üzenetek

hozzászólások


rocket
(nagyúr)

Szepen felosztottak a piacot egymas kozott, kihatassal is van az arazasra, horror arak vannak.

Kb. 8eve 25k-ert lehetett venni bontatlan Driving Force GT-t, most meg 40k korul kaphato, es tobb mint 10eve piacon van.


pocokxx
(Közösségépítő)
Blog

Szembetűnő, de következetes hiba: Assetto helyett Asetto.

[ Szerkesztve ]


GeryFlash
(veterán)

,,Leglényeges különbség a G27-hez képest, hogy a G29-hez (és a G920-hoz) nem adnak váltókart, a fokozatok csak a pillangófülekkel kapcsolhatóak. "

:Y :Y Tehát 0-hoz konvergáló fejlődés, valamivel vaskosabb kezdő ár mitn az elődé, de botváltót vegyél + pénzrét. Any*d Logi...

[ Szerkesztve ]


anulu
(félisten)

jaja, kulon kell megvenni :(


Beri78
(őstag)
Blog

Tényleg az a szomorú, ha valaki PS4-en szeretné használni a régi kormányát az felejtős. Ez elég "csúnya" dolog. A GT egy nagyon jó kormány amúgy, még 40-ért is jó vétel a mai felhozatal mellett, de sajnos az új konzollal nem működik együtt :( Lehet egy konzol árán cserélni

Amúgy mégis használható - kis trükkel :DD


headB
(tag)

a [mm]-ban most ingyen jár a váltó a kormányhoz

[ Szerkesztve ]


Mosqu!to
(addikt)
Blog

2007-ben még 49000 Ft-ért vettem kisker bruttó a G25-ömet, ami a mai napig hibátlanul működik.
Nem sokkal később a G27 70-90e Ft magasságában jelent meg a piacon, plusz gombokkal a kormányon, de igazából érdemi változtatás ezen kívül nem történt.
Most 2015-öt írunk, és ugyanerről az alapról lehúztak még egy bőrt, de már 120e-ért adják, merhogy' konzol kompatibilis (ami aligha lenne az eszköz hibája, hogy a korábbiak nem, sokkal inkább szándékos tiltás szoftveresen, hogy ne működjenek).

Nem tetszik ez az irány.. :(((


bulikavagyok
(nagyúr)

Elvileg "ingyen"..:D Bár máshol meg 100K a kormány magában.

[ Szerkesztve ]


ilyen_85
(senior tag)
Blog

tuti nem cserélem a g27-et, pedig jó lenne ps4-en is kipróbálni egy két játékot. De ha nem kell a játékra elköltött 30-40 eHuf, akkor nem muszáj elérhetővé tenni a kompatibilitást g27-re...

:U


Gomezz
(senior tag)

Ez jó! Eltekintve attól, hogy szar és drága, tetszett!


Scholes9
(nagyúr)

Vazze', ennyiért majdnem autót veszek :Y :U


Sicilian
(addikt)

Abba az autóba biztos nem ülnék be, csak ha öngyi akarnék lenni.. :Y


Yutani
(nagyúr)
Blog

Sokaknak ez a büdzsé autóra. Ez a szomorú magyar valóság, nem a 120 ezer forintos játékkormány.


Sub-ZeRo
(nagyúr)
Blog

Na lássuk.
Az ÚJ Pc-s konzolos, AUTÓS játékokhoz ami kell. G920 (127.999) + Driving Force Shifter (19.199) + a pc, de az most nem lényeg. A 920 játszik a pc miatt.
Szóval ha játszani szeretnél mondjuk a Dirt rally-val, mert ugyebár kocka vagy, van vasad is alá, mert csak a gépre költesz 500 ezret, de tört windows-szal használod, mert arra már nem adsz ki 30 ezret, hogy jogtiszta legyen a windows meg a gép. Mindegy, ez sem lényeg. A játék szépen fut full hd és 4k-ban és steam-en is kiadtál érte 44,99 eurót. Szép és jó. De hiányzik, egy PROFI kormány, mert ugyebár autós (szimulátor) játékokat kormánnyal érdemes játszani a játékélmény miatt.
Uccu neki, irány az onlinestore, vagy a bolt és adjunk ki egy kormányért majd 150 ezret, mert ugyebár kell, hogy érezhető legyen a játékélmény... Mondjuk egy track ir is kellene, hozzá, de az nem játszik, mert annyit nem játszol vele, szóval majd 70 k pluszban maradsz pénztárca szerint.
Szóval pc plusz kormány plusz váltó. Minden klappol, elindítod, játszol, de valami hiányzik az érzésből... Valami, de ugyan mi... Kilépsz, nézel egy kis youtube videót a régi rally videókbol, mikor Colin a lelkét kitaposta a focus wrc-nek és ellesed a bal-láb fék technikát, majd a váltásokat is, hogy mikor kellene váltani. De hopp!!! itt a baj! Nincs szekvenciális váltó a 150-ezres kormány plusz váltó kombónál!!! Áá, hagyd is a fenébe. Vegyél egy használt G25-öt (igen, a maradt 70 ezer pont sok is lesz hozzá), kösd be és szaggasd szét az autót meg a kormányt a finnn Ouninpojha pályán hagy sikítson a turbó meg váltó force feedback motorja!!!

