Köszi a válaszokat
Mi a Krk szigetre megyünk, remélem ott sem jellemző.
Bementem személyesen pár helyre, meg írtam e-maileket is.
Mon*dial megtetszett, de poggyászbiztosítás csak a széfben vagy őrzőtársasághoz elhelyezett cuccokra (fényképező, laptop...stb) érvényes.
Tehát ha az apartmanban nincs széf, se porta- őrző szolgáltat ,akkor ciki van.
Jártam még az All*ianz-ba. Korrekt válaszokat kaptam, náluk az is biztosított amit az apartmanban hagyunk, nem kell hozzá széf, csak a bejárati ajtót kell bezárni, illetve az ablakokat becsukni Az áruk sem vészes, két főre 8 nap ~7.8e Ft. (490 Ft/nap)
Rákérdeztem az Auto Assistance szolgáltatásra (még jó, mert arra is gondotlam, hogy az is kellene), mert kiderült az csak arra jó, ha cserbenhagy az autó.
Kérdezte a hölgy hogy "attól félek hogy megáll az autó, vagy belém jönnek?"
Válasz: "B"
Ajánlotta a casco-t, határozott időre, tehát arra a 8 napra. 5,8 ezer pénzre jött ki.
szerk:: Jut eszembe! A KGFB mellé kaptam zöld papírost is. A ugye a nemzetközi biztosítási lap. Na most azon az érvényességnél fel vannak tüntetve az országok, de a horvát szaggatott vonallal be van keretezve.
Magyarázatot nem találtam rá.
Mit jelent ez szerintetek?
A többi országnál nincs keret, ennél meg párnál még van.
[ Szerkesztve ]