üzenetek

hozzászólások


shark300
(tag)
Blog

Nekem a SE adta azt a tanácsot, hogy ne használja ékezeteket...

Remélem lesz eredménye a levelednek, addig is javítjuk a látogatási arányokat :D


Bodz
(nagyúr)
Blog

Ez az első rossz élményed a Motorolákkal kapcsolatban Kolombusz?
1 szervizes alapján a gyártóról véleményt alkotni, hááát...
Nincs Miskolcon Moto szerviz? És? Egyik márkának sincs minden megyeszékhelyen.

[Szerkesztve]


luciferc
(őstag)

az a baj, hogy alapvetően leszarják a negatív reklámodat, hiszen minden cég kb egyformán mocsok módon bánik az ügyfeleivel (tisztelet a nagyon minimális kivételnek), így ha elveszítenek egy ügyfelet, akkor a másik cég ügyfelét megkapják helyette. cserélgetnek. telefon manapság kell, úgyhogy valahonnan venni fogsz. Vagy vigyázol a régi jól bevált blútúsz meg edzs meg gépéeres meg egyéb betűszavaktól mentes, de még mindig használható telefonodra, és nem hajolsz meg a fogyassz minél többet ige előtt. más lehetőséged nincs. meg lennék lepve, ha nem röhögnének egy nagyot a leveleden. nem vagy nekik tétel, kapnak a helyedre 1 másik csalódott samsungost, lg-st, vagy nokiást, stb.

[Szerkesztve]


Pompi
(MODERÁTOR)
Blog

Szvsz célszerübb / célravezetőbb egy ilyen panaszlevelet intelligensen, kultúráltan és sallangmentesen megfogalmazni. Így nagy az esélye annak, hogy még annyira sem veszik komolyan, mint úgy.


luciferc
(őstag)

1 szervizes alapján a gyártóról véleményt alkotni, hááát...

pedig teljesen jogos. a szervizes a gyártót képviseli. ugyanúgy nem megyek be többet abba a bankba (nem a fiókba, a bankba), ahol az ügyintéző bunkó vagy tudatlan, és így tovább. Ha a cég képtelen megválogatni a szervizes munkatársait, akkor könnyen lehet, hogy a gyári összeszerelő munkásai is hasonlóak, vagyis veszel sok pénzért szart. csak így lehetne rászorítani a cégeket a korrekt hozzáállásra. csak ez sajnos nem megy, lásd előző hozzászólásom.


(Kolombusz)
(veterán)
Blog

Nem, nem ez az első rossz élményem, csupán ez az első ilyen árkategóriájú Motorolám és ez az utolsó is. Ahogy megkapom, eladom.
Minőségellenőrzés nulla?
Senki nem nézi, hogy tényleg rendben van-e a készülék?

Moto szerviz? Talán a világ második legnagyobb mobilgyártójának csak kéne lenni. :U Vagy normális, hogy egy közel 70 ezres telefont veszek, elromlik és még nem is kapok helyette másik telefont, meg heteket kell rá várnom, hogy ÍGY megcsinálják?

Pompi: sok minden célszerű, azonban egy nagy adag határozottság nem árt. A Media Marktosnak hiába mondanék bármit, ő nem tehet róla, ergo nem is mondtam semmit, csak ha lehet, akkor próbálja meg sürgetni egy kicsit a dolgot.
Azonban egy jó adag határozottság nélkül rá se szarnak ma az emberre, tisztelet a kivételnek. Úgy érzem végig tiszteletteljes maradtam, nem küldtem őket sehová, csak éreztettem, hogy ingerült vagyok. Teljesen jogosan.

luciferc: na ez az, hogy egy vásárló nem oszt, nem szoroz, de ha legalább a szervizessel elbszélgetnek, vagy amennyiben ez nem történik meg és néhány ember nem vesz Motorolát miattam, akkor én elégedett leszek.

[Szerkesztve]


szepi79
(őstag)
Blog

csak az nem hibázik, aki nem dolgozik... nincs olyan ember, aki állandóan 100%os teljesítményt nyújt.

egyébként nem értem, kolombusz milyen felelősségrevonásról beszél a cikkben. egy rosszul összeszerelt telefon miatt rúgjanak ki egy szervizest? ennek egészen pontosan 0 az esélye.


Gh0sT
(addikt)

Egyetértek. Számomra egy ilyen levél hiteltelen...


net84
(őstag)

átvetted a telefont a Media Mark-tól?

(egyébként én egy vásárlók könyvével indítottam volna Media Markt-ban - ugyanis, hiába a Motorola Mo. a szervíz, te a MM-al állsz szerződésben, mivel ott vetted...)

Egy ismerősnek most segítettem, hogy 1,5 hónap után visszakapja MM-től a 100k-s telefont, amit leadott szervízbe. Amíg nem írt be vásárlók könyvébe, bárhol érdeklődött, azt a választ kapta, hogy ma vagy holna érkezik. Jegyzőkönyv felvételét követő másnap (szombaton) reggel értesítették, hogy mehet a telefonjáért...

A Moto Mo nagy valószínüséggel sok mindent nem fog reagálni a levélre, max. elnézést kér, és kéri a türelmedet...

[Szerkesztve]


luciferc
(őstag)

nincs olyan ember, aki állandóan 100%os teljesítményt nyújt.

