üzenetek

hozzászólások


b.
(félisten)
Blog

A címben azt látod,hogy játékok grafikai fejlődése vagy játékos VGA-k fejlődése? :)

[ Szerkesztve ]


ripla
(őstag)

Ahh, mea culpa.
Ettől függetlenül azt gondolom a kettő kéz a kézben jár. A hardver fejlődött, viszont a software körökkel van mögötte lemaradva.

[ Szerkesztve ]


robogos10
(aktív tag)

Nagyon igényes cikk :R
Gratulálok a készítőnek :R


Olajka02
(aktív tag)

GTX 780, vagy 780 ti.
Esetleg egy custom 290, 290x
Én ilyesmit vennék.


izee
(senior tag)

Köszi, kellemes olvasmány volt. Számomra külön öröm (és magamtól nem vettem volna a fáradtságot), hogy a végén kijött az eredmény, a 16-17-szeres teljesítmény.


kolopele
(nagyúr)

Assassins Creed Originssel játszottál már? Tényleg nem szebb mint egy tíz évvel ezelőtti játék............


GreatL
(őstag)

Remélem ez most irónia volt...


b.
(félisten)
Blog

Igen, részben egyetértek ezzel , bár azért már mostanában Unreal 4, Frostbite azért ott van,de a fizika, AI satöbbi nagyon elmarad a 10 évvel ezelőtti jóslatoktól, Dx12 sem igazán váltja be a felhasználók szempontjából tett ígéreteket ( multi GPU, driverek ,jelentőségének csökkenése,satöbbi)
Konzolok elégé visszafogták sajnos ezt a típusú fejlődést, de a 4K megjelenítők már elérhetőek és igazából azt nem igazán képesek kompromisszum mentesen kiszolgálni a mai hardverek, szóval azért nem teljesen igaz amit írsz , mert ha a szoftver nem is lépett akkorát előre, ( ez igaz)de a megjelenítők miatt ki lehet használni az erős hardvereket. ( 144Hz-4K-1440P) :R

[ Szerkesztve ]


gbors
(nagyúr)
Blog

Srácok, a játékok grafikai fejlődését ne itt vitassátok meg, mert nem ide tartozik, szubjektív, és eléggé flame-be hajlóak az eddigi hsz-ek. Köszi! :R


Mokó
(aktív tag)
Blog

Na késve bár de ideértem.

Köszönöm a jó hangvételú,szépen megfogalmazott érdekes cikket,öröm volt olvasni utazás közben.Több ilyenre lenne szükség.Mindent nem értettem azért,de ez csak azért van mert az én tudásom is hiányos kicsit.
Gratula.


Tengri
(senior tag)

Köszönöm a cikket :R


body007
(addikt)
Blog

Na ez érdekes volt nagyon, köszi :R


GAI
(senior tag)
Blog

Gratula a cikkhez, kiemelkedően érdekes és szórakoztató írás! :R


lezso6
(HÁZIGAZDA)
Blog

Szépen körbejártad ezt a 10 évet, nem semmi cikk, köszönjük! :R


ripla
(őstag)

Játszottam. Szebb a bevilágítás meg az árnyékok, és részletesebbek a textúrák, meg egy minimális ruhamozgás van benne, de nem mondanám ruhafizikának, mert nagyjából 5-6 különböző mozgási fázisa van csak.

Szóval nálam a grafikai elvárás így 2018-ban már az lenne, hogy több rétegű ruhafizika, ahol akár 2-3 rétegnyi ruha is van a karakteren, és mindegyik külön és különböző pontokon IS reagál a behatásokra, akár el is szakadhat, be is koszolódhat.
Interaktív köd- és füsteffektek, ahol ha mondjuk befutsz egy füstös/ködös területre, akkor az elkezd örvényleni a karakter körül.
Interaktív vízeffektek, ahol a karaktered körül hullámokat ver a víz, felcsapódik, habzik, majd amikor a karaktered kijön a vízből, akkor rátapad a vizes ruha, a fejére/vállára meg a vizes haj.
Sebzési modell, na ez egy érdekes dolog, mert a régi játékokban volt ilyen, hogy külön figyelte a játék a sebzéseket a kézen, kézfejen, lábon, mellkason, stb., talán a Soldier of Fortune volt az egyik ilyen, viszont ez mára, ki tudja miért, teljesen kikopott az FPS és TPS játékokból.
Fizikai behatásokra reagáló környezet, ahol talajszintig mindent lerombolhatsz, ha épp ahhoz van kedved, mondjuk egy ház tartópilléreit kiütve, maga a ház is összedől, utoljára ilyet a 2011-es Red Faction - Armageddon-ban láttam, előtte és azóta sem.

Szóval így 2018-ban nekem ezek lennének az alap elvárásaim egy FPS vagy TPS játéktól. A mai kártyákkal menne is, csak valamiért senki nem akar ilyen játékot készíteni. Erre írtam, hogy a hardver köröket ver a szoftverre, az eltelt 10 év alatt minimális előrelépések voltak csak, megtorpant a fejlődés, pedig minden adott a grafikai revolúcióhoz.

[ Szerkesztve ]


kolopele
(nagyúr)

Hát nézd, én amikor 50 rám törő ellenséggel harcolok nem éppen azt nézegetem hány rétegű rajtuk a ruha, vagy hogyan fodrozódik a víz három krokodil mellett :D Őszintén megmondom én ezzel a grafikával már simán ellennék, ráadásul még ezt sem bírja el a mai csúcskártya 4K - n 60 fps mellett ultra beállításokkal.


ferencadam
(újonc)

Sziasztok!
Szeretném megkérdezni,hogy melyik a legjobb VGA(Videókártya) 80 és 90 ezer forint környékén? Melyiket ajánljátok,és miért? Válaszotokat előre is köszönöm! :R


kolopele
(nagyúr)

Ennyiért jelen pillanatban egy 1060 3GB - os kártyát kaphatsz, ami ennél jobb az árban is több.


szmörlock007
(aktív tag)

Üdv :)
Először is szeretnék gratulálni a cikkhez :). Nagyon jól levezetted az elmúlt 10 évet.
Az lenne a kérdésem, hogy szerinted a konzolok mennyiben befolyásolhatták a gcn fejlődését. Ugyanis úgy tudom, hogy eleve az 1.-2. generációs gcn-nél sok featuret a konzolok miatt tettek bele(pl az atomi utasításokat rendkívül hatékonyan hajtja végre de ennek az az ára, hogy az nv-nál jóval bonyolultabb a belső buszrendszer ami többet is fogyaszt stb....) meg az alap továbbfejlesztésénél sem húzhatnak nagy változást, hogy a konzolos verziókkal szemben azért nagy különbségek ne legyenek.
Neked erről mi a véleményed?


atee
(őstag)
Blog

Ez oda van téve rendesen! :R

üzenetek