[Re:] [Mr.Jesus:] A Ray Tracing hülyeség - BLOGOUT fórum

üzenetek

hozzászólások


DraXoN
(addikt)
Blog

Igen, nem mentem ebbe bele, de hallottam erről, még ha az említett játékok nem az "én műfajom"-ba tartoznak is :) valami már elkezdődött, a mérték viszont még kérdéses nekem.
point-on-click, rts, néha egy kis fps amiket szeretek.. utóbbiből a megyek-lövök mindent ami mozog, serious sam/quake féle (valamennyi eléggé "halott" az AAA címek esetében mint műfaj egy 10-15 éve :( , néha egy-két dolgot felrakok, de esetek többségében már az "indie" studiók minősége is "kielégít" engem látványvilágra).

Szuper OFF:
Persze tehermentesítésre van még nekünk a DLSS/FSR.. jó cuccok, majd az lesz velük a nagy dobás, ha dinamikusan tudják állítani magukat rendelésen belül, dolgoznak rajta, a "tréning" miatt NVIDIA előbb kész lehet, a lényeg ebből, hogy egy-egy jelenetben súlyozzák a tartalmat "háttér"/"tartalom" elemekre, és különböző felbontáson mehetnek majd, főleg ha gyors a mozgás a háttér csökkentéssével észrehevetettlenül lehet nyerni sok tempót/memória sávszélességet (utóbbi kulcskövetelménye az RT-nek is, a sok "vizsgálat" miatt). De ezekhez is új futószalag kell játékhoz (teljesen, más szinten kell beépíteni ezt).. van egy német ismerősöm (munkatársam) akinek van egy ismerőse (jól kezdődik) aki nvidiánál dolgozik egy ilyen projekten, a téma valahogy szóbajött és ezen ismerősöm mesélte nekem... egy olyan 2-3 hónapja, még úgy 2 év lehet amíg kész lehet az első olyan játék ami épít is erre (ha nem meszelik addig ezt a tervet mert még se jó a hatásfok).. bár sürgetik őket nvidiánál, hogy AMD is készül ilyennel, úgy gondolnám legalább Alfa szinten már működnie kell mostanára valamennyire.

üzenetek