üzenetek

hozzászólások


Viktor0610
(MODERÁTOR)
Blog

Persze, jobb az elégedett vevő, ebben természetesen vitának helye nincs.
Viszont nézzük meg a másik oldalt. Két esetben cserélten volna ki szó nélkül. Egy: a hibát tapasztalom, kettő: nincs az utasítás, amire hivatkoztam az írásban is.
Nagyon fontos. Én igyekeztem partner lenni annyira, amennyire azt az ügyviteli utasítások engedték. (Sarkított példa.) Mivel a hibát nem tapasztaltam, akár el is hajthattam volna, de én felajánlottam neki a bevizsgálás utáni cserét. Még valami. Jobbak vagyunk, mint más cégek, mert személyesen tapasztaltam, h. akkor is szervizbe küldték a készüléket, mikor az be sem kapcsolt!

Azt már meg sem jegyeztem, h. bár úgy váltunk el, h. neki nem velem van baja (főleg, miután a telefonos ügyfélszolgálaton az ügyintéző u.azt mondta, mint én), aztán mégis az én nyakamba varrja az egészet...

üzenetek