[Re:] [Realradical:] IPON –avagy legombolásom története- - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


cizoe
(őstag)
Blog

Még nem volt iponékkal garis ügyletem, ezek olvasása után remélem nem is lesz. Itt sajnos a vezetés közvetetten hibás csak, azzal hogy nem odavaló embereket alkalmaz a szervizben. Minimális elvárás lenne, hogy legalább emberközpontú, segítőkész (és minimálisan nem tajparaszt) embereket alkalmazzanak egy ilyen területen ahol közvetlen kontaktban vannak a vásárlókkal.... A dobozpakoló, meg még a takarító is lehet bunkó, ok megbocsájtható, de az a felület, ahol a vásárlókkal érintkeznek nagyobb odafigyelést igényelne (eladóikkal nincs negatív tapasztalatom, a kis eladócsaj sokszor segített letornászni a számla végösszegét ezzelazzal, mert nem volt nálam elég kess) :U . Nem kéne felvenni mindenféle aprómajmot "dolgozni". Szóval hibásak, amennyire csak lehet, de azért kicsit lehet remélni, hogy az ilyeneket (amennyiben késztetést kapnak rá, pl fogyasztóvédelem, etc) kiküszöbölik hosszú távon, mert különben elég csúnya vélemény fog kialakulni róluk tömegesen, aminek a levét ők isszák meg legjobban hoszú távon...

[ Szerkesztve ]

üzenetek