üzenetek

hozzászólások


Hannibhál
(őstag)
Blog

Köszi a tesztet, irtózat meló lehetett, főleg a teljes játék alatti átlag fps-ek :Y :Y :Y
Pecázni nem szoktál ilyen türelemmel?:D


sixpak
(nagyúr)

BF3-4-nél miért a több mint 3x fps, a 3 javára?
4K felskálázás bekapcsolása mit jelent, játékban resolution scale 2x?


Hannibhál
(őstag)
Blog

azt jelenti, hogy a játék az adott fhd-s felbontáss helyett 4k-ban rendereli le az adott képkockát, s azt skálázza vissza fhd-ra amivel szebb képminőség érhető el ugyanazon felbontás esetén(illetve nagyobb teljesítmény is szükséges hozzá), amolyan ,,virtuális" 4k. Ezért jóval keveseb baz fps, de mondjuk az durva hogy a bf4-bf1 között nem sok fps különbség van :Y


Csapoati
(nagyúr)
Blog

A Project Cars mérést tőlem vetted át? Én teszteltem mindig ott, olyan körülmények között. :D
Miért és mennyiért adtad el a 980 Ti-t? Mi lesz a következő?

[ Szerkesztve ]


sixpak
(nagyúr)

Ja, azt vágom, csak arra voltam kivancsi, hogy a játékban tolta fel a resolution scale-t 200%-ra?
Nálam az 125%-on van, így még bírja a 1070.
Ott nem kerek valami, több ezer órát raktam a Battlefieldekbe és azért az 1 jobban megfingatja a vga-kat, mint a 4.


Cifu
(nagyúr)
Blog

Az ArmA III (és elődei, OFP-től kezdve) "túlbiztosított" útvonalon lett fejlesztve, vagyis olyan grafikai beállításokat is enged, amelyeket létező gép nem képes kiszolgálni (ez főleg azért kínos ugye, mert a korábbi verziók ráadásul két CPU magnál többet nem nagyon használtak ki, sőt, az OFP - ArmA csak egyet emlékeim szerint).

Ez viszont lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy a saját igényeihez mérten alakítsa a játékot. Ha valaki repülőgéppel akar repülni, felhúzhatja a látótávolságot a maximumra, de lehúzza a modellek részletességét és az árnyékolást teljesen, hiszen úgy sem a terepet akarja élvezni.
Ha valaki taktikai lövöldözős játékként tekint rá, akkor fordítva, és kap egy gyönyörű de korlátolt látótávolságú játékot.

Szóval ez nem hiba, ez feature, amivel a felhasználó élhet. És igen, multimilliomos felhasználók se biztos, hogy értelmes FPS-t láthatnak egy csutkára húzott ArmA III-ban...


Crytek
(veterán)
Blog

Passz :) Anno valahol kérdeztem melyik pálya eszi jobban a gépet és ezt a választ kaptam :)
100kért adtam el. A következő az csúcs amd vagy csúcs nvidia lesz. Bár utobbi csak akkor ha meggyőzőm magam hogy a gsync ér +100kt

sixpak: Minden esetben a játékon belül volt a res. scale felhúzva

[ Szerkesztve ]


Crytek
(veterán)
Blog

Szerintem ott hibáztam és BF3 alatt elmaradt az upscale így sima FHD max csak.. Az még a teszt legelején volt szerintem és megmondom őszintén már nem is emlékszem van-e benne upscale

[ Szerkesztve ]


Csapoati
(nagyúr)
Blog

Akkor az pont én voltam, aki válaszolt, már emlékszem is rá. :) Nem semmi, hogy megfogta még a 980 Ti-t is...
100k az egész jó ár. 1080 Ti nem játszik? Meg addig IGP? Azzal elég hurka lesz az fps a 7-8 évnél fiatalabb játékokban.

[ Szerkesztve ]


Crytek
(veterán)
Blog

1080Ti kevés 4kra. Én pedig már arra szeretnék átállni.
IGPvel is mindent lehet játszani, nagyon kevés az olyan game ami megvan nekem és ne menne vele.
Most az autos játékokat nyomom ott még lowra se kell tenni semmit :DDD


kolopele
(nagyúr)

Jó a teszt, remek kis kártya ez a mai napig, a Gsync meg minden pénzt megér :K
Az 1080 Ti valóban elvérzik olykor 4K - n, remélhetőleg a 2080 Ti ezt már kiküszöböli.

