[Re:] [Realradical:] IPON –avagy legombolásom története- - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


^Clown
(veterán)
Blog

Hát mondjuk azért ne úgy fessük le az ipon-t, mint a poklot. Szerintem nincs egy szinten a Mistral-lal. Igen, elég sok negatív kritika érkezett az ipon-nal szemben, de azért pozitív vélemények is akadnak szép számmal.
Mindenesetre egy ilyen cikk elgondolkodtatja az embert, hogy inkább fizessen más, megbízhatóbb helyen 1-2K-val többet, vagy kockáztasson: hogyha garanciális ügye lesz, akkor nem biztos, hogy minden simán fog menni.


marcias
(őstag)
Blog

Én eddig csak egy KVM switchet vásároltam náluk, és nem igazán működik faszán a cucc, csak az a baj, hogy viszonylag nehéz reprodukálni a problémát. Ettől függetlenül előjön, és egy idő után egyáltalán nem működik, szóval nem is használom. Ezek után 2x is meggondolom, hogy vidékiként nekiálljak-e gariztatni... :F

Amúgy, egy időben nagyon ment nálam, hogy mindent Pesten vettem, de az utóbbi időben visszaszoktam egy local üzlethez, ahol már van nevem, ismernek, készségesen kiszolgálnak, elmondják, hogy mikor mi fog jönni, mit érdemes megvenni. Nekem ez megéri azt az 5-10% felárat. És ha baja van, akkor azonnal cserélik. :K

Pl. egy bizonyos monitor 52 helyett 55-be fájt, de a gyártó által nem szavatolt subpixelhibát is azonnal cserélték! Kiváncsi lettem volna, az IPON kicserélte volna? :P

[ Szerkesztve ]


3.Aragorn
(addikt)

Nem úgy festem le, mint a poklot, de ami szar, az szar, és nem fogom azt mondani, hogy "szar, de azért vannak jó vélemények is..." Legyünk már kicsit szélsőségesek! ;]


3.Aragorn
(addikt)

Tudsz jobbat? Mondjuk ha a vonatjegyek árát nézed, hááát... lehet hogy én is hagynám a f@szba...


Jim Tonic
(nagyúr)
Blog

Ne vegyél rá mérget! Találkoztam már HDD gyilkos alaplappal.

[ Szerkesztve ]


Dany007
(veterán)
Blog

igen, valamilyen szinten egyet értek ^Clown-al.
Azért nem kell a halálba küldeni őket, de ami tény az tény.

Én is mocskosul utálom az ilyet... Iszonyúan fel tud húzni, ahogy ez a story is tette.

Láttam már én is sok helyen az ipont. Depo is ki szokta őket dobni. De ezek után én is inkább fizetek többet, csak biztos legyen a dolog.
Mégha 1-2 ezer Ft.-on nyafogna a vásárló, de ez 33 ezer... valakinek a fél havi fizetése! De legalábbis nekünk egy havi fűtésszámla...

Itt veszprémben van egy cég. Eléggé nagyképű faszok ott is az eladók, viszont rendesek. Legalábbis az egyik. Egyszer még egy régi Gef 5600-ast vittem vissza. Elég ratyi volt a teljesítménye, én meg noob azt hittem, hogy azért mert v.mi baja van. Azt mondta az eladó, így nem fogják kicserélni gariba, mert amíg ad képet, addig az jónak minősül. De azt mondta, hogy majd "elrontja" nekem és akkor tuti kicserélik! És jééé egy vadiúj bontatlan kártyát kaptam :) Persze a teljesítmény nem javult... De ez már hozzáállás kérem szépen!


marcias
(őstag)
Blog

Elvileg él náluk a garanciafutár, szóval hozzák-viszik a rossz, illetőleg a csere készüléket. A most olvasott sztorik után viszont félek, hogy visszaküldenék azzal, hogy "Jó ez!" (arra alapozom ezt ugyebár, hogy nem kaputt egészen, csak van hibája), és téves riasztás miatt fizessem ki utólag a futárt? :(

Azt azért itt jegyzem meg - mielőtt elharapózna az alaptalan ócsárólás - hogy csupán spekuláció ez, az is elképzelhető, hogy gond nélkül cserélnék nekem! Csupán a fentiekből kiindultakat ültettem át az én esetembe!

