üzenetek

hozzászólások


Cifu
(nagyúr)
Blog

Az ArmA III (és elődei, OFP-től kezdve) "túlbiztosított" útvonalon lett fejlesztve, vagyis olyan grafikai beállításokat is enged, amelyeket létező gép nem képes kiszolgálni (ez főleg azért kínos ugye, mert a korábbi verziók ráadásul két CPU magnál többet nem nagyon használtak ki, sőt, az OFP - ArmA csak egyet emlékeim szerint).

Ez viszont lehetővé teszi a felhasználó számára, hogy a saját igényeihez mérten alakítsa a játékot. Ha valaki repülőgéppel akar repülni, felhúzhatja a látótávolságot a maximumra, de lehúzza a modellek részletességét és az árnyékolást teljesen, hiszen úgy sem a terepet akarja élvezni.
Ha valaki taktikai lövöldözős játékként tekint rá, akkor fordítva, és kap egy gyönyörű de korlátolt látótávolságú játékot.

Szóval ez nem hiba, ez feature, amivel a felhasználó élhet. És igen, multimilliomos felhasználók se biztos, hogy értelmes FPS-t láthatnak egy csutkára húzott ArmA III-ban...

üzenetek