üzenetek

hozzászólások


Yeffy
(veterán)

ennek legalabb nincs elb@szott gnom/hodpofaja. tetszik a szine is, jóféle! :K


guriga1234
(addikt)

"egy akkuval felszerelt Ioniq 6-700 km tudna" - papíron. Valóságban meg max nagyon hosszú lejtőn lefele. Ugye te nem hiszel a mesékben?


SyMbioTe
(Ármester)
Blog

Ahhoz azért azt is vedd hozzá, hogy az egyik egy BMW a másik meg egy Dacia. Nem egy liga.

#16 Somatom
Láthatóan nem csak városba jó, pár száz km-eket simán elmegy, tehát országon belül is alkalmas közlekedésre.
Ha meg évente 1-2 alkalommal mész 800-1000km-t, akkor vállalható kompromisszum még ez a 2-3 óra is.


sfefe
(őstag)

Hűha a hívők már megjöttek...
Lehet dumálni bármit ez ma még nem opció azt ennyi... ( Van a cégnél villany)
Másod autónak valakinek lehet a villany városban ha van otthon töltője de amúgy annak sem...
Majd ha elmennek 600-700km majd akkor talán...
Aztán most majd jönnek a hívők, hogy miért baszod minden nap mész 600-700at? Hát nem, de nem is akarok hetente cumin lógni valahol....
Plusz az ára....
Ugyan már ezek ma játékok vkiknek...


SyMbioTe
(Ármester)
Blog

"Hát nem, de nem is akarok hetente cumin lógni valahol...."
Otthon este bedugod konnektorba? :F


7Heads Drago
(veterán)

[link]
Nagyon jól látszanak menet közben a fogyasztási értékek. Meg nem is ő az egyetlen aki ki tudta hozni 10 kwh alá a fogyit.


7Heads Drago
(veterán)

Daciat láttam már, ültem is benne és vezetem is. Munkás autónak talán elmegy, de másra sztem nem való.
Az Ioniq viszont nem az. Nekem a Golf 7-hez képest nagyon is jól áll a mércén. Ellentétben az I3-as BMW-vel amit véletlenül se vennék.
Nekem mindegy milyen liga. Nem igazán értem ezt a SUV őrületet ami manapság van. Átveszünk minden hülyeséget az amcsiktól.


L3zl13
(nagyúr)

Értem, szóval akinek az autó használati szokásainak megfelel a villanyautó az automatikusan "hívő"...
Te viszont godolom teljesen objektívan állsz a dologhoz. :U


Somatom
(veterán)
Blog

Hogy lenne jó városban egy 4,73 méteres autó? Semmilyen autó sem jó a városban, de ha már, akkor villanysmart, Fiat 500e, stb.


Victoryus
(addikt)
Blog

Én a hibrideket se értettem. Fogyaszt benzinböl 5-6 litert, plussz villany... Ok, nem pöfög a belvárosban,de ennyi. A villanyautót se értem. Nagyon sok az új ára, nem zöld csak ha napelemmel töltik. Menetteljesítménye viszont pazar.
Nyilván a benzines se zöld, de én pl.tavaly csak 3500km-t mentem autóval, 3000-et meg bicajjal. 5km alatt nem autózok.
A Dacia más liga, mi mindenre is használjuk, nem kell félteni, nagy, kényelmes, olcsó fenntartás.


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

NEm leszólom a Dacia-t, de azért almát körtével...

Én is szeretem a funkcionalitást, meg, hogy juhhééé olcsóság, de valahogy nem vágytam még a román csodába. Renault, alsópolc. És ezt még mindig erősen éreztetik.

A hibrid pedig egy jó irány, ha pl. használsz egy ideig Toyota-t, akkor az azért elég klassz tud lenni.

Ezzel nem becsmérelem a Dacia-t, kinek mi, nekem nem éri el az ingerküszöböm, lerúgni meg jó más is.

A villanyautó nekem teljes zsákutca, de ez ugye személyes vélemény.

Nekem full pazarlás, az aksipakk, a gyártás, és hogy utána ugyanúgy előállítjuk valahol az ampert hozzá.

Ha 1/1 megújuló lenne, akkor azt mondom remek, tehát 1 autóhoz kapcsolódóan zölden kapod az energiát. Ez nem fog bekövetkezni belátható időn belül.

Ami még jó lehet a Franhofer-féle hidrogénpaszta, de az is évek.

[ Szerkesztve ]


SyMbioTe
(Ármester)
Blog

Én csak arra reflektáltam, hogy elektromoskent városba lenne jó -> nem csak városba, lenne jó, országon belül simán el lehet lenni vele.

A méret egy másik kérdés már.


Somatom
(veterán)
Blog

De, pont a mérete miatt nem jó városban. Ami jó városban, annak meg a hatótávja nem jó városon kívül.

[ Szerkesztve ]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Én ezt úgy tudnám realizálni, hogy egy normális plug-in kéne 50-100km hatótávval, és város kívül pedig rendes motorral.

De ez csak az én "vágyálmom". :D


Somatom
(veterán)
Blog

Nem csak a tied. Nekem 7 személyes, dízel egyterűm van és vártam a hibrid Galaxy megjelenését (mivel más nem nagyon gyárt ilyet). Hát null, koma null lett ebből a szempontból. Vicc a villanyos hatótáv és nem is tölthető külön. :W

[ Szerkesztve ]


Graphics
(Jómunkásember)
Blog

Na igen, ezért vagyok meglőve, hogy mit is vegyek... Prius+ jó lenne, de horror és nagyrészt taxi...

És ennyi ,bezárult a kör. Egyterűből már semmi, csak a divatSUV.


SyMbioTe
(Ármester)
Blog

Jó, akkor városban el lehet lenni vele ha kell, városon kívül ha országon belül vagy, akkor szintén használható marad. :U
Ami városba szerinted jó méretre, annak meg nem csak a hatótávja, de pont a méretei és az ereje miatt is elég vacak hosszú útra. Mindenre tökéletes autó nincs.

Az, hogy szerinted semmilyen nem jó, az más, jelenleg utópiának érzem az autómentes várost.

A plugin szerintem ilyen szempontból szintén nem az igazi, mert bár jó dolog hogy városba villany másol benzin, viszont két rendszer van benne összemixelve, komplikált működéssel, és mind a két rendszer meghibásodási lehetőségeivel / karbantartási kötelezettségével.

[ Szerkesztve ]


Somatom
(veterán)
Blog

Én sokat autózok. Szeretek vezetni, de akkor is sok (havi 8-10 ezer Km). Örülök, ha nem kell autóba ülnöm. Pláne városban (Budapesten lakok). Inkább roller, bringa, motor.

[ Szerkesztve ]


SyMbioTe
(Ármester)
Blog

Ebben egyetértünk, akkor megyek csak városba autóval ha nagyon muszáj, mert folyton hol dugó, hol baleset, stb...
Amúgy bringázom szinte mindenhova.


Somatom
(veterán)
Blog

A baj az, hogy sokkal többen autóznak a városban, mint amennyinek muszáj.

üzenetek