Én úgy vagyok ezzel a kérdéssel, hogy ha Zenét (így nagy Z-vel, mert adjuk meg ami jár) hallgatok, akkor előtte mindenképp ellenőrzöm, hogy a Zenekar a kottát csak és kizárólag tiszta hófehér (#FFFFFF) papíron kapta-e meg. Amatőr Zenehallgatók nem gondolnák, de óriási jelentősége van annak, hogy a Zenész számára a hangjegyek fekete tintája a lehető legélesebben elkülönüljön a papír fehérségétől, az Avatott Fül pillanatok alatt felismeri a különbséget egy hófehér és egy félfamentes papírról játszott zenemű között.
Az sem mindegy, hogy a szállítás során milyen páratartalom uralkodott a kották tárolóalkalmatosságában. A túl magas páratartalomtól a papír hullámosodhat, ami a Crescendo-kat bizonytalanná a Piano-kat túlságosan gyöngyözővé teszi.
Érdemes ezeket minden alkalommal ellenőrizni, hiszen Zenehallgatók vagyunk nem otromba ősemberek.