Hogy on is legyek, 150-ért veszel egy kormányt, egy kiegészítőt a számítógéphez és nincs benne szekvenciális váltó, hát kapják be... A Richard Burns Rallyt is úgyjátszom és minden pénzt megér... Inkább egy régi G25 használtan mint ez újonnan. Ez a saját véleményem... :DDD


#72042496
(félisten)

Szerintem ez teljesen rendben van, annyiból már lehet lehet venni ránézésre korrekt gépeket. :D


Dexar007
(veterán)

Ennyiert mar lehet venni egy csapatos Ladat,amivel barmelyik faluvegi reten fejre lehet allni.Annal jobb forszfedbek nem is kell. ;]


Hunpriest
(senior tag)

Az árazást nem tudom, mi indokolja. Minimális fejlődés és kevesebbet tartalom. Az ár mégis magasabb mint amiről a korábbi verziók indultak. Nem érdemel plecsnit.


rocket
(nagyúr)

Sajnos az arazast a piac szabja meg, amig viszik ennyiert addig nem fogjak csokkentetni az arat.
A nagyobb gond az, hogy tobb gyarto is a piacon van, megsincs nyoma se az arversenynek.

Asszem a DFGT a legjobb pelda, raferne azert nemi finomhangolas egy 10+ eves termekre.


eszterencs
(HÁZIGAZDA)
Blog

Tyű, tényleg, köszi! Javítva.


Csapoati
(nagyúr)
Blog

Az újgenerációs konzolok támogatása. Ezt a kormányt bottal sem piszkálnám meg 120-140 ezerért.


Nayrobi
(őstag)

Én is a G27 váltójával használom a G29-et, szóval tényleg működik.


rudi
(nagyúr)
Blog

Meglátjuk, hogy esetleg most változik-e valami. A Thrustmaster T300 verziók és a G29/G920 eléggé egymásra csúsztak árban, talán itt kialakulhat valami versengés. Lejjebb meg ott a T150 és az ősi DGFT, na azok is vívhatnak egy szépet, ha kicsit faragnak a Thrustmaster árából.


neilszab
(őstag)
Blog

Rudi, arról esetleg nincs valami infód, hogy hogy működik ez a PS4 és XBox One liszenszelés... a kormány árából kb mennyi vándorolhat a Sony és a Microsoft zsebébe? Vajon ez egyszeri díj, vagy minden eladott termék után van a sarc?

[ Szerkesztve ]


RpPRO
(őstag)

Én megvárom a G31-et és megveszem, ha 160e Ft körül fog mozogni. ;]


rudi
(nagyúr)
Blog

Szerintem ezt sosem fogják elárulni.


Gomba
(senior tag)
Blog

Megalájk, jót röhögtem rajta! :DD


MeszesKPT
(őstag)

Naccerű, G27 moddolt fékpedállal botváltó nélkül nem gyenge felárért. Vajon ennyire drága a konzol licensz vagy csak elgurult a Logitech gyógyszere?


total90
(veterán)
Blog

Nálam tervben van xone-hoz egy kormány vétele. A kérdésem, hogy ilyen árban van ennél jobb?


neilszab
(őstag)
Blog

Thrustmaster TX

Lehet hozzá kapni külön volánokat, meg pedálokat, vannak különböző csomagok külön-külön meg egyben is. Maga a kormány mechanikája az nagyon jó, de a Ferrari 458 Italia rim az nagyon gagyi hozzá szerintem, meg a 2 pedálos alap pedálset sem az igazi, az nem éri el a G29 színvonalát, de a Force Feedback motor sokkal erősebb és jobb is.

Ez már egy jó csomag: TX Racing Wheel Leather Edition

[ Szerkesztve ]


D.Va
(senior tag)
Blog

Az lett volna pl értelmes fejlesztés ha végre lehetne hozzá külön venni kézifékkart... de ez is álom marad... illetve marad a szétberhelés...
Pedig a rallyhoz meg a drifthez nagyon kéne... :O


D.Va
(senior tag)
Blog

Azért a full hd Dirt Rallyhoz korántsem kell 500 ezres PC... (4k-t hagyjuk...)
A másik: A kormány mögötti váltó az mi ha nem szekvenciális??? Egy csomó igazi (profi) ralligépben is a kormány mögötti váltót használják PROFI pilóták...


Mercel
(senior tag)

Ez nekem is szemet szúrt, hogy alig történt fejlesztés, nagyon drága, bent maradt a konstrukciós hiba, buta és külön pénzért kapható a váltó + szoftveresen butított a cuccz - de "tetszett".

