[Re:] [Realradical:] IPON –avagy legombolásom története- - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


mephi666
(nagyúr)
Blog

nyert :) de tényleg korrektek, nem? nem szokott általában problémám lenni az ott vásárolt dolgokkal, de ha mégis akármi lenne, mindig segítőkészek... és szerintem ez nagyon fontos a kereskedelemben/vendéglátásban... mert elég általában 1szer hibázni és oda nem megy vissza többet az ember... és akkor cseszheti a cég, hogy 1szer lehúzta az ügyfelet... legközelebb már nem oda viszi a pénzét, hanem máshova... a legjobb ügyfelek azok, akik folyamatosan visszatérnek... étteremben az a legcikibb, ha nem tetszik a kiszolgálás/étel/stb, hogyha jó nagy borravalót adsz és megmondod a véleményed és azt, hogy többet nem fognak ott látni... elgondolkodhatnak és aki látja a jelenetet, az is el fog gondolkodni... boltban viszont cserét/pénzvisszafizetést el lehet intézni minden esetben... nem pártízezrükbe kerülne, ha a fogyasztóvádelem szállna rájuk és százezrekre büntetnék őket... :)

üzenetek