


Rick4
(nagyúr)

Még csak kettőstömegű se kell, elég a csoda honda dízel injektorok rejtelmeibe belemerülni. És akkor még ott tartunk, hogy az alkatrész KAPHATÓ. De van egy csomó, ami nem.


bacsis
(Közösségépítő)
Blog

Persze nincs is ezzel semmi gond. :)
Egy biztos. Direkt vártam ezzel a tesztel 1 évet. azért az már annyi idő, hogy körvonalazódjon minden fontos dolog.
A kocsi jön megy, teszi a dolgát, nincs vele problémánk. Ha valamit szervizelni kellett, volt hozzá minden. Amúgy a láng kft-től konkrétan MINDENT lehet rendelni az autóhoz. Van hozzá minden. Megfizethető. Jön megy, teszi a dolgát, kényelmes, nagy, nem zabálja le a hajam, van még kérdés? :)

[ Szerkesztve ]


Rick4
(nagyúr)

Van. Légzsák van benne? :D Oké, hogy a helye ott van, de benne van?


Donki Hóte
(addikt)

Jó, hogy azt nem kérdezed meg, hogy ha benne is van, akkor működik-e :U


Szabi®
(őstag)

Miért ha nincs benne a légzsák, akkor vigye vissza ? Te hány éves vagy ? 12 ? :)

[ Szerkesztve ]


bacsis
(Közösségépítő)
Blog

Hááát.. fizikailag nem csekkoltam...
De annyit feltételezek, hogy van benne... mert pont a napokban előjött egy hiba... Eddig nem, de mostmár elkezdett világítani a légzsák vissza jelző a műszerfalon :DDD
Ha nem lenne benne, és eddig nem világított a hibaled... Eztán sem világítania... legalábbis én ezt feltételezem...


Lenry
(nagyúr)
Blog

Nem, csak akkor már tud róla hogy rakatni kell bele, minthogy feltételezi hogy van, aztán fáj, amikor kiderül hogy nincs


Lenry
(nagyúr)
Blog

Én megnézném. Egy csomó autóban pár perces művelet a kormánylégzsák-csere, keresel egy YT videót, és nézd meg. Az életed múlhat rajta.


BiP
(nagyúr)

Értem én, hogy tetszik, meg teszi a dolgát, 1 éve semmi baja, és örülsz neki, de hát akkor is...
Átgondoltad, te hogy ...
Utánanéztél annak, hogy ...
Kiszámoltad, leellenőrizted, megvizsgáltattad, stb.stb.stb.

:P ;] :)


Szabi®
(őstag)

A légzsákot csak műhelyben lehet ellenőrizni, nem egy olyan dolog, ami ránézésre megállapítható. Vásárláskor meg egyáltalán nem tudod megállapítani a meglétüket.
Még otthon is necces nekiállni bontogatni, és megnézni be-e van kötve, vagy nincs.
Aztán meg haltak már meg légzsákos autóban is. Tehát nem értem mire garancia ez ?
Hány éve használnak elterjedten tömegesen gyártott légzsákot ? 35 :F Mindenképpen a biztonságos közlekedésre kell törekedni. Ha hibázik valaki egy nyerges rönkszállító Volvóval szemben, akkor mindegy, hogy van-e, vagy nincs. Még mindig a kisebb erőhatású baleseteknél véd csak meg.


Lenry
(nagyúr)
Blog

Látom nem akarod érteni, de leszarom.
Neked van igazad, másképp nem is lehetséges. Élmény volt veled beszélni.


bacsis
(Közösségépítő)
Blog

Gyorsan vissza kellett pörgetnem a hsz-eket, hogy te most egy troll vagy, vagy a trollok trollkodója :)


BiP
(nagyúr)

Utóbbi, de akkor ezek szerint jól sikerült :))


szabonagyur
(félisten)
Blog

Mondjuk a légzsákot ha minden igaz cserélni kellene 10 évente talán, szóval ha van benne ha nincs lehet mindegy.


bacsis
(Közösségépítő)
Blog

Ugye máig van a családban egy régi Swift. És hát ennek az autótípusnak már van egy elég nagy rajongói tábora. ezt szoktam követni. Ebből kifolyólag foglalkozunk a suzukis balesetekkel. Ezeknek az autóknak az átlagéletkora 20-25 év. Mégis hibátlanul nyílnak a légzsákjai ha arról van szó, tehát azért szerintem annyira nem mindegy :)


gaborbol
(őstag)
Blog

[link]

“ Elvitte szervizbe, mert a hutomaszk kozepet csak a lokos leszedesevel lehet cserelni, de elotte a kerekjarat takarot is le kell bonani meg a lampakat?
Ott megallapitottak, hogy 7000 dollaros a kar, a lokos belsejeben levo energia elnyelo "vasrud?" is karosodott, azt is ki kell cserelni.
Nincs az orszagban egy darab :DDD
8. hetet tulti a kocsi a markaszervizbe, mar en legyarottotam volna neki ennyi alatt, most jott meg az alkatresz kinabol...”

