üzenetek

hozzászólások


laposonly11
(senior tag)

Persze ha ilyen sportszerűtlenül leütöd az ellenfelet létrázás közben, és nem várod meg a szerencsétlen NPC-t hogy lejöjjön és rádcélozzon, attól még jó lehet az Ai. :W Mondjuk a Medal of Honor legelső részénél példásabb Ai-t, még ma sem nagyon látni, pedig az a játék vagy 1000 éves és csak egy 33Mhz-es processzoron ment(playstation 1):
https://www.youtube.com/watch?v=kVenAiMQ72o

Kb. ilyeneket tudtak akkoriban:
- Elbújt az ellenfél a sarok mögé és csak a kezével lőtt feléd, te kilőhetted a fegyvert a kezéből olyankor anyázott egyet, ő próbált utána menni, de ha gyorsabb voltál és elszedted előle, akkor szintén anyukázva elszaladt.
- Ha az ellenfelek meglátták hogy nagyobb fegyverel támadsz, mint ami nekik van, pl. nehéz géppuska, vagy rpg, akkor szintén szédszaladtak, ha látták hogy csak pisztoly akkor közelebb merészkedtek.
- Ha odadobtál közéjük egy gránátot, akkor a legközelebbi fickó megpróbálta félregúni, ha mégközelebb volt a gránáthoz, akkor akár a kezébe is fogta és vissza is próbálta hajítani, ha messze, akkor csak szanaszét rohantak. Az ellenfelet pl. ha karon lőtted kiejtette a főfegyverét, de még a pisztolyával próbált visszalőni.
Ha lábon lőtted, akkor a másik lábán ugrálva bénázott fájdalmában, stb.
Az ellenfeleknek le lehet lőni a sapkájukat, sisakjukat, a sisakról lepattant a lövedék, az ellenfél mindig fedezéktől fedezékig próbált megközelíteni stb. :R


Varázslóó
(senior tag)

Nekem ott kezdődik hogy 1 puska tus ütés és megfeküdtem.... Ha könnyű fokozaton viszed.. ami ovodásoknak van akkor mit csodálkozol ?

[link] itt a link róla nézd meg milyen könnyű a játék Hard Core on !

[ Szerkesztve ]


laposonly11
(senior tag)

Hát a tégladobáló zombitól nem feltétlenül, bár ha az a tégla sokkal véletlenszerűbben repülne, és dobása pontatlan lenne, nem pedig ugyanabban a tökéletes ívben repülne 90 fokos szögben, akkor hihetőbb lenne és nehezebb lenne elkerülni. Egy két játékban láttam is ilyen random össze-vissza célzó noob ellenfelet, sokat dobott az életszerűségen!
Pl. a legújabb Resident Evil 2 remakeben kellemes(tlen) :DDD meglepetés, hogy egyes éppenhogy csoszogó béna zombikról, azt hinnéd hogy lazán elmehetsz mellettük, erre hirtelen pl. futásnak erednek, vagy utánad ugranak, elkapják a bokádak és nagyot harapnak beléd. Szóval vannak olyan Ai-k, amik ügyesebben nem engedik hogy komfortosan érezd magad. Persze előbb utóbb, ezeket a végesszámú trükköket is kiismeri a játékos, így sajnos(?) csak a multi adhat olyan élményt, ahol majdnem teljesen kiismerhetetlen az ellenfél. :O


laposonly11
(senior tag)

Erről van szó, ha könnyű módban játszik valaki, ahol gyakorlatilag sebezhetetlen a játékos, és ehhez még annyi ammot takarít meg, hogy lőszer nagykert nyithatna, ne csodálkozzon hogy "semmilyen" a játékélmény. :W
A Dark Souls fantasy sorozatot ismered, mert én a nehézsége miatt imádom, ott csak egy fokozat van, az ultra hardcore! :O ;] :P


Varázslóó
(senior tag)

Végre valaki érti a lényeget :K Akik meg Könnyű fokozaton tolják azokat meg nem értem mit panaszkodnak... egy sima 5perc alatt végig futható részen Hard Core ba 50 perc is lehet 5 perc helyett ! :U