Danny007: A jó kereskedő tisztában van vele, hogy sokszor ha lenyel egy-egy kisebb pénzügyi veszteséget (teszem azt, kicserél valamit, amit zsebből kell fizetnie), de ezzel megnyer magának egy vásárlót, sokkal többet nyer pénzügyileg később (hiszen elégedett lesz, és a későbbiekben is nagyobb eséllyel fog ott vásárolni). Arról már nem is beszélve, hogyha korrekt, nem akarja rásózni a tudatlanra a 4GB-os DDR2-es kártyát, és nem a törött dobozost adja el elsőnek, meg hasonlók, az ugyanúgy hoz a konyhára utólag kamatostul. Csak egy nagykereskedőnél, vagy webáruháznál ezek a dolgok kevésbé jelentkeznek.

[ Szerkesztve ]


^Clown
(veterán)
Blog

Egyértelmű a válasz: maradj a local shopnál :)

marcias: mi a hibája a switch-nek?

[ Szerkesztve ]

(#49) moma


    moma
    (őstag)
    Blog

    teljesen egyetértek. az ipon addig jó míg nem kell gariztatni. nagyon gázok azok a fickók akik ott vannak.

    nekem scannerrel volt tök hasonló sztori. bevittem három napon belül, hogy cseréljék. de mivel nincs raktárkészlet, majd telefonálnak, ha mejött. amikor telefonálnak kiderül nem is intéztek semmit mert ők nem tudják reprodukálni a hibát, jó a cucc. bemegyek hitetlenkedve elhozom, otthon kideül, hogy ugyanúgy nincs rendben. eközben végig sacc az jön le, hogy biztos én bénázok valamit és már olyanra kérdeznek rá, hogy eredeti e win-t használok-e, mert lehet attól van, meg hasonlók. meg, hogy már lejárt a három nap és ezért nem is cserélhetik(holott eredetileg 3 napon belül vittem be). valahogy megpróbálnak lekoptatni, hogy nekik ne kelljen cserélni. aztán egy ponton amikor vittem volna be, útbaejtettem az epson szervízt és ott simán mondták, hogy rossz a cucc és cserélik is a belsejét és pár nap múlva mehetek is érte(nagyon korrekt az a szervíz). És ezek miatt szerencsétlen iponosok miatt szoptam egy csomót járkáltam ide oda stb... miközben egy nem jó termékről nem voltak hajlandók elismerni, hogy nem jó.

    egyébként amíg ott voltam bent és láttam, hogy hogy foglalkoznak másokkal is szépen lejött amiről írsz. hogy addig amíg nem üvölt az ember, addig megpróbálják lekoptatni. ha már kiborult és látszik, hogy nem megy el. akkor felajánlanak valamit.


    #72042496
    (félisten)

    Uhh, a mindenit, nagyon durva történet, a vége igencsak kicsapta a biztosítékot! :((

    Amúgy a hol működik, hol nem típusú kontakthibákra egy kis WD-40 megoldás lehet. Ilyen esetben mondjuk nyilván nem áll neki mókerolni az ember, de azért leírtam, hátha valakinek jól jön. :)


    kvarc
    (tag)

    Hat en cegeknek szoktam ott vasarolni. Mult evbe is ott hagytam par ezrest, de 2 garinal is volt erdekes "ugyintezes", de megoldotak. Most is itt van a szekrenyembe memoria de 3 hete nem birtam ravenni magam hogy bemenyek. Valahogy nincs kedvem hasonlo elmenyekhez. A problema sajnos nem egyedi. Magyarorszagon nincs normalis fogyaztovedelem. Ha lenne ilyen nem tortenhetne meg. :W


    ^Clown
    (veterán)
    Blog

    eredeti e win-t használok-e, mert lehet attól van, meg hasonlók

    :W :W :W Egyre jobban kezdem magamat felb@szni idegileg. Pedig már kezdtem azt hinni, hogy végre találtam egy megbízható boltot... Erre jönnek a durvábbnál durvább sztorik.

