[Re:] [Realradical:] IPON –avagy legombolásom története- - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


moma
(őstag)
Blog

a kulcs az, hogy legyél kemény. sok függ ott a fellépésedtől. én elég sok időt ott töltöttem és nem egy olyan esetet láttam, ahol kezdetben mondták, hogy nem nem nem, aztán amikor a figura már nagyon kész volt és nem volt hajladó elmenni, akkor visszaadták a pénzt vagy valami rendezést feljánlottak. a baj, hogy sajnos én sem vagyok egy olyan alkat, aki képes magát rávenni, hogy ott üvöltözzön meg csapkodja az asztalt és ezt használják ki.

egyébként gondolom nem véletlenül nincs egy légtérben a garanciás dolgok átvétele és a vásárlás. ha a potenciális vevők látnák a gariztatást lehet inukba szállna a bátorságuk :DDD lehet ebből kifolyólag abban a boltban jobban lehet bízni, ahol egymás mellett gariztatnak és szolgálnak ki(ha van ilyen). ott azért kisebb az esély, hogy nagyon pofátlanok legyenek.

személy szerint egyébként garizatás ügyben a legjobb tapasztalatom Bandittal volt itt a PH-s boltban. (pedig gondolom sokan talán pont a gari miatt választanak egy hagyományos boltot és nem egy ilyen fórum shoppot, pedig aztán... )

[ Szerkesztve ]


3.Aragorn
(addikt)

Sztem nem off. Aqua-val nekem annyi tapasztalatom van, hogy vettem ott vinyót, és kihozták zacskóba. Akkor még nem tudtam, hogy a box-dobozos (a szó jelentését igen) jelenti azt, hogy doboz is jár hozzá. Előtte azt hittem, h a nem dobozost is beleteszik valamibe, és nem csak a kezembe adják egy zacsiban.

De ez nem az ő hibájuk persze. Volt barátnőm meg ugyancsak vinyót vett náluk, és nem patásat, hanem véletlenül satás-t (azt nem támogatta az alaplapja) Szó nélkül cserélték neki.


3.Aragorn
(addikt)

Az Aliencomputers ilyen. Ott egy légtérben van :DD

Amúgy meg a (kollégiumi) rendszergazdámtól szoktam vásárolni. Nála korrektebb embert ilyen téren még nem találtam. :K


#72042496
(félisten)

A Logitech ügyfélszolgálat nagyon korrekt. Őrizd meg a számlát, ha a bolti garancia lejár, s valami lesz vele, valószínű cserélik.

Billentyűzeteknél és a Z-5500 hangfalnál ez biztosan járható út. Ezeknél szétveretik veled a cuccot, be kell küldeni róla a fényképet, majd jön a futár, s hozza az újat. Nem szívatás, tényleg így működik!

De ha felhívod az ügyfélszolgálatukat, biztos elmondják, mi a helyzet a hátizsákkal. Azért ha notebookot hordasz benne, s nem egy tálca sört akarsz beletuszkolni, akkor nem hinném, hogy bármi baja lesz. :D

Még így éjjel is milyen aktív ez a topic... :)

[ Szerkesztve ]


Dany007
(veterán)
Blog

hja, én mondjuk utálom a nagyképűeket... De ez a normálisabb..
A másik, az totál gyökért...
Végignéztem, ahogy szenvedve rángatja ki a VGA-t az AGP slotból, kb 3 percen át rángatta huzigálta, mire rájött, hogy azt a kis pöcköt le kell nyomni! Már azon voltam, hogy szólok neki, de nem akartam leégetni a vásárlók között...


moma
(őstag)
Blog

tanulság: lányt kell küldeni vásárolni :DDD. velük lehet készségesebbek :D

[ Szerkesztve ]


Ironpen
(újonc)

Nekem mondjuk pont ellenkező tapasztalatom van az IPONnal kapcsolatban, vettem kettő rádiós egér-billentyűzetet, aztán mikor kiderült, h elcsesztem a megrendelést, szó nélkül kicserélték, bár ebben szerncsére a szervízesek nem kerültek bele ;) . Azért jó tudni, h így is tudnak állni az emberhez. Ezekután mégsem vásárolok náluk. Ráadásul olcsóbban is lehet vásárolni más boltokban.