Huto, klimahuto tarto konzol, klima huto is megrepedt valahol, eleg rendes lista jott ossze belole.

9 het lett belole 8100 dollar….

[ Szerkesztve ]


freeknight
(őstag)
Blog

De jó kis téma ez, élmény volt olvasgatni :D
Bátor ember vagy, az biztos ;] :D

Szomszédom vásárolt a fiának egy 2011-es amerikai Passatot régi jó nepper haverom útján (kisváros, mindenki ismer mindenkit :DDD ), mert tetszett a gyereknek, és tényleg nem minden nap látsz ilyet, még ha ismerős is a forma. Az is törve volt nem kicsit, de azért nem a két autóból összetákolt kategória. Ez még a jobbik eset, mert a vízkáros sokkal durvább meglepetéseket tartogat. Sajnos haverom elmondása szerint, aki 15 éve foglalkozik használtautó kereskedelemmel emellett nem egy amerikai vas átment már a keze alatt, az itt pocskondiázott kollégának igaza van, ezt az olcsóbb, "népautósabb" kategóriát nem igazán éri meg jó állapotúként behozni, lényegében az összes törött és/vagy vízkáros - ez utóbbi a délkeleti államokban nem is olyan ritka arrafelé.
Ami viszont jó hír, hogy a nagy többség azért a törött kategóriát képviseli, és abból sem a ropira tört fajtát. Ha sérült már pár elem, akkor ott már nem éri meg javítani, úgyse fogják megvenni, jobban működik az előélet lekérdezés is, úgyhogy nagyon nyomott áron nagy tételben eladják a mexikói vagy ritkábban k-európai neppernek (most már a szigorodó behozatali szabályok miatt annak sem, de erről itt is volt szó) aki megcsináltatja és szépen továbbadja. Nem egy nagy történet, mivel ismétlem, legnagyobbrészt nem a két autóból összehegesztett halálcsapdákról van szó.

Egyébként szomszédom fia 7 éve boldogan használja a Passatot, pedig napi 70 km-t ingázik vele dolgozni.
1.8 tsi motor, a legtöbb alkatrész elérhető, egyedül a kasztni elemekkel lenne gondban, de szerencsére ilyen cserére még nem kellett sort keríteni.
Neked is hasonlóan problémamentes használatot kívánok, és örülök, hogy részt vehettem a beszélgetésben, nagyon érdekes témájú topik! :R

[ Szerkesztve ]


8th
(őstag)
Blog

"az olcsóbb, "népautósabb" kategóriát nem igazán éri meg jó állapotúként behozni"

Azt sehogyan sem éri meg behozni kivéve ha project autónak szánja az ember. Olyankor a pénz nem számít. Cimborám két éve hozatott magának egy Golf mk5-öt (Rabbit GT). Többe került a hazahozatal mint maga az autó. Európában nem talált szép állapotú 2.5L R5 motoros golfot így kénytelen volt a tengerentúlról hozatni. Egy Audi TT 2.5L R5 TFSI motorja ugrott be a gyári szívómotor helyére ezért kellett, hogy gyárilag a 2480ccm öthengeres motorral szerelt legyen a Golf. Magyar rendőr életében nem látott még ilyen autót közelről szóval tízből tízben fel sem merül a turpisság a felnyitott géptetős autót nézegetve. :P


apatyas
(Korrektor)
Blog

Ez a cikk még csak most került ki? Te jó ég.


Donki Hóte
(addikt)

Vigyázni kell az autóval való közlekedéskor, mert nem szabad 50 liternél többet beletankolni, hiába férne bele 70 liter, mert ha többet tankolsz, mint 50 liter, akkor a teljes mennyiségre a 770 Ft/liter benzinárat kell kifizetni :O


Rick4
(nagyúr)

Nem csak a rendőr, még a vizsgabiztos sem, szóval ott már mindegy is. :D


Rick4
(nagyúr)

Ismerős, sok ilyenről tudok. Saját esetem is van európai autóval, ahol a citroen márkaszerviz 1.8mm gittel rakta össze a kocsit, de azért felvette az elemcseréért, bontásért, és minden másért az 1.7M-t.. :D Már folyamatban van a per...


bacsis
(Közösségépítő)
Blog

Én csak a tesztanyagot adtam :)
Úgy voltam vele, hogy megmutatom olyannak is, aki ért is ahhoz hogy cikket írjon róla :D


bacsis
(Közösségépítő)
Blog

Köszi a figyelemfelhívást, oda fogok rá figyelni :R :R


Lenry
(nagyúr)
Blog

MOL kutak 49,5 liternél megállnak
legalábbis Szegeden

üzenetek