[Re:] [Mr.Jesus:] A Ray Tracing hülyeség - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


DraXoN
(addikt)
Blog

Bár a marketing azt sugalja, de az RT továbbra se arról szól, hogy "hú de szép lesz", hanem a programozóknak teszi könnyebbe ezen "színt" elérését. Korábban ezeket különböző trükkökkel lehetett elérni, eléggé sok utómunkával, RT futószalaggal ehhez képest megadod a fényforás kiinduló értékét és kb ennyi... a gond, hogy egy hardver se képes csak RT-re a jelenlegi grafikai színvonalon, az összes amit látunk egyfajta "hibrid" RT-Rasterizációs futószalag.. ahol az RT-t leginkább csak effektekhez használják.

A mostani kártyák célja is inkább csak "tapasztalat gyűjtés" és "driver szintű fejlődés" mint tényleges céljuk, hogy jók legyenek RT-ben... Emiatt bőven jók az AMD féle kártyák is... (az összes kártya alkalmatlan valódi eredményre).
Egy teljesen más belső felépítésű kártya kell majd valódi RT-hez ... a gond, ki lépi meg ez előbb? ... mert azon kártya visszafelé nem vagy nagyon gyengén lenne csak kompatibilis..

Ennek az alternatív fejlődési lehetősége, hogy 2 féle egység is kerül a kártyába... cserébe hatalmas lesz a GPU chip és jó drága a kártya (mint látjuk), és még így is "nem fér bele" kellően nagy egység. De amíg nem jönnek játékok kizárólagos RT futószalaggal (szerintem olyan ez kicsit mint a VHS kazetták .. mindenki tudta, a BETA jobb, de a másik olcsóbb volt és később már mindenkinek az volt)...

A minőség meg.. amikor a Blu-ray/HDDVD megjelent... valahogy az összes új megjelenésű DVD film minősége leromlott, hogy jobban eladja az "új technológiát" ... kicsit ilyen lehet ez a mipmap (tükröződés) textúrákkal is.

üzenetek