3.Aragorn
(addikt)

Istenem... :N


3.Aragorn
(addikt)

Szerintem őket még szívesebben nézik hülyének. Biztos azt gondolják, h nő, nem érthet a számítógéphez. Pedig ez mennyire nem igaz...

(#70) yash


    yash
    (senior tag)
    Blog

    Nekem Microsoft Wireless Desktop 7000-em van. Na ebben egy deka hiba nincsen :D Erdekes is lenne... gondolom kevesen veszik (mert piszok draga, 140 euro), de olyan csucsminosegu, hogy az valami hihetetlen! Igaz, szinte 100% femboritasu... annak idejen olvastam valahol, hogy az MS licencelt hardverekbol gyartja sajat termekeit... nem tudom, de az teny, hogy brutalis megbizhatosagu (es nem mellesleg az eger meg a bill is BlueToothos). Mindenkinek csak ajanlani tudom! Ergonomia rulz :)


    3.Aragorn
    (addikt)

    (Hát örülök, hogy te megengedhetted magadnak... :U /no offense/)


    GegeWarrior
    (senior tag)

    Na marha jó kilátások, pont két napja vettem egy videókarcsit náluk :F Remélem ezek után nem lesz semmi gond vele :F Egyébként szerintem is maradjon a név, nehogymá:) Szerintem teljesen fogyasztóvédelmi eset; megkéne játszani, hátha.


    Iván7
    (tag)

    Hali
    Havernak vettünk laptopot azzal is ezt csinálták, csak mi vidékiek vagyunk a telefont se akarták felvenni ha kijelezte a számot.
    Soha többé nem veszek náluk semmit,és a haveri köröm se, ha ez nekik megéri.
    Pár év és úgy járnak, mint a m*stral.Bár addig pár embert kirabolnak.


    #97544192
    (őstag)

    És én még régebben tőlük akartam komplett gépet venni... Pff. :U
    Nagyon szar banda... Az újabb Logitech egereken természetes dolog az, hogy a görgőt gombként is lehet használni, de már régi egereknél is volt ilyen. Ezek meg megakarják magyarázni? Hát menjenek már a sunyiba, pénzéhes kis.. :W


    Kamusoma
    (csendes tag)
    Blog

    1,) Durván inkorrektek voltak, ami kötelességük volt azt mind megszegték
    2,) Több új egérrel jártam így, a scrollozáshoz az a köze, hogy sajnos minden márkás magasabb kategóriájú rágcsáló tud oldalra billentéssel oldalra scrollozni ami plusz két mikrokapcsoló a scrollnál. Ha úgy nyomod le, hogy véletlenül oldalscroll is kapcsol előfordulhat, hogy nem működik középső gombként.
    Jó esetben a szoftverben ki lehet kapcsolni az oldalscrollt, ha nem szét kell szedni és a mikrokapcsolót ki kell buherálni.
    3,) Ha tényleg rossz a cucc és ilyen "kis hibával" nem hajlandóak cserélni, csinálj nagy láthatatlan hibát, pld.: 25V-ot kevés egér él túl és semmi külsérelmi nyomot nem hagy a beavatkozás a csere garantált!!


    GegeWarrior
    (senior tag)

    Jaja azok egy rabló banda volt(m*stral):) Szerencsére eltűntek a süllyesztőbe!Ott akármelyik haverom vásárolt csak a baj volt. Csak nem értem, hogy miért éri meg nekik szarakodni, bár ez magyar jelenség szvsz.
    Rövidtávon biztos kifizetődő, de hosszútávon... :(((


    WiZARD
    (addikt)

    nekem is van Ipon történetem, előtte szerettem oda járni, de akkor megfogadtam hogy soha többet.

    kellett ismerősnek egy monitort vennem. kinéztem náluk, megrendeltem. rendelés után eszembe jutott hogy egy patch kábel is kéne nekem, így gyorsan rendeltem azt is.

    reggel 9kor céges megbeszélésen vagyok, rejtett számról hív valaki. nyilván nem tudom felvenni. üzenetrögzítő van, de nem hagy üzenetet.
    dél körül jön szokásos sms, hogy mehetek a megrendelt cuccért, és email is jön.
    4 körül odamegyek. sorbaállok. majd közlik hogy a monitor nincs meg csak a kábel.
    dehát ők hívtak, és nem tehetnek róla, hogy nem vettem fel.
    mondom, hogy igen, 1x hívtak, rejtett számról, üzenetet nem hagytak. lehet próbálni többször, lehet üzenetet hagyni, smst írni, és emailben is elérhetnek.
    erre még neki állt feljebb, és köcsög paraszt hangnemben elkezdte mondani, hogy én mit képzelek, hogy nekik pont arra van idejük hogy engem hívogassanak...