[ Szerkesztve ]


Darkkoi
(tag)

Én is hasonló cípőben jártam de nekem a 980ti eladás előtt elvérzett ( memória hiba ). A gigabyte volt olyan kedves és adott egy 1080 g1 gaminget ami 4k re még kevés de szerintem az 1080ti is olyakor olyakor kevés hozzá majd talán a kővetkező generáció.
Így cikket olvasva érdekes mennyire vesztett az erejéből a 980ti pedig akkor még én bíztam benne 3 talán jobb esetben 4 évig nem kell gondolkodni kártya cserén ha nem szeretnék kompromisszumokat kötni játék közben. Én 660ti ről váltottam 980ti akkor még ég és föld volt :D Köszi a tesztett.


ribizly
(veterán)
Blog

Jó kis írás! :C
Mennyire is szerettem a 980Ti-met. :U


Crytek
(veterán)
Blog

Részletkérdés ez a dolog. Ha azt nézem, hogy én pont azt kerestem mivel lehet "megölni" a kártyát. Max élsimitás 4K stb akkor pont hogy még ma is jó kártya FHDre.
Ahogy a forumokban olvasgatom a dolgokat sokan nem szeretik a "maxot" mert egy deka különbség sincs pl a high és az ultra között textúrákban + árnyékokban mégis - 30% fps csökkenés.
Ha így nézed a 980Ti FHDre bőven elégesz még 2 évig. Konzolok miatt most úgyis 1 helyben toporgunk megint grafikàban


Fred23
(nagyúr)

Köszi a tesztet! Érdekes, hogy az AC: Black Flag csak 58 fps. A játék 62 fps-re maximalizált, ami elvileg a GTX 980-nak sima ügy lenne; de ezek szerint volt néhány bezuhanás. Kár, hogy nem lettek minimum fps-ek is! :D
Megnézném GTX 970-nel és GTX 1060-nal is ezt a játékot; asszem rá is keresek youtube-on most.

Nagyon erős a GTX 1060 (és a GTX 980 Ti is) ehhez a felbontáshoz, alig terheli a VGA-t a 62 fps limit miatt, viszont valóban bele lehet futni ilyenekbe is:

[ Szerkesztve ]


kolopele
(nagyúr)

A Black Flag egy érdekes játék, a mai napig hajlamos fps beesésekre, lefagyásokra, sőt ha kicsit gyengébb kártyával játszik vele az ember (1050 Ti) még arra is képes hogy lefagyjon a tengeren úgy hogy közben megy a zene meg le is lőnek csak mozdulni nem tudsz :D Tudom, mert volt már két ilyen kártya a lurkóknak. 1060 esetében ez nem fordult még elő nekik. Fórumokon írták egyébként hogy az élsimítás kikapcsolása megoldja kisebb kártyák esetében ezt a problémát.


Crytek
(veterán)
Blog

Ezért is jegyeztem meg a teszben, hogy ezek nem adnak teljes képet. Sem a 20 sec gameplay sem a teljes végigjátszás. Black Flagnél mondhatni jó helyen mértem mert később mikor játszottam vele 40-45 fps volt volt sokáig egy adott helyszín.. Leggyengébben optimalizált rész szerintem.


ribizly
(veterán)
Blog

Ott 2 trükk volt:
1. Ki kellett kapcsolni a v-sync-et meg a enhanched godrays-t.
2. Fel kellett tenni a D3Doverrider-t és abban is vsync: off, force triple buffering: on.
Ezek után egészen kisimul az fps görbe. ;)


ribizly
(veterán)
Blog

Te akkor nem találkoztál a Unity-vel. :D
Egyébként még volt egy gond, de az elsősorban a Freedom Cry-t érintette:
Ha a physx auto-ra volt rakva a driver-ben és nem GPU only-ra, akkor az egyik cutscene-nél befagyott a game. A support-al való hosszas levelezésének végén kiderült a turpisság. :F


Crytek
(veterán)
Blog

Azt anno talán gtx 460-ammal nézegettem de direkt csutka maxon... 3 perc volt mire ki tudtam lépni 0-2 fps között mozgott :DDD :DDD Sajnos ide nem fért bele,mert vártam a magyarítás javításra ami azóta sincs kész :(

Ami biztos ,hogy a köv. VGA-mal a brutális gépigényű gameket újra tesztelem...már cska a kiváncsiság kedvéért is.

[ Szerkesztve ]

üzenetek