üzenetek

hozzászólások


Ariadne
(őstag)

Az a szép a dologban, hogy egy ideje már nem dönthet el egyéni vitákat a fogyasztóvédelem, tehát ugyan a köz érdekében nemes gesztusként bejelenthetem, ha mondjuk egy számtech cégnél ''aktuális áron levásároltatásra'' akarnak kötelezni jótállásos ügyintézés címszó alatt, de ők nem kötelesek kiszállni, megnézni, mi van, és esetleg bírságolni. Nincs már jogkörük erre, ahogy régen volt, csak tájékoztatnak a jogaidról. Most a saját kis rendszerük alapján járnak ellenőrizgetni, ezen kívül meg a fogyasztó oldja meg polgári peres úton, ha egy hét alatt szétmegy a 20k-s cipője...

Na ehhez képest egy hirdetés miatt kapásból ugranak, pedig nézem, egy alapítvány működteti, tehát még csak nem is fogyasztói problémáról van szó. Ha valakinek nem akarják elfogadni az üdülési csekkjét, az lehet fogyasztói probléma, de a csekkeket kiadó cég nyűge aztán tuti nem. Szerintem...

üzenetek