így van, de van különbség 80 vagy 90%-os, és 10%-os teljesítmény között.

az írásban ez szerepel: azon 3-4 milliméteres lyuk tátongott, könnyű hozzáférést biztosítva a nyomtatott áramkörhöz

egyetértesz, hogy ez max 10%-os teljesítmény?

és amúgy igen, ez alapján ha nem is kirúgni kell a szervizest (ha ez az első esete), de egy írásbeli fegyelmi jár neki (ugyanis ez is felelősségre vonás, kirúgásról amúgy sem volt szó az írásban), hogy legközelebb azonnali hatállyal ki lehessen tenni.


(Kolombusz)
(veterán)
Blog

Nem vettem át.
Megy vissza Budapestre, hogy csinálják meg.
Az üfsz-es srác rendes volt, mondta, hogy ez így tényleg nem normális, a probléma nem a Media Markttal van, ezért meg som fordult a fejemben, hogy a panaszkönyvet kérjem.


net84
(őstag)

hát nem tom!
biztosan akkor is kedves lesz, amikor 1 hónap múlva sem érkezik meg a teló...

Remélem közzéteszed nekünk, ha érkezik válasz a Moto-tól...

Egyébként én szintén egy Motorola telóval szívok, igaz L7 és Vodás, tehát náluk fogok garoztatni, de ha most sem sikerül üzemkész sw-t rátolni, akkor nagyon morci leszek - a problémámra anno az volt a válaszuk, hogy tudnak róla, sw hiba, talán az új sw majd megoldja :(((


petyus_
(senior tag)

3 éve vettem egy Motorola V525-öt. Az aksija egy napot sem bírt ki, reggel levettem a töltőről, estére lemerült, pedig nem használtam túl sokat. Vissavittem, rendben elüldjük szervízbe, 1 nap múlva megjött, szoftvert frissítettek... Természetesen a hiba maradt ugyanaz. Ezek után még 5x vittem vissza a telefont, ebből 3x kaptam új aksit, majd a végén kicserélték a főpanelt, és jó lett. Aztán szeptembeben szétment a szalagkábel, gari már nem volt, a javítás meg több mint a teló, úgyh jött egy V3x. Ezzel egy darabig nem volt semmi gond, aztán egyszer csak el kezdett egyre többször fagyni, majd olyan hibája lett, h a ha kicsit megnyomtam a telót, úgy reagált, mintha kinyitottam és bezártam volna (ez elég idegesítő pl ha hívnak, és zsebből veszed elő...). Vittem is vissza a szervízbe, elküldték (cseretelót kaptam), majd megjött 2 hét múlva, szoftver frissítés, természetesen mind2 hiba megmaradt. Még 2x visszaküldtem, 3. alkalomra kicserélék a beillentyűzet panelt, plusz szoftvert frissítettek, így már jó.
Végülis mindkét telefonon sikerlüt megoldani a problémát, csak nem értem hogy miért kell ehhez ennyiszer visszaküldeni?!


Dr.Anonymus
(addikt)

Kedves Kolombusz!
nem tennél föl egy -két képet a vizualizálás kedvéért?
danke


EQMontoya
(veterán)
Blog

mivel helyből visszaküldte a telót, biztos feltesz egykettőt... :)


petyus_
(senior tag)

Azt írta, hogy már visszaküldte, gondolom mikor meglátta, nem az volt az első gondolata, h megörökítse :P

szerk: elkéstem :)

[Szerkesztve]


Dr.Anonymus
(addikt)

ja bocs, akkor vissza az egész, figyelmetlenül olvastam megint... :W


gegee
(csendes tag)

HEHE
Erre csak azt tudom mondani, hogy hasonlítsz arra az emberre, aki az USA-ban a falakra plakátolta hogy az iPod-ok akkumulátorainak a tervezett élettartama X év. Hát jóhogy! Ki látott már örökké élő akkumulátort? MOTOROLA-ám van és iPod -om, szóval foglalkozom a kérdéssel napi szinten. A családomban mindenkinek MOTOROLA-ja van(még a barátnőmnek is) és/vagy azt szeretne venni. Meg vagyok győződve róla, hogy a világ legjobb telefonja. Én vagyok az ellenreklámod, én mindenkinek azt mondom hogy vegyen, TE meg azt hogy ne vegyen. :R Én elhiszem hogy értesz hozzá, de nekem is volt ''pár'' telefonom, és ez MAGASAN VERI az összeset! (Talán annyi, hogy én nem írtam még cikket, hogy ''Az én tökéletes MOTOROLA-ám!'' Ami elromolhat az el is romlik. Vannak barbár szervizesek, de ajánlanám neked a SE-t, ami sztem rosszabb, vagy bármelyik másik tipust :D! Apropo melyik a világelső telefonmárka? Ezt sose tudtam, csak azt hogy ez a második :) Ha eszembe jut valami akkor leírom...
Köszi


KoPy89
(tag)

hu de megaszontad... :F


Gabás
(addikt)

én nem írtam még cikket, hogy ''Az én tökéletes MOTOROLA-ám!''

még jó is, hogy nem írtad meg, Motorola-ám (az az ám valamilyen névutó vagy olyan, mitn a japánban a szan?)

üzenetek