[RIOS ERROR] [Re:] [Jack Hunter:] Létezik még rendes autószerelő? - LOGOUT.hu Hozzászólások [RIOS ERROR]

[Re:] [Jack Hunter:] Létezik még rendes autószerelő? - BLOGOUT fórum

üzenetek

[RIOS ERROR] [RIOS ERROR]

hozzászólások

[RIOS ERROR]

Alusky
(aktív tag)
Blog
[RIOS ERROR]

Ha több feltétel is van akkor egyre nehezebb autót venni, én csak az életkor alapján mondtam, hogy abból lehet felfele lépni. :D
Feltételekből sajnos nekem is engedni kellett, mert vagy elférek benne vagy gyorsan/kényelmesen megyek vagy tudok menni sárban is, a kettő-három együtt nem opció. Ennek ellenére még így 2200 Kg körüli súllyal az 5.9 méteren is fel tudnak tartani és meglepően jól boldogul az erdőszéli dagonyában szegény. :D Nagy kerék (pszt. téligumival járok egész évben a mintája miatt), nagy hasmagasság, súly szinte mind elől. Ahol elfér ott nagyjából el is megy, SUV szintet simán hozza, de azért nem megyek vele úgy mint a régi Fronterával.

Sajnos Masterben nincs automata, nagyon ritka a robotizált kacat is. Traficot szerelték még rendes olajos automatával amit nagyon szeretek, de az is ritka és hát feleakkora az autó. Meg a motorok is kisebbek benne, tehát nem is gyorsabb. Második autót is akartam emiatt, egy Caddy-t terveztem a 170 lovas dízellel, hogy menni is tudjak ha akarok, ki is néztem egy 2014-est 3 milla fölött picivel 7 gangos DSG-vel 4x4 (volt korábban is csak gyengébb 100 lovas), de már lemondtam róla, mert nincs kedvem két autót fenntartani, meg már nagyon elfurgonosodtam mentalitásban is, nincs kedvem kisebbe visszaülni.
Meg amúgy ha nincs végtelen pénzed minden autóban kell kompromiszumot kötni, mert nem fognak olyat gyártani amiben minden megvan, a legtöbbet vásárolt alsó-közép kategóriás kocsik esetén meg főleg. Megane, Golf stb. vonalon pl. teljesen alap dolog, hogy automatához egy darab motort tudtál kérni vagy kettőt a középmezőnyből, hiába volt a termékpalettán amúgy 10 féle motorral, nem gyártották le minden blokkhoz az automatának is a felfogatását, ha meg 4x4-et is akartál akkor végképp bekorlátozódott minden, nem gyártottak kardánt a long verziókhoz pl., mert megvettek volna belőle párezer darabot az meg nulla a gyártó szemében.

Franciák nem rosszak úgy kétezres évek óta, pont ugyanannyi a kényes darab belőle, mint akármelyik másikból, meg pont annyi az elnyűhetetlen is. Megane kombival kezdtem, azóta meg csak nőtt a doboz mérete mögöttem. De még mindig van a large size furgonokból long is, úgyhogy egy Krafter, Sprinter az 5.9-ről 6.8 méterre nyúlva van hova lépnem. :D Az 90 centinyi farokméret növekedés is. :D
A régi kicsi DCI-t én rommá hajtottam és még mindig megy másnál. A mostanit sem kímélem, volt TSI is a konkurenciától annak se volt baja, pedig aztán volt mikor totál más olajat öntöttünk bele, mert csak az volt a garázsban és le nem cseréltük a következő olajcsere előtt, franc se fog vele duplán dolgozni.
Ezért nem is értem azokat akik simogatják a kocsit meg tutujgatják aztán minden baja lesz úgy is az autójuknak, hogy az miért van. :D
Üvegelni mondjuk nem szoktam állóhelyben, meg tiltásról rajtolni minden pirosnál az a hülyegyerekek szokása, de ha mennem kell akkor indít és megy, gyorsít 100-ra dinamikával. Ennyit meg minden motor is kibír. Nem szoktak engem szeretni az autós csoportokban, mert alapelvem, hogy simogatni az asszonyt kell, vagy a kutyát/macskát, meg ükapáinknak a lovat mint közlekedési eszközüket, de az autót már használni kell.

A blog kérdésére válaszolva, persze van normális autószerelő, a munka neheze az, hogy megtaláld. A vidéki 6-7 ezerért dolgozóból is van kókler meg olyan aki simán kicseréli neked az újabbakon is a vezérlést és ért is hozzá meg utánaolvas, meg a drágákból is van kókler és jó is. Én a Youtubeon meg Totalcar által agyonsztárolt szerelőket messze elkerülöm. Nem azért, mert nem jók, hanem mert a marketingfelárat nem fizetem meg nekik.

üzenetek

[RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR] [RIOS ERROR]