Szerintem pedig Konkrétan nem érdemelne plecsnit.


szaszyka
(senior tag)

Sokan vannak, akiknek ez az újabb stílus nem jön be, és a "régebbi " egyik ujj a váltón, másik a kéziféken a Focusban /STi-ben stílus jön be. Azért az nem volt semmi, amikor egyik kéz a volánon, a másik kéz pedig az egymás melletti váltó, illetve kézifék karon volt ;)


Jacek
(veterán)

2007 augusztus Dollár 178 forint
2015 oktober Dollár 274 forint


rocket
(nagyúr)

Mar akkor 40k korul volt a DFGT amikor a dollar meg 200ft alatt volt par eve.
Tehat az ara csokkent igy nezve, de nem egy mai darab a termek, ha lenne arverseny a gyartok kozott akkor a realis ara 20k lenne.
G31 majd 800 euro lesz :)

[ Szerkesztve ]


Jacek
(veterán)

Amit le írtál arra ez a válasz. De gondolom ez megint a mocskos multicégek támadása mo ellen:)


Pöttön
(őstag)

Az a G betű a váltón nagyon emlékeztet engem valamire...
Csak nem jön a Gran Turismo 7? ;]


Sub-ZeRo
(nagyúr)
Blog

Azért a full hd Dirt Rallyhoz korántsem kell 500 ezres PC...

Gyors számolást végeztem nem feltétlen, de csak a proci, vga, ram 300+ lett és nincs benne egy normális Dell monitor... Tápot nem is néztem hozzá, meg egy normális alaplapot.

A kormány mögötti váltó az mi ha nem szekvenciális???

Pillangó váltónak hívják de még ha az a funkciója is, mint a szekinek, azért a pillangó igen csak gyorsabb váltó, ergó könnyebb használni.. A szekvenciális váltónál meg el kell engedned az egyik kezeddel a kormányt...

Egy fél pillangó váltó.

Szekvenciális váltó.

Egy csomó igazi (profi) ralligépben is a kormány mögötti váltót használják PROFI pilóták...

A rallyban is azért hozták vissza szekvenciális váltót, mert túl könnyű volt a pillangót használni. :P És ők is profi pilóták, ha már wrc autóban ülnek... És már nem a pillangó játszik... ;)

[ Szerkesztve ]


Csapoati
(nagyúr)
Blog

Full HD-hez 300 ezres gép? Azt hogy? Legyen mondjuk i5 egy akármilyen alaplappal, az olyan 75-80 ezer. A VGA mondjuk legyen kicsit erősebb, egy GTX 970 az olyan 100 ezer. A memória is legyen jó sok, 16 giga, az olyan 25-30 ezer. Ez így összesen 200-210. Hol 300?


Tsebacsi
(nagyúr)

Mikor a "sértődés" viszi a kezed, akkor a határ a csillagos ég :D

Aranyos ez az ár miatti fanyalgás, meg kéne szokni, hogy a fogyasztói társadalom sajnos ilyen.

A Thrustmaster és fanatec cuccok méregdrágák, itthon nem is tudom, hogy van-e értelmes garanciális szervízük. Ha nincs, tök poén, hogy egy 50x60-as dobozt küldözgetsz postán teszem azt a csehekhez javíttatni... A creative ugyan ilyen, tudom, mert a fülesem is a gyári oldalon vettem.

Én momo racing wheel-t cseréltem erre és egy pillanatig nem bántam meg, klasszisokkal jobb, pedig az is egy kiforrottabb FFB-t használ, igaz, csak limitált 240 vagy hány fokos fordulást tudott.
A DFGT-re sajnáltam volna a 40k-t is, mert kb. ugyanaz a 2 kormány kinézetre és érzésre, a G29-el meg kaptam mindenből egy 2x jobbat, 2 év garival.

Nem mondom, hogy a Thrustmaster meg a Fanatec nem nyálcsorgató, de egy BMW is az, csak épp nincs rá pénz, vagy nagyon is sajnálnék annyit kiadni rá.


rudi
(nagyúr)
Blog

Ha onnan nézed, hogy korábbi G25/G27-ről jösz, akkor tényleg nincs értelme a váltásnak (lásd a cikk végén) és nem jár plecsni, hanem nyakleves az új konzol támogatás elintézése miatt. Ha viszont onnan nézed, hogy van egy új konzolod és vennél hozzá egy jó kormányt, akkor bizony alapvetően csak az árba lehet belekötni a G29 esetében. Főleg úgy, hogy a két reális alternatíva, a Thrustmaster TX Leather (Xbox One) és a Thrustmaster T300 Alcantara (PS4) milyen nehezen szerezhető be idehaza.


#96349952
(senior tag)
Blog

Ez a kormány jó, ha a jelenlegi árának a felét megéri oszt kész. Semmi komolyabb előrelépés, kissé gagyi hatást keltő kinézet, régi technológia, hát miért is kellene nekem ennyi zsetont kiadni egy ilyenért? Ja, semmiért, vagyis részemről marad a bolt polcán - és szerintem elég sokan döntenek így. Esetleg a konzolosok rászorulhatnak, ha nincs más alternatíva, talán épp ezt akarja kihasználni a Logitech. De azért ez is eléggé röhejes. Veszek egy PS4-et mondjuk 120-ért és ugyanennyiért vegyek hozzá egy ilyen kiegészítőt? :DDD :C Szóval őszintén remélem, hogy ez óriási bukás lesz és eltöprenghet a Logitech azon, vajon mennyire érdemes hülyének nézni az embereket.

üzenetek