üzenetek

hozzászólások

Xarina
(aktív tag)

Jó kis beszámoló, bár én Jesolot nem nagyon szeretem a tömeg miatt. Max. szeptemberben szoktam megállni 1-2 napra. Szerintem Ravenna körül jobb a tenger, főleg gyerekkel (meg ott van Miribilandia is).

echterion
Blog

Jó kis olvasmány volt, köszönjük.
Olaszban az Adriai-tenger szeptemberben még fürödhető? Elmennénk egy-két napra, ha igen.

Xarina
(aktív tag)

Nem hűl le még nagyon a víz, simán lehet fürdeni. Szeptember közepéig eléggé szezon van még ott, az olaszoknak addig iskolai szünet is van úgy tudom. De azért ne szeptember végén menj.

toronyhaz

Mi nemsokára megyünk Lignano-ba. Igaz nem hotelbe. Oda nem is mennék soha mert a 70%-át nem venném igénybe amit ott kínálnak.
Ja és 2 felnőtt 140-ből jött ki. Plusz annyi költőpénz amennyit gondol az ember. Azért megyünk nyaralni hogy szétnézzünk. Nem azért hogy a hotelben tespedjünk végig. :)

lajthabalazs
(senior tag)

Hány éjszaka?

echterion
Blog

Köszi a választ, ez megnyugtató.

toronyhaz

Hetes éjszaka,buszos.
Mondjuk azok 3,4 csillagos hotelek és 10 éjszakásak. Plusz a két gyerek. De akkor is drágállom kicsit.
De kinek mi :)

Garyka
(tag)

Én Is voltam parszor eszak olaszotszagba. iden Szardiniara mentunk. Olyan kristalytizta a viz, gyonyuro. Ha teheted egyszer latogass el. https://goo.gl/photos/A397RLFsaJHBLof99

Balinov
(félisten)
Blog

valami ilyesmire emlekszem en is, meg 2012-bol, egy rvaeletbededraga kisereteben meg is lepodtem, valszeg azert maradt meg bennem.

Az nem tunt fel nektek, mint nekunk anno ,hogy ugyanaz a termek minel kijjebb mesz a turistacsapasrol, olcsobb esetleg joval olcsobb? Jobbik felem szeretett volna egy szep borkesztyut (ferrari pirosat, me me' ne), szt. mark terrol a rialto fele levo utcaban LVH bolttal szemben bordiszmuvesnel egy par borkesztyu majdnem 80€ volt, aztan 15 perc setanyira kijjeb szinte detto ugyanaz 60-ert...Az igazi meglepi meg2 nappal kesobb, mikor a Murano feloli vege fele (ahol a korhaz van a mentoallomassal, sztem ti is lattatok), detto ugyanolyan ferrari piros igazi borkesztyu 35€/par..

e=mc²
Blog

Ezt a hutomagneses alarcokon veltuk felfedezni. Kozponti helyeken €6-10, par utcaval arrebb mar csak €3-5, es kb. egy majdnem zsakutcaban ahol nincs nagy forgalom €1-2. Mi 3-at vettunk €5-ert. (ezek a kisebb fajtak, a nagyobbak dragabbak nyilvan.)

Balinov
(félisten)
Blog

fasza,akkor ez nem egyedi, mondhatni altalanos. Jesolo/Bibione kisgyerekkel szerintem idealis, de amennyire nekunk bennvan a seggunkbe a mehetnek, szerintem szarra unnam magam. Tenerifen is 2 het alatt mentunk 1800+ km-t, 8eve mallorcan 1500-ot..Patrik 3evesen persze tuti elvezne.

Cikkironak: koszonet a cikkert, jol osszeszedett, meghoztad a kedvunket. Jovore eppen horvatorszag (2003-ban voltunk baratokkal Medulinba, Isztrian) ill. Bibione/Velence, amot meg 92-be osztalykirandulason voltam...Mondjuk anyosek 10eve Lignanoban voltak, elmondasuk szerint fullos kempingben, az sem tunik rossznak es elegge koltseghatekony is.

szerk: latom van horvatorszagi cikked is, ugylatom meg lesz az esti program :R

turorudi
(aktív tag)

Mi is voltunk idén Triesztben. Rómából mentünk fel repülővel. Ajánlom még ott a Miramare-kastélyt.

Integrale
(veterán)

Lehet, hogy lökést adtál, és én is írok egy cikket az utazásokról.
Az elmúlt 4 évben mindig sikerült eljutnom Velencébe és térségébe.
Jesoltól szerintem érdemesebb kicsit dél felé haladni, Chioggia (kis velencének hívják az olaszok), kevésbé zsúfolt, nagyon hangulatos, a tengerpartja (Sottomarina) remek.
De, Velencéről is érdemes áthajókázni Lidora, élmény maga az út is (Murano is útba ejthető) és a strandolás is.

Érdemes megnézni a szállásokat Airbnb-vel is, júniusban voltam Krk szigeten, 4 főre 3 éjszakára és 4 napra volt a szállás 20900 Ft!!!

e=mc²
Blog

Azert azt tegyuk hozza, hogy junius az nem foszezon, Krk pedig nem Olaszorszag. Es nem tudjuk, hogy pontosan hol, es hetvege volt-e benne, meg stb. No offense, de ez igy csak feligazsag.

Integrale
(veterán)

Csutortoktol vasarnapig tartott, rehat hetvege, Punat varosa volt, 300 meterre a tengertol.
De asszem semmibe sem kotottem bele, csak tanacsoltam, hogy azt is erdemes megnezni szallaskereseskor...

Szoval semmi feligazsag.

turorudi
(aktív tag)

Bocsánat, valamiért a Comói-tavat linkeltem be. Szóval EZ a Miramare-kastély Triesztben.

macilaci78
(nagyúr)

Végszükség esetén csinálsz egy excelt, egyik oszlopban a tn, másikban a gfotó linkek. Egy képet megcsinálsz, majd a formázó tag-ekkel szépen összefésülöd a linkeket egy harmadik oszlopba és csak copy+paste.

Nekem a 3rd party megoldásokkal az a bajom, hogy ha a júzer úgy gondolja, hogy törli a képeket, oda a cikk lényege. :(

moleculez
Blog

Nemrég jöttünk haza nyaralásból, szerintem én is készítek egy Logout cikket majd. Olaszországból eddig Velenceben voltam csak, gyönyörű volt, vissza kell menni bejárni több helyett.

kovgab
(aktív tag)

Itt olvasom az írást Görögországban :) jó kis cikk, jövőre talán nekunk is Olaszország lesz a cél. ..