üzenetek

hozzászólások


dredjudge84
(őstag)

Én ilyen visszaesést nem tapasztalok szerencsére. Bármekkora is a töltöttségi szint, a 24 km/h mindig megvan. Nyilván ha merül, és 20 százalék alatt van, akkor már kevésbé húz.

A roller amit mutattál hogy érted hogy a xiaomi családból származik? Csak mert a xiaomi rollert is a ninebot gyártja.


Icetee
(aktív tag)

A 2020-ban Kínában alapított Suzhou Brightway Intelligent Technology Co., Ltd a Xiaomi ökológia lánc tagja. A kutatás-fejlesztésre, valamint az e-robogók és elektromos kerékpárok gyártására és forgalmazására összpontosító vállalat átfogó megoldásokat kínál a termelési kapacitásra és a vállalati működésre, amelyek kulcstényezőként szolgálnak az üzleti életben. A Navee N65 elektromos roller egy több, mint 500.000 dolláros közösségi finanszírozási projekt eredménye.

[ Szerkesztve ]


GoldhandRent
(őstag)
Blog

figyelj, az elején nekem is ilyen volt
aztán feldobtam rá egy custom FW-t, és már nem csinálja.. most akkor motortváltottam ? :D
a visszafogás az fixen szoftveres...
5%-on is 25+ megy, nem fogja vissza egyáltalán. emiatt félek is kicsit, hogy túlmerül és kakukk


Tamás9x
(őstag)
Blog

CFW és megoldódik, de ajánlott 30% alá nem meríteni :) Már csak azért se, mert út közben izé... be kellene még ide is ugrani, vagy azt megnézni, aztán hopp tolhatom haza :)


Icetee
(aktív tag)

Persze, ez egyértelmű :)
Én a Pro 2 rolleremnél se nagyon szoktam lemenni annyira. És akkor csodálkoznak, hogy miért megy csak el 28km-t :D Lehet ha kicentizném akkor elmennék vele 35-öt is, de elég szar hazarollerezni lábbal egy ilyen géppel :D Volt hogy 1,5km-t kellett így mennem mert lemerült, nem volt kellemes.

Hétvégén volt lehetőségem kipróbálni ezt a csodát. Úgy ment a teszteken, hogy Pro 2/G30 killer :D :D Hát nem tudom.... Nem volt olyan rossz, de nem nekem való.

[ Szerkesztve ]


dredjudge84
(őstag)

Ez melyik ninebot? És miben g30 killer?


Icetee
(aktív tag)

Árban hasonló (talán kicsit olcsóbb is), hatótávban azonos de terepen lényegesen jobb.
De még mindig a G30-al szemezek. Nekem a nagy kerekek miatt (olyan mint egy talicska) városban nem túl ideális, meg hát 23Kg.... ami azért elég nehéz!

Viszont aki inkább terepen használja, annak parádés. Úgy mentem 25-el a murván meg az emelkedőn mint a golyó. Egy pillanatra sem féltem hogy elborulok. Olyan emelkedőn felment, ahol azt hittem a negyedéig sem jutok. Ott a Pro 2 már az elején letérdelt volna :)

Elvileg akár 900W-ot is tudhat a motor.

[ Szerkesztve ]


Tamás9x
(őstag)
Blog

Navee N65 500W 48V 12,5Ah Emelkedőn a g30 feltol neki elkapar a kereke :) 50Wh-val több aksi van benne mint a G30-ba, de sok tapasztalat szoftveresen még nincs vele.

A peak csak beállítás kérdése a G30-az is fel tudod tolni 2Kw-ig ;)

[ Szerkesztve ]


dredjudge84
(őstag)

És az hogy van, hogy ebben kisebb az akksi mint g30-ban, és ugyanúgy 65km hatótáv van megadva? A motor meg erősebb. Valahogy nem jön ki a matek.

12,5Ah 500W motor 65km
15,3Ah 350W motor 65km


szpali
(addikt)

Pali csibész teste 90kg, + ruha, táska, egyebek
szóval olyan 95-100kg terheléssel a G30P 65km-e "S" módban, a valóságban 30-35km körül alakul, ami (nekem) városban elég :U


Tamás9x
(őstag)
Blog

A g30 36v-os az n65 pedig 48v-os :) A távolság70kg-os testtömeg alatt értendő. és eco módban ;) Alattam a G30 sportban oylan 38km max. de ez füg az útminőségtől, és jellegtől is, ha van emelkedő akkor kevesebb

[ Szerkesztve ]


dredjudge84
(őstag)

De amennyivel több voltos az akku, annál erősebb motort kell meghajtani, szóval kétlem még papíron is azt a 65km-t. Inkább pro 2 szint 45km.


