üzenetek

hozzászólások


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Amit írtál, szerintem nagy részét nem nekem címezted, ugyanis villanyautó témában az előbbi hozzászólásban nem ejtettem még csak szót sem. :R :)

A másik dologtól kezdve nem én vagyok a címzett. Én ha nem gond ebből kiszálltam. :R

Attól, hogy számodra alkalmatlan, még másnak lehet megfelelő, hozzáteszem én se ebben látom a jövőt, de most nem szeretnék erre több időt szentelni.

[ Szerkesztve ]


svgyula
(addikt)

Csak a legelejét. Nem tettem választót bocs!


BoB
(veterán)
Blog

És talán autót csak az vehet aki projekthez hivatalos? :DDD


7Heads Drago
(veterán)

Mondjuk én néztem a Priusokat. Nevetséges a beltér kialakítás, az ülés, meg a külalak is. Nem beszélve arról hogy szinte mindben rengeteg a km és kopottak is. :(


7Heads Drago
(veterán)

Nekem 1.6 crtdi van. 110-nél kijön 4,5 literből de átlagban mégis 5,5-6 között van lábtól függően. A pillanatnyi fogyi nem sokat ér. Ha leveszem a lábam a gázról 0 ír ki amíg gurul az autó és esetleg vissza is váltok. De ettől még kell bele tankolni.

[ Szerkesztve ]


Somatom
(veterán)
Blog

Mindegyikbe kell tankolni. A villanyosba is. Az eddigi otthon tankolást nagyon fals dolognak tartottam a rezsicsökkentett áramból. Ennek már kb. vége. Majd még átvesznek a jövedéki adó terhéből, amit most a benzint, dízelt tankolók fizetnek helyettük is és utána lehet matekozni, hogy mennyi is az annyi.


k-adi
(nagyúr)

"Tudod az a baj, hogy ha egy projekthez vagy hivatalos akkor nem teheted meg azt, hogy "majd érek amikor érek"."

Na igen, ebből is látszik, hogy teljesen másképp gondolkozol, mint ahogy kéne.

Nyilván nyaraláskor, ami évente hányszor is van? 1-2-3x? mikor ott a család stb. úgyis meg kell állni a gyerekek miatt (is), akkor meg belefér a töltés, nem kell kínozni őket megálló nélkül, meg amíg nem lesznek szuper önvezető funkciók, addig a vezetőnek is kell egy kis pihenő - koncentráció növelés, kevesebb baleset.

Ha pedig munkához kell akkor vagy jól tervezel - elindulsz hamarabb vagy akkor a te felhasználásodhoz nem megfelelő még az eautó és mész mással, de ettől függetlenül maga a koncepció nem fals, csak számodra.


k-adi
(nagyúr)

"Nagy távokra az elektromos autó nem megoldás. Egyszerűen a vezetőnek, utasoknak nincs szüksége annyi időt állással tölteni a komfortos, biztonságos utazáshoz, mint amennyit egy elektromos autó megkövetel."

Jelen formájában még igen, de ha a 3-4 töltés lecsökken 1-2 töltésre, akkor már "korrekt" lesz
Most még alapvető gondolkodásbeli váltás szükséges, az eddig berögződött "behuppanok a kocsiba és tolom neki amíg kifogy a nafta és beesek egy kútra amiből biztos van a közelben" -- helyett most még valóban tervezni kell és keresni a töltőoszlopokat.

Viszont idővel ez javulni fog és sokkal intelligensebb tervező szoftverek lesznek és sokkal több helyen is lesz töltőoszlop így idővel ez is el fog érni az addigra már "régi" benzines mentalitáshoz, hogy "beülsz és mész 0%ig"


macilaci78
(nagyúr)

Nászútra Bledbe mentünk. Távolságban hasonló, egy hétre mentünk. Reggel indultunk, délután még volt időnk a szállás környékén egy rövid túrára.
Az út is szép volt, de 2-3 nappal többet nem szántam volna rá. Inkább 1 órányi távon belül néztünk magunkbak látnivalókat Bled körül.

Más az, amikor kényszerből igazodsz egy géphez és, amikor passzióból.


lalakov
(senior tag)

Egy töltésből is kijön ez a táv, csak nem pályán kell rohanni.
Országúton haladva szabályosan. Szálláson minimum konnektorról töltve, 13 órával számolva, nem kell megállni útközben sem tölteni.


Cannabis7
(senior tag)

Egyetértek


7Heads Drago
(veterán)

Milyen szálláson? Reggel indul délután meg megérkezik.
Ezt írta.