    hát nem kell, ne hívjanak, de hogy soha többet nem vásárlok ott, és senkinek nem ajánlom őket, az biztos. nem mondom hogy miattam mennek csődbe, de előtte lévő félévben nettó 500 körül hagytam ott, és azóta is vettem már (más forrásból) 7 komplett gépet ide-oda.


    cizoe
    (őstag)
    Blog

    Még nem volt iponékkal garis ügyletem, ezek olvasása után remélem nem is lesz. Itt sajnos a vezetés közvetetten hibás csak, azzal hogy nem odavaló embereket alkalmaz a szervizben. Minimális elvárás lenne, hogy legalább emberközpontú, segítőkész (és minimálisan nem tajparaszt) embereket alkalmazzanak egy ilyen területen ahol közvetlen kontaktban vannak a vásárlókkal.... A dobozpakoló, meg még a takarító is lehet bunkó, ok megbocsájtható, de az a felület, ahol a vásárlókkal érintkeznek nagyobb odafigyelést igényelne (eladóikkal nincs negatív tapasztalatom, a kis eladócsaj sokszor segített letornászni a számla végösszegét ezzelazzal, mert nem volt nálam elég kess) :U . Nem kéne felvenni mindenféle aprómajmot "dolgozni". Szóval hibásak, amennyire csak lehet, de azért kicsit lehet remélni, hogy az ilyeneket (amennyiben késztetést kapnak rá, pl fogyasztóvédelem, etc) kiküszöbölik hosszú távon, mert különben elég csúnya vélemény fog kialakulni róluk tömegesen, aminek a levét ők isszák meg legjobban hoszú távon...

    [ Szerkesztve ]


    Mr.Csizmás
    (félisten)
    Blog

    "szép" írás... :K emberek, ne hagyjuk magunkat átbanánozni!

    az efféle "vajon eredeti-e a win, azért nem megy a scanner" féle csavarhúzókezű parasztoktól :Y :Y istenem kímélj.

    M*stral-os, és hasonló bűnbarlangos sztorikat hol találok? ;]

    szerk.: iponnál van olcsóbb is, csak keresni kell.
    +: moszkva téri aquasok rendesek ;) :K

    [ Szerkesztve ]


    mephi666
    (nagyúr)
    Blog

    ejha, majd később olvasom át a kommenteket...

    mistralos sztorit mondjak én? itt kecskeméten bezárták a kócerájt kb jópár éve... előtte egyik évfolyamtársam járta meg velük... vett kb 30körül egy vga-t (isten tudja már, hogy pontosan milyet és nem is számít a sztori szempontjából), hazavitte, kibontotta... nem barbár módjára bánt vele, informatikus létére és akkor tűnt fel neki, hogy fizikailag sérült a kártya... le volt róla törve valami kondi vagy fenetudja mi... vitte vissza a boltba, mert úgy volt vele, hogy anélkül úgysem fog menni... ott meg elhajtották, hogy biztos ő tette tönkre... és fizikai sérülésre nem vonatkozik a gari... szerencsétlennek nem sok köze volt a jogokhoz és benyelte a dolgot :S én nem hagytam volna annyiban... kereskedelemben melózok én is és alaptörvény, hogy a vásárlónak mindig igaza van... ha előkerül a panaszkönyv, az már régen rossz.... mi is akár hetekkel később is kicseréljük az árut, ha valami probléma van... egyik haverom meg rengetegszer eljátszotta, hogy vett valamit->nem lett jó->szívózni akartak->kérte azonnal a panaszkönyvet és felemelte a hangját... itt ezen a ponton többször volt, hogy a boltvezetővel kellett néhány szót váltania, de igaza is lett mindig... :)

    mistralról még annyit, hogy pestre járt fel sógorom elég gyakran áruért... több nagykerrel is tartotta mindig a kapcsolatot, egy ideig tőlük is hordta a cuccot, de mondta, hogy többször is üvöltenie kellett velük gari miatt... hagyta is őket a fenébe, mert hiába voltak olcsók, ha sok volt velük a szívás...

    üzenetek