üzenetek

hozzászólások


Feketelaszlo
(senior tag)

Ez leírva szépnek hangzik, de a pénzvisszafizetési garanciának többnyire az a feltétele - még EU-s raktárról történő vásárlások esetén is - hogy Kínába küldd vissza a hibás terméket, ami egy ~1 kg-os csomag esetén 8-10 ezer forint, s 2 hónap átfutási idő, mire újat kapsz, továbbá igazolni kell majd, hogy nem vámköteles terméket küldesz, hanem visszárut. Ha ezt nem vállalod akkor általában részleges visszatérítést (vásárlási érték 10-20%-a) vagy pontgyűjtő akciós pontokat szoktak felajánlani.
Gyártói garanciát elvileg valóban nyújt Ázsia-szerte a Colorful, de az egyetlen európai oldaluk elérthetetlen, mondván a GDPR-re készülnek fel (ami ugye május óta hatályos, szóval egész biztos nincsenek a helyzet magaslatán). De még ha sikerül is elérni őket teljes joggal mondhatják azt, hogy ők csak az európai vásárlások ügyét intézik, ha kínai jogi személytől vásároltál, akkor hozzájuk kell fordulnod RMA szolgáltatásért.

üzenetek