Somatom
(veterán)
Blog

Poénból kiszámoltam. Hét éve dolgozok a mostani melóhelyemen. Ezalatt 168 -szor tettem meg a Bp. - Ulm távot. Ha minden alkalommal befizettem volna egy 50 Eurós szállásra, akkor több, mint három millával lett volna drágább az utazás. :N
Ennyibe került az autóm. :)

[ Szerkesztve ]


7Heads Drago
(veterán)

Yesss!!! :D
Az a fő hogy nyugodtan békésen nézelődve közlekedjünk. Ha közben elalszunk az se baj. Én büntetném azokat akik a 90-es főúton 70-80-al mennek, pedig tudnának többet is menni. Pont az ilyen járművek okoznak dugót és hoznak idegbe egyes vezetőket. Ha nem mer többel menni akkor minek neki jogsi? Ha az autó beteg tegye ki a hibajelzőt. Ha meg nem akar a zöldség jegyében akkor meg ott a tömegközlekedés. Annál nincs úgyse zöldebb. A busz meg a vonat mindenképp jön.

[ Szerkesztve ]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Végtelesen is kár gondolkozni.

Megelőzöd.

[ Szerkesztve ]


Songoman
(aktív tag)

Jó kis Donauthal! Szeptemberben leszáll a köd, és csak áprilisban száll fel. Volt szerencsém pár évig élvezni.


Songoman
(aktív tag)

Ha lassú, megelőzöd. Ennyi. Képzeld 2 gyerekkel én a 110-es utazósebességet szeretem az autópályán. A 130 a maximális sebességet jelenti, nem a kötelezőt.


Somatom
(veterán)
Blog

Valójában Ulm -tól kicsit visszafelé van a cég, de soxor voltam Donautal -ban is. De, teljesen mindegy, hogy Németországban hol vagy. A Süveghegyen túl kicsit javul az idő, mert ereszkedsz párszáz métert, de az akkor is Németország. Pfujjj! Normális életre csak olyan hely alkalmas, ahol pálma nő a homokos tengerparton.

[ Szerkesztve ]


FattyDove
(őstag)

Igen, mert a tábla azt jelenti, hogy annyival kell menni, mint amennyi oda ki van írva. Akit pedig az idegbe hoz, hogy valaki 70-el megy a 90-es táblánál, attól instant elvenném a jogosítványt 20 évre, mert láthatóan alkalmatlan az autóvezetéshez.

[ Szerkesztve ]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Nem volt szó tábláról.

Újra olvasd el.

Az indokolatlan lassú haladás sem különb.

[ Szerkesztve ]


FattyDove
(őstag)

Lényegtelen, mivel ezt írta:

azokat akik a 90-es főúton 70-80-al mennek,

Tehát ez neki mindenhol baj. Indokolatlanul lassú haladás a 70-80 egy 90-es úton?

[ Szerkesztve ]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Nem ugyanaz pedig.

Oktatok, a 70-nel lassúzó autóra ráeloznek, majd a csattanasbol mi kapunk..Tessek atgondolni kicsit.

Jó látási viszonyok kozott a 90 helyett a 70 karcsú lesz.

Ejh...

[ Szerkesztve ]


Somatom
(veterán)
Blog

Na, most ehhez képzeld el, hogy Németországban bundáson 100. 3,5t fölött viszont ugyanott csak 60. A főnököm meg ahelyett, hogy az alapfizu emelésével próbálná megállítani a tömeges felmondásokat, mindenféle hülye prémiumokkal próbálkozik. Az egyik ilyen, hogy óránként 15 Euró plusszal honorálja a szombati vezetést. Eredmény: már csütörtökön előkészítjük, hogy pénteken minél hamarabb elfogyjunk, hogy minél többet vezethessünk szombaton, jó lassan. A mai etapom elvileg 3ó 20p lett volna, de én kihoztam belőle 4 órát. Szted mennyivel mentem országúton a kamionnal? 58 -cal. Timbuktuig kígyózott mögöttem a sor, mert egy kamiont nem olyan egyszerű megelőzni a kanyargó bundáson. Pedig, majdnem a megengedett legnagyobb sebességgel téptem. ;]
Ki tudja, hogy ki, miért megy lassan?

[ Szerkesztve ]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Tudom ezt is nagyon jól. :R


Somatom
(veterán)
Blog

Akkor az is körvonalazódik, hogy valójában mennyi időt bukik az, aki az autópálya helyett, inkább a bundást választja. Többet, mint amennyit a töltéseken megspórol és ugyanúgy vezethet végig, mintha egy dízellel tenné, csak nem éri el a célját és még szállást is fizethet. Öngól a köbön.
Ez nem feltétlenül neked szól, csak a szálat folytattam.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Nem vagyok villanyautó párti. :) Nem ez a jövő számomra.


7Heads Drago
(veterán)

Autópálya az más nekem. Ott mégiscsak több sáv van.


7Heads Drago
(veterán)

Ez indokolt amit te írtál le. Én az indokolatlan lassú vezetésről beszéltem.

üzenetek