üzenetek

hozzászólások


(Kolombusz)
(veterán)
Blog

Nem, nem ez az első rossz élményem, csupán ez az első ilyen árkategóriájú Motorolám és ez az utolsó is. Ahogy megkapom, eladom.
Minőségellenőrzés nulla?
Senki nem nézi, hogy tényleg rendben van-e a készülék?

Moto szerviz? Talán a világ második legnagyobb mobilgyártójának csak kéne lenni. :U Vagy normális, hogy egy közel 70 ezres telefont veszek, elromlik és még nem is kapok helyette másik telefont, meg heteket kell rá várnom, hogy ÍGY megcsinálják?

Pompi: sok minden célszerű, azonban egy nagy adag határozottság nem árt. A Media Marktosnak hiába mondanék bármit, ő nem tehet róla, ergo nem is mondtam semmit, csak ha lehet, akkor próbálja meg sürgetni egy kicsit a dolgot.
Azonban egy jó adag határozottság nélkül rá se szarnak ma az emberre, tisztelet a kivételnek. Úgy érzem végig tiszteletteljes maradtam, nem küldtem őket sehová, csak éreztettem, hogy ingerült vagyok. Teljesen jogosan.

luciferc: na ez az, hogy egy vásárló nem oszt, nem szoroz, de ha legalább a szervizessel elbszélgetnek, vagy amennyiben ez nem történik meg és néhány ember nem vesz Motorolát miattam, akkor én elégedett leszek.

[Szerkesztve]

üzenetek