    Én vettem nálunk a Logitech Kinetik hátizsákot. A számlára 1 év garancia van írva, a Logitech viszont 5 évet vállal rá. Ilyenkor mi a helyzet?


    marcias
    (őstag)
    Blog

    Ugyebár két gép közös monitort, egeret és billt használ. Mindent összekötök a papír szerint. Bekapcsolom az egyik gépet, tökéletesen működik. Bekapcsolom a másik képet, minden klappol. Kikapcsolom az egyik gépet, még mindig jó. Kikapcsolom a másik gépet, és még mindig semmi hiba. Ha viszont ezek után, azt a gépet kapcsolom be, amit az előző "sessionban" másodiknak, akkor elkezd szarakodni (hol a bill, hol az egér nem megy) :F

    moma: ezek után végképp úgy gondolom, hogy értelmetlen gariztatással foglalkoznom. :(((

    ^Crown #52: Olyan elképzelhető sajnos, hogy az adott termékre regionálisan kevesebb garanciát vállalnak (konkrétan Kingston pendriveoknál láttam ilyet). A Te esetedben viszont nem tudom, hogy erről van-e szó. :(

    [ Szerkesztve ]


    ^Clown
    (veterán)
    Blog

    Én sajnos nem értek annyira hozzá, de ez nem hiszem, hogy hardware hiba lenne. Először próbálj egy firmware-cserét!

    Na azon kiakadnék, ha ez a táska valamilyen downgrade-elt garral lett volna rámsózva...

    [ Szerkesztve ]


    marcias
    (őstag)
    Blog

    Még tesztelgetem a cuccot, de amikor legközelebb átmegyek fateromhoz, mindig az a látvány fogad, hogy szét van kapva a switch, és két bill, két egér. ;]

    Valamilyen formán mindenképp downgrade-lt, csak az a kérdés, a bolt sara-e. Egyébként van baja a tatyónak, azért kérded? Tanácsolni meg annyit tudnék, hogy csörögj rájuk, sztem az ilyet telefonban is megtudják mondani.


    3.Aragorn
    (addikt)

    Szeretem az ilyen szervizeseket: először nagyképű köcsögnek tűnik, de amikor előhozakodsz a problémáddal, azt mondja, "gyere öcsipók, megoldjuk okosba"
    Érdemes abba a veszprémi boltba visszajárni...


    trafipax
    (tag)

    én biztos hogy ezt a második garnitúrát is megreklamálnám....
    szívjanak ha már ekkora lámák.... hisz csak sz@rnak a vevőkre és azok jogaikra
    ha a panaszkönyvet nem adják ki nyert ügyed van a fogy.véd.nél pláne ha egy secret hangfelvétel is készül :DD ... végük lesz mint a dallasnak


    kbenceee
    (csendes tag)

    Kezd hasonlítani a cég a Bluefishre. Az is úgy jött fel mint a bolondgomba, hihetetlen gyorsan a piac egyik meghatározó kiskere lett, és ott is ugyanilyen szemetek voltak a gariztatással.
    A laptopomat máshol vettem, 3 napon belül beszart, fura mód ott tök készségesek voltak.


    Passape
    (tag)

    Elárulom ha már panaszos dolgokról szól a topic, én cégestül az Aquában jártam cirka ugyanígy, de nem volt pofám elkérni a vásárlók könyvét. Nálam egy thermaltake 9 ezres táp égett le floppytól a következő 4 pines csatlakozóig de csontra pucéran lógtak a vezetékek.
    Erre okosan azt mondták, hogy fizikailag sérült terméket, nem vesznek vissza, még akkor sem ha 3 napon belül vagyok. vettem máshol egy CoolerMaster tápot, annak semmi baja, nopersze floppy nélkül. Végeredmény: nyuszi voltam, hogy nem döntöttem rá az asztalt, és nem kértem el a vásárlók könyvét, vesztettem 9 ezer forintot, ők meg egy céget ami havi 2-300.000 Ft értékben vásárol. Tanúság ezek után akinek ilyen s>arrágó szervize van az menjen csődbe, és hagyja a korrekt üzleteket működni, azoknak szívesen odaadom a pénzem... Sry ha off :F


    3.Aragorn
    (addikt)

    Legtöbb kereskedő nem vállal annyi garit, mint a gyártó. Nézd meg a Noctua ventiket, vagy a corsair tápokat! Mindkettő minőségi cucc, és a gyártó 6 (noctua) és 5 (corsair) évet vállal rájuk, de nálunk ennyi garival csak elvétve forgalmazzák őket. (Ventire 6 évet sehol, max 5 évet adnak, a tápokra lehet találni 5-öt de a 3 év a tipikusabb...) Meg sajnos a magyar viszonylatban nem lehet tudni, hogy hol lesz az a bolt ennyi év múlva...

    üzenetek