Varázslóó
(senior tag)

Visszatérve a témához, szerintem annak is kell örülni hogy élnek ilyen lehetőséggel, és a Crytech nek köszönhetően, nagyon beszartak az Nvidiánál, és ezért hozták ezt a döntést inkább :K
Szerintem közeljövőbe csak jó származhat belőle, mert nagyobb támogatást kap így az RTX :))


Bossp
(addikt)

Helyszín függő (1080 Ti-al volt olyan hogy kiakadt wqhd ultrán a 144 fps belső tereken de a sivatagos résznél volt kint 32 is folyamatosan :D) másik hogy freesync 2 tesztre beraktam egy mini rx 470-et és valamiért negyed annyi fps el egy egy játék mintha fluidabb lett volna mint 1080 Ti-al :O. (freesync 2-es monitorom van).


Hopkins95
(addikt)

Én is pont ezt láttam a TheVR-os streamben, Pisti is Hardcore fokozaton játszotta és sokszor 1 lövésből halt, ahogy pl. téged is 26:48-nál kilőttek.. :K Szerintem brutál erős benne az AI, főleg harcore fokozaton. Elkiáltják hogy "I can see him" és már tudja is mindegyik, hogy merre nézzen.

[ Szerkesztve ]


b.
(félisten)
Blog

beszartak igen . :DDD :DDD Egyetlen játékmotor támogatja ezt megoldást és a közeljövőben más nem is igen fogja. És az is fut a kártyáikon.Bármelyiken ugyan úgy . valószínűleg beszartak :D

Sokkal valószínűbb, hogy jön a GTX 1180 és akár még valamilyen GTX kari( 1170?) ahol a Turing kártyák RT mag nélkül is előnyben vannak a különálló INT feldogozók miatt valamint miért is ne engedjék? kb 60 % erőforrást veszítesz bármely más kártyán a Turingon kívül, plusz az RTX kártyákon kívül megvilágítást nem engedélyezik, csak a tükröződést az RT effektek közül. A teljes RT támogatás továbbra is csak az RTX kártyák privilégiuma marad, csak ez kimaradta hírből.

[ Szerkesztve ]


laposonly11
(senior tag)

Ez azért van mert pl. 144 fps - ről dropolva pl. 60-ra, miután szemed/agyad hozzászokott az abszolút ultrafluid 144-hez, ahhoz képest a "nemzetközileg is elfogadott" 60 fps is diavetítésnek tűnik. De ha alapjáraton minden jelenetben viszonylag alacsony pl. 40-50 frammel játszol az RX470-el, huzamosabb idő után az agyad megszokja ezeket az alacsony értékeket, erre ál rá, és sokkal fluidabbnak tűnik egy ilyen 50 fps-ről 30-ra drop eltérés, mint az abszolút agy-szemkímélő 144-ről, 60-ra.

[ Szerkesztve ]


Dtomka
(veterán)

Értem, de lássuk be túlzás az amit csinálnak. És mivel elsők voltak akik megvalósították eléggé pofátlan árakat kértek a vga-kért. 500 k 1 db vga? És nyugaton is "SOKKalták "

Kiderül mi lesz még itt, hiszen lassan az INTEL is belép a vga piacra...


b.
(félisten)
Blog

mert csak 2080 TI vel tudsz RT-t játszani? a 2060 kártya miatt érdekes nincs háborgás ami 115 K ért( 350$) hozta a Vega 64 és 1080 teljesítményét.Egyébként én most is látok Iponban 2080 Ti-t 370 K ért.Itt az Aprón meg 320 K .

Nem azért kérnek érte annyit, mert elsőre megvalósították.AMD nemn tudod miért kér 700 dollárt a radeon 7 kártyáért? nekem van egy sejtésem, hogy baromira nem olcsó 18 millió tranyót egy fél asztallapnyi GPU val legyártani manapság.Ha drága kihagyod. ennyi.
Intel? ha arra vársz hogy nekik adod a pénzed akkor hajrá.

