üzenetek

hozzászólások


arty
(veterán)
Blog

akit pusztan csak a fragszam erdekel, annak nem jo a gamepad fpsben. mindenki masnak igen.


sto1911
(veterán)
Blog

Mert egy FPS-ben mi erdekeljen? :D Valahogy az a celja, hogy lelojj mindenkit, fuggetlenul attol, hogy AI vagy ember.


kwzatz
(őstag)

Fragszám single playerben? Olvasd el alaposabban a 196-os hsz-emet!
Egyszerűen inkább annak nem jó, aki hozzászokott ahhoz, hogy milyen pöpecül lehet zúzni egér+billentyűzettel. :)


burny
(aktív tag)

2. Rohamosan terjednek a játékkonzolok: Amióta kijöttek az XBOX, PlayStation és hasonló konzolok, a PC-s játékok egyre rosszabbak. A konzol egy olyan játékgép, melyet kimondottan az új generációs játékosok számára készítettek. Szimplán rá kell kötni a nagy képernyős TV-re, bekapcsolni, berakni a lemezt és játszani. Gyakorlatilag semmi mást nem kell csinálni, mindent készen kapunk.

Ez igaz a ps2/xbox-ig, mert arra nem voltak frissitések és a játékokat nem kellett telepíteni/dvd-ről futottak.

Ennyi baromság elég volt, kár volt kattintanom a cikkre.


dabadab
(titán)
Blog

Sőt, már az első Xboxra is nyomták a frissítéseket, legalábbis a Dashboard biztosan frissült.


Symple The Best
(tag)

Nagyon hangulatos írás. Öröm volt elolvasni. :)


MASSlag
(tag)

Ha a cikkírónak túl könnyűek a mai játékok, talán ki kellene próbálnia a Dark Souls sorozatot.
Mindig voltak stúdiók akik kifulladtak, most pl. a Bioware kicsit ilyen, de vannak olyanok mint a CD Projekt, akik majd helyettesítik.
Az indie játékok között pedig elég sok jó van (talos principle, transistor, stb.), a választék hatalmas. Minőségi, old school RPG is van (divinity original sin, pillars of eternity). Siralmas termékek mindig voltak a piacon (Rosszpcjátékok :D ) Nem kötelező a tömeg játékokkal sem játszani.

A TR-t (halálom a QTE), és az RTS-ek, demók eltűnését viszont én is sajnálom.

[ Szerkesztve ]


kwzatz
(őstag)

Mindenki panaszkodik az új Tomb Raide QTE-ei miatt, meg hogy mennyire hiányzik a régi hangulata, közben meg olvasom több helyen, hogy a régi Tomb Raiderekben is voltak. (én nem játszottam azokkal) Most akkor hogy is van ez? :D Ráadásul az elején van több, aztán egyre ritkábban, szerintem a második felében pályák telnek el úgy, hogy nincs egy sem.


Cifu
(félisten)
Blog

A Tomb Raider: Legend-ben (alias TR7, az első reboot) jelentek meg a QTE-k, és igen, ott is rohadt idegesítőek voltak... :U


kwzatz
(őstag)

Én azért nem értem az ellenszenvet a QTE-vel kapcsolatban, mert lényegében egy átvezető animáció, amiben részt veszel. Mi benne konkrétan az idegesítő? Ha túlzásba viszik, kizökkenthet a játékból, de azért erről szerintem a Tomb Raider esetében nem volt szó. (és mint írtam, ahogy haladunk előre, egyre ritkábban van) Ráadásul általában egész klassz jelenetek.


Döglött Róka
(veterán)

"Nem erdekel megoli a jatekot!!!444"


Kisgépkezelő
(senior tag)

Ha valahogy logikusan oldanák meg a dolgot, hogy azt érezzem, hogy a szorult helyzetből csak a [W] gomb háromszori leütése és utána egy [space] meg egy [E] menthet ki akkor akár még jól is elsülhetne. De általában csak a leggyakrabban használt gombokat kell valami random sorrendben lenyomni és ha elkésel/félrenyomsz akkor nézheted perceken át újra meg újra, ahogy pl: kitérsz az ütés elől és visszakézből pofáncsapod egy sörösüveggel. Így csak annyi marad meg az animációkból és a történetből hogy a képernyő változatos pontjain megjelenő kis ikonokra kell figyelnem és közben keresgélni, hogy épp mit is kéne megnyomni. Láttam már olyat, hogy jól oldották meg a dolgot, de gyakran túlzásba esnek és kizökkentik az embert a játékból, vagy elterelik a figyelmet a történetről.


Cifu
(félisten)
Blog

Nem tudom, te hogy vagy vele, de engem nagyon zavart, hogy az átvezető közben a billentyűzeten kellett tartanom a kezem, és kitalálni vajon melyik gombot kell majd megnyomni.

Természetesen ez konzolirányítóval kevésbé feltünő, de én sajnos PC játékos volnék... :U


kwzatz
(őstag)

Hát nem tudom... Eleve ritkán látok olyan játékot, amiben van (utóbbi 2 évben szerintem a Tomb Raider és a Witcher 2 bunyóiban láttam), úgyhogy nekem még változatosságot is jelent. Alapvetően könnyűek, pedig az én reflexeim kb. lajhár szinten vannak a két öcsémhez képest. Ez, hogy max. 2, lassabb reflexekkel 3-szor kell megnézni egy jelenetet, ezt annyira nem találom zavarónak. Van olyan, hogy inkább direkt elrontom kíváncsiságból. Ráadásul akkor meg már nem is ugyanazt a jelenetet látjuk. :D


Döglött Róka
(veterán)

En is neha megvarom, hogyan halsz meg mert viccesek vannak :D


kwzatz
(őstag)

PC-n toltam végig, billentyűzeten. Úgy emlékszem, hogy 2 különböző gombot kellett használni, meg néha a jobbra-balra gombokat. Annyira azért nem kellett találgatni. :U (ráadásul arról szólt a cikk, hogy minden játék túl szájbarágós és könnyű, most meg kiderül, hogy még a QTE is azért rossz, mert találgatni kell és nehéz :)) )


Cifu
(félisten)
Blog

Hol írtam olyat, hogy nehéz? Az zavar, hogy nézem az átvezetőt, aztán közben gyök2 színvonalú interaktivitást raknak be. Vannak ilyen játékok is, especiel engem zavar. Vagy én irányítom a karakterem átvezetőknél is, vagy csak passzívan nézem a mozit. Szerintem.


sad_Vamp
(őstag)

Farenheitre emlékszik valaki? Ott minden akció lényegében QTE szerűséggel zajlott és arra nem igazán volt panasz akkoriban. Én szerettem azt a játékot nagyon.


Cifu
(félisten)
Blog

Voltak ilyen interaktív mozik régen is, nem erről van szó. Az zavar engem, amikor egy játékban az átvezetőket interaktív moziként próbálják eladni. De lehet csak én vagyok válogatós... :U


sad_Vamp
(őstag)

Én sokkal jobban utálom az olyan időhúzásokat mint a Batman-ekben voltak: pl. a szellőző kiszedése-kirúgása. Nyomkáld az "A" gombot.... elrontani sem igazán lehetett, függeni sem függött tőle semmi (pl gyorsabban nyomkáltad nagyobb zaj vagy ilyesmi). Viszont a 4-5órás játékidőbl szerintem 15-30percet az "A" gomb nyomkálásával töltthettünk el.

üzenetek