Icetee
(aktív tag)

Én 186cm vagyok és 88Kg. Egy fél akkut mentem kb az N65-el és így mentem kb 20Km-t nyélgázon, dombon, murván emelkedőn ahol csak lehet. Szerintem 35-40-et elmegy így, bár ha sokszor kell megállni és elindulni, akkor már csak 30-35. Az autónál is akkor nő a fogyasztás, ha sokszor kell megállni + elindulni és ott nem mind1, hogy egy Dodge Ram-al araszolgatsz vagy egy Suzuki Swifttel :D Pályán a Ram se fogyaszt olyan sokat.

Olyan emelkedőn ment fel ez a Navee, hogy csak pislogtam. Most az hogy hátul vagy elöl hajt mind1, mert nem álló helyzetben indulsz neki a nagy emelkedőnek. Ott egyik se indulna el szerintem.


dredjudge84
(őstag)

Én 110kg vagyok, a g30 kb ugyanennyit tud.


kchris78
(veterán)

azért ne becsüljük túl azt a Dodge ramot, láttam róla videót és elég lehangoló annak a fogyasztása minden körülmények között :D .


Tamás9x
(őstag)
Blog

Ez így nem igaz, vannak dolgok amiket nem tudunk, a motor huzal vastagsága a vasmag mérete párszáma, a mágnes felülete mélysége. Lehet ez is csak 350W, de 500W-ig lehet folyamatosan hajtani, a feszültség miatt. Ha csak a nyers matekot nézzük, kb ugyanannyit kell tudnia, kicsit többet... mert az 500W-os motor nem erőlködik annyira, így nem kell folyamatosan pumpálni bele.

Icetee: De számít hol hajt, mert felfelé, laza talajon, leveleken fűbe elkapar, főleg ha teleszkópos az orra, mert akkor fogja és sima rugó lévén elpattog a tárgyakon. Ez tapasztalat. Terhelni a hátulját szoktuk a rollernek, így ott jobb tapadás keletkezik mint elöl.

Bármelyik roller el tud indulni álló helyzetben ez csak CFW bállítás kérdése ilyenkor 65A-t simán benyalja induláskor.

[ Szerkesztve ]


Icetee
(aktív tag)

Ezen olyan offroad gumik vannak,, hogy nem kapar el egyhamar :) Teleszkóp nincs rajta sajnos.
De nem ajnározni akartam, mivel ez nem az a csoport, csak gondoltam megosztom Veletek a tapasztalatom/véleményem.

Viszont a G30-hoz mindenIS van, a Navee-hoz pedig nem. Csak gumit találtam első körben.

Én a Navee S65-re leszek kíváncsi, na az már jobban mozgatja a fantáziámat :)

[ Szerkesztve ]


Thunderzolee
(addikt)
Blog

Milyen hsz-ok lettek törölve? :F
Mit lehet egy rolleres topicban félreírni, h aztán törölve legyen? :F

Csak nem a G30 variánsain ment a vita? :D

A G30-ból a II-es verzió nem a motorban tér el az egyestől. A kormányrúdon van pár plusz fényvisszaverő matrica, ill. a hátsó sárvédő más kialakítású, nagyobb a hátsó lámpa, és van hely rendszámtábla rögzítéséhez.
A motor az attól még a korábbi generációs.

A G30P-ket szerelik az újabb motorral, a régebbi skines rollerek esetében is.
A G30D, G30E kapja a régebbi motorokat, akkor is, ha "II"- es verziójú a roller.

Illetve olvastam én is más (külföldi) fórumokban, h a II-es verziókat vegyesen kapták gen1-gen2-es motorokkal, de az nem derült ki sehol sem, h G30P-volt, vagy D/E.


Thunderzolee
(addikt)
Blog

De azt jelenti. :K

G30D német verzió (20km/h)
G30E EU verzió (25km/h)
G30P global (USA) verzió 20mph
G30LE csökkentett hatótávú EU-s verzió
G30LP csökkentett hatótávú global verzió

20mph = ~30km/h


hericstamas
(tag)

“Usa-ban használom.” :) De csak 27-et megy velem 91 kg.

üzenetek