[ Szerkesztve ]


Dtomka
(veterán)

Nem, de a többi vga gyengén muzsikál a TI hez képest, ha on az RTX!

RTX 2060 vs RTX 2070 vs RTX 2080 vs RTX 2080 Ti Test in 8 Games

Ami nekem tetszik az még mindig... ~500


b.
(félisten)
Blog

jah hát az igényeket meg kell fizetni. :DDD Van akinek megfelel az RTX 2060 teljesítménye is vagy éppen egy 130 K val olcsóbb 2080 TI is.[link] [link]
Mondjuk szerintem is túllőtt ára van a 2080 TI nek .de a többi Turing nem rossz, sőt van pár jó ajánlat is, pl 1660TI és a 2060.

[ Szerkesztve ]


Dtomka
(veterán)

Igaz :)


Bossp
(addikt)

Értem amit mondasz de nem ez volt. A Metro nem dobálja az fps-t nincsenek ilyen droppok inkább területfüggően magas vagy alacsony sávban mozog. Nem tudom megmagyarázni de bárcsak tesztelhetnék most egy vega VII-et :D. Valahogy jobban kezeli az AMD a freesyncet mint az Nvidia a G/freesyncet. :D ezelőtt G-synces monitorom volt.


nexplo
(őstag)

Tudom hogy a diavetítésre sokan vágynak de én azt mondom hogy megfelelő fps megléte ugyanúgy fontos mint pl a látvány. 20fps körül mit ér a szép grafika? :U
A legjobb látványra pedig szerintem mindenki vágyik. Ez egyetemes. :)


_Scythe_
(aktív tag)

Nagyon látszik a metroban az RTX On/Off közti különbség. Amikor először szállsz le a vonatról és látod a vizet, pocsolyában csillogást, tükröződést vagy bemész a metrókocsiba bekakkantasz.
Ami viszont szar benne, az a nem konstans framerate. 80 és 40 között ingadozik extreme, hairworks on, ray tracing ultra beállításokkal QHD-ben.


K0vasz
(aktív tag)

hajrá-hajrá, terjedjen csak, aztán majd 1-2-3 év múlva, amikor esedékes lesz nálam a VGA-csere, már lesz is értelme a hardveres ray-tracing támogatásnak :D


wolfman
(veterán)

Ámen! Én se mondhattam volna mást.


laposonly11
(senior tag)

Én elhiszem hogy lefo*tad a bokádat, mint mindenki más, :DD de előbb utóbb ezt is megunjuk és 2-3 év múlva megszokottá válik. Hiszen ma már én sem hugyozom össze magamat, pl. tesszeláció láttán. :Y


green dude
(tag)

Szerintem hasznaltan meg mindig sokat akarnak kerni a 1080Ti-ert. Van 170 korul uj 2070. Tudom kb. alapverziok, meg kb. 10 %-al lassabb.
Regi szep idok... . Nekem abban az evben lett updatelve 512 MB ramra a gep, bar tavasszal a far cry miatt, de kesobb jol jott a doom 3-hoz is. :)


Egzee
(őstag)
Blog

Hibátlan a metro... 7700K, 1080.

[ Szerkesztve ]


Caboose
(tag)

Használd már a buksidat légyszíves. A guru3d a játék benchmarkját használta a tesztelésre. A bökkenő az, hogy maga a játék közel sem fut olyan szarul. Ezért kéne több forrásra támaszkodni nem csak egyre, esetleg kipróbálni magadnak...


hombre[EU]
(veterán)

laposonly11
(senior tag)

Magyarul az NPC-k annyira intelligensek hogy inkább megjátszák a hülyét? Én erre eddig nem is gondoltam. :Y


Hopkins95
(addikt)

Az van, hogy én első olvasásra még el is hittem, hogy komolyan mondja. Mert hát mégis csak Abu... :D

[ Szerkesztve ]


Aprósólyom
(addikt)
Blog

"Sajnos látom hogy itt sokan nem tudnak különbséget tenni látvány és látvány között... mint az mp3 és a Flac között sem sokan. " :DD Ha jó minőségű rip/mp3 kódólást veszek alapul, akkor nem is értem, hogy miről beszélsz. Én whitefül ismerősöm, kb 50% eséllyel találta csak el egy ad-hoc vakteszten, hogy épp a flac vagy az abból, általam tömörített mp3 szól. A jazz minden apró részlete is megszólalt hibátlanul. Én is hallgattam és máig nehezen ismeri el, hogy de azért hallotta a különbséget... Persze, csak az 50%-os találtai ráta, nem erről árulkodik. Egyáltalán nem hall az emberek 99,99%-a annál jobban, mint amit egy jó minőségű rip forrásból, jó minőségben kódolt mp3 tud.
Pl.: Ha én nagy ritkán ripppelek valamit, úgy szoktam tesztelni a minőségét, hogy az eredeti rippelt wav és a kódolt mp3-t szélsőségesen kihúzott EQ-val mérem össze. És még ekkor sem lehet különbségeket hallani, pedig direkt gyorsan kattingtatok egyszer egyikre-másikra, mert az emberi hallás memóriája igencsak rövid, állítólag 5mp. Ha ennél több idő telik már el két azonos/nagyon hasonló hang összehasonlításakor, akkor drasztikusan lecsökken a korrekt/pontos összehasonlítás esélye. :R


haxiboy
(veterán)
Blog

Egy minőségi fejhallgatón azért meg lehet hallani a tömörítést, de közel sem annyira szörnyű a helyzet mint amilyennek felvázolják egyesek.

A raytracing is hasonló technológia - legalábbis a terjedését és sebességét illetőleg - mint a tessellation. Az elején nagyon lassan futott szinte mindenen, és mozgás közben a halandó számára nemfeltétlen tűnt fel a használata, ma már ki sem lehet kapcsolni talán. Nem lesz másként a raytracinggel sem. Valójában olyan minimális extrának tűnik hogy sokan azt feltételezik hogy nem veszi észre az ember játék közben, ellenben ez a technológia - vagy valamilyen modernebb változata a későbbiekben - lesz szükséges a fotorealisztikus látvány megteremtéséhez. ~10 éven belül szerintem nem az lesz a kérdés hogy észreveszed-e a bekapcsolt effektet, hanem hogy észreveszed-e a különbséget a játék és a valóság között. A látvány megteremtéséhez minden apró részletre szükség van, sok ezek közül erőforrásigényes.

Bár lehet hogy technikai akadálya nem lenne a megvalósításnak, elég csak a mai modern, költségeket nem kímélő CGI-ra gondolni, nagyjából ez a cél a szoftvergyártók részéről, csak éppen real time, de halandóknak jelenleg csak borsos áron érhető el.

Az én személyes véleményem az hogy a raytracinget jelenleg olyan játékoknál kellene használni ahol van idő odafigyelni a részletekre, és nem valami hentelős, pörgős lövöldében.


laposonly11
(senior tag)

Olyan kalandjátékokban mint pl. a Myst, Syberia stb. de ezek rétegjátékok, csak az igényesebbek játszanak velük, a Stalker, Battlefield, Call of Duty stb. fps-ekkel viszont milliók játszanak és értelemszerűen a piac mindig a többséget célozza meg, őket kell rávenni hogy vegyék az új kártyákat.


wolfman
(veterán)

Ha csinálna egy nagy cég végre egy értelmes, minőségi történetalapú, nem pörgőshentelős multiplayer játékot, akkor vennék azt is millióan, ez időről időre be is bizonyosodik. De ilyen évente egy két alkalommal van, de inkább egy (se).


_Scythe_
(aktív tag)

De le ám :DDD Ez nem olyan, hogy csak 1 kicsit látszik. És még a játékhoz is tud adni: egyszer pl úgy szúrtam ki egy ellenséget, hogy a mögötte lévő faszi rávilágított hátulról és a fegyver csövének a megnyúlt árnyéka árulta el. Kurva jó volt :D


MongolZ
(addikt)
Blog

Attól nem lesz okos egy AI, hogy állandóan kevés a lőszered és instant akármilyen helyzetben észre vesz....

üzenetek