üzenetek

hozzászólások


jack96
(csendes tag)

Nem kell szervíz. Nekem tavaly volt ilyen problémám és valahogy megoldottam csak már nem emlékszem pontosan, de megpróbálhatom felidézni.
Ezeket tudnom kell: Milyen szoftvert telepítettél és honnan/mivel? LG USB modem driver telepítve van? LG KU990-ed van vagy KU990i-d?

Szerintem azért nem érzékeli a telód mert legutoljára adatszolgáltatás módba raktad a szoftverfrissítés miatt. Van egy program amivel érzékelni fogja, legalábbis reméljük. Itt tudod letölteni + USB drivert is.
Ha letöltődött, csomagold ki, majd nyisd meg az EFS-t, az eszköztáron kattints az Explorerre, ekkor feljön egy ablak, ahol frissítés után megjelenik a telód neve, port szám stb. (ha nem akkor állítsd automata refreshre a feljövő ablak bal alsó sarkában). N akkor, ha megjelent a teló akor pipáld ki vastag fekete négyzetet és klikk connectre, de siess mert 5 másodpercenként frissít. Ha ez sikerült akkor megjelenik egy csomó mappa, amikhez egyelőre NE nyúlj.

Ha válaszolsz a kérdéseimre, és ha idáig eljutottál akkor megpróbálok segíteni, csak az az egy gond van, hogy már töröltem azokat a fájljaimat amikkel hajdanán megjavítottam a telóm. Egyébként ha van időd akkor nézd meg a régebbi hozzászólásokat, mert én is sokat segítettem/nekem is sokat segítettek.

[ Szerkesztve ]

üzenetek