üzenetek

hozzászólások


Frawly
(veterán)

Minap én is GPU passthrough-val szenvedtem, de nem tudtam megoldani, pedig lehetséges egy videókártyával is, csak akkor nincs kép, míg a host rendszer tölt be. Végül szégyen szemre natív Win10-et tettem fel egy külső SSD-re, azokhoz a játékokhoz, amelyek nem, vagy nem jól futnak Wine-ből, pedig már vagy 4-5 éve nem windowsosok, nincs is fent Windows a gépeimen, vagyis volt egy rövid ideig egy játszós laptopom, de az meg beadta a kulcsot. Pedig eredetileg Qemu KVM-es virtualizáltat akartam, hiába támogatja a gép a VT-x mellett a VT-d-t is, hiába tudtam neki minden más hardvert átadni, csak nem ment a GPU passthrough, noha még azt az árat is megfizettem volna, hogy nincs kép azután sem, hogy kilépek a virtuális gépből. Amúgy ahogy néztem, a hardveres virtualizáció lényegében natív teljesítménnyel fut, alig van overheadje, örültem volna, ha natív GPU-s megoldással tudtam volna tolni. Nem akartam partíciókból lecsípni, meg dualboottal gányolni, csak azért, hogy néha régebbi windowsos játékokkal is toljam.

Igaz én elég régi Intel IGP-n próbáltam HD3000, ami az i7-2620M-be van integrálva.

Az ilyen ütemezőkkel varázslásokban nem hiszek, ha hoz is némi teljesítménynövekedést, az közel van a mérési hibahatárhoz. Nem ez fog számítani, ha sok hiányzik ahhoz, hogy a játék normálisan fusson. Ha meg eleve normálisan fut, akkor meg azért nem kell vele trükközni. Ezt a CSMT és NINE párost ki fogom próbálni Wine-n.

[ Szerkesztve ]

üzenetek