Ma kaptam:
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük hogy felkeresett Bennünket. Levelére az alábbiakban válaszolunk.
Szeretnénk megkérni Önt, hogy fáradjon be Szakszervizünkbe (vagy juttassa el oda a készülékét), és egy ott kérhető Panaszlapot kitöltve ismételten adja le azt. A panaszlapra kérjük részletesen írja le a hibákat, valamint vigye magával az előző javíttatás papírjait is.
Ebben az esetben a Motorola szerviz-menedzsere személyesen kezeli a készülékkel kapcsolatos panaszt, és 8 napon belül döntés születik az ügyben.
Tartozékokkal kapcsolatban kérjük érdeklődjön Szakboltjainkban, illetve tekintse meg honlapunkat a legfrissebb információkért:
Motorola Szakbolt és Szerviz (Motoker Kft.)
1024 Bp., Retek utca 6 .
Tel.: 336-12-86
Fax: 336-12-87
Nyitva: H- P: 10-18 óráig
Szo: 9-13 óráig
www.motoker.hu
Motorola Szakbolt és Szerviz
1133 Bp. Tisza u.8.
Tel.: 343-03-07
Fax: 351-72-65
Nyitva: H- P: 10-18 óráig
További kérdésekben forduljon bizalommal személyesen a Motorola Telefonos Ügyfélszolgálatához a 06-40-200-800-as helyi tartifával hívható számon (H-P: 9.00- 17.00) vagy írjon nekünk az info@motorola.hu email címünkre.
Üdvözlettel:
Motorola Internetes Ügyfélszolgálat
Még elsem olvasták rendesen bazze. Írtam, hogy visszaküldték hozzájuk. Írtam, hogy miskolci vagyok.
Na nyasgem, csak kapjam vissza a telefonom